Ja is goed.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:31 schreef Mozy het volgende:
Zullen we even massaal gaan geilen op grote konten en dikke tetten? is het topic zo vol.
Ik vraag me altijd af of je dan ook vervelender zit als je geen kont hebt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja die vriendin van mij ook hoor.Die heeft echt letterlijk 0,0 kont. Das wel zonde, mja. Over het algemeen hebben de meeste meisjes/vrouwen toch wel een normale kont.
Post eens wat pics.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:31 schreef Mozy het volgende:
Konten zijn zo lekker, vooral als ze zacht zijn.
Jammer, nou ja keus zat.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:30 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja precies. Maar het viel me laatst op dat ze bij de M@W geen Indian Rose meer verkochten, en toen ging ik even op internet kijken en toen vond ik dat ze dus failliet waren. Maar volgens mij is dat nu overgegaan in dat merk My God.. Dat zijn ook wel goede spijkerbroeken opzich
Mijne zijn van Wrangler en twee van Only.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
Ik kan alleen merkbroeken of Only broeken aan. en ik heb 1 Only broek die echt machtig is. Niet haten.
Mooie rijm.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:32 schreef Mozy het volgende:
Tetten zijn ook fijn, niet te groot, niet te klein.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
Ik kan alleen merkbroeken of Only broeken aan. en ik heb 1 Only broek die echt machtig is. Niet haten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |