13 jaar jij bent er vroeg bijquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:41 schreef noksala het volgende:
geachte fokkers,
Ik heb een klein probleemje. Me vriendin en ik willen graag soortvan seks, we zijn 13jr maar we houden van elkaar en willen graag wat meer dan alleen rukke en vingeren. Ik wil condooms kopen maar ik ben bang dat mensen raar opkijken als ik het koop vanwege me leeftijd. Ik kan het niet aan me ouders vragen wand die weten het niet enzo. Weet iemand waar ik het het beste kan kopen, en hoe duur het is. We willen niet meteen hardcore gaan doen, maar gewoon ervoor zorgen dat ik geen sperma erin knoei. Weet iemand miss een plannetje waarbij ik niet voor schut loop waneer ik het koop?
alvast bedankt
Wat heb je van zijn moeder gekregen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:42 schreef genakt het volgende:
vorige week heb ik er nog een van je moeder gekregen dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
juist niet door die condoomquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wat heb je van zijn moeder gekregen?
Een soa?
HOAX, gothics smilen nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:54 schreef noksala het volgende:
Als ik het bij de drogist haal, kijken ze me dan raar aan? en hoe duur kosten ze bij de drogist of apotheek?
(en ik heb een hekel aan die rare gothic smile)
Zijn ze ook voor anaal gebruik?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:55 schreef Ascendancy het volgende:
Gewoon naar binnen lopen.
Bij ons zit er zo'n refo wijf achter de kassa van een jaar of 20.
Niets mooier dan haar laten merken dat je sex hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |