Ik ga xeauixeau weinig uit omdat ik een saaie lul ben.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omdat vriendinnen van me vaak geen tijd hebben en ik ga ook niet alleen jwz. Hoeveelste jaars ben je trouwens?
Was zij de winnares?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja en de winnares van 71 gradeuh noord.
Gezellig naar de schouwburg. Dat wordt een plezante avond.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:51 schreef Kl00ntje het volgende:
[..]
Ahja, in je eentje is inderdaad ook best saai.
Kan je niet een keer met Fas uit?[ afbeelding ]
En een kutlachje.quote:
Dit topic gaat gewoon in 20 minuten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
In de ONZ en PUB sta ik bekend als kanker.
Ik wil Fas een keer meeten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:51 schreef Kl00ntje het volgende:
[..]
Ik als de rellende KLB'er. Alhoewel sommige mij daardoor juist een held vonden.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee ik ook nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Noo.Heb die reeks toen niet afgekeken, maar haar had ik niet verwacht.
Hahah nee. Van wie ben jij een kloon trouwens?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:51 schreef Kl00ntje het volgende:
[..]
Omdat je dat niet mocht van mij.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Noo.Heb die reeks toen niet afgekeken, maar haar had ik niet verwacht.
Over buitenechtelijke SC affaires gesproken. Hoe die gasten uit singles reageerden op wd toen ze zei dat ze 17 was.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Van iemand anders die hier de helft van de posts heeft geplaatstquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahah nee. Van wie ben jij een kloon trouwens?
Van mij dusquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:53 schreef Kl00ntje het volgende:
[..]
Van iemand anders die hier de helft van de posts heeft geplaatst![]()
Ja, maar ik vind het ook raar dat ze een eigen platenmaatschappij heeft terwijl ze zelf ook nog heel jong is.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:51 schreef L0t.. het volgende:
Ik vind Stacey trouwens niet echt lelijk ofzo, maar gewoon apart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |