Welkom in de KLB-SC.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:33 schreef Chai het volgende:
Jawel zo gaat het topic echt nergens meer over.
Laat eens zienquote:
en jij bent ?quote:
Lekker goedkoop.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:34 schreef Kl00ntje het volgende:
Broekpaling draagt namaak kleding uit china.
proleetquote:
Strakke broeken iig.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:33 schreef Broekpaling het volgende:
Ik weet niet eens watvoor merk kleding ik draag. See me going.
quote:
Dat gaat het sowieso al nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:33 schreef Chai het volgende:
Jawel zo gaat het topic echt nergens meer over.
Inderdaadquote:
is natuurquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:35 schreef Mozy het volgende:
Waarom heb ik zo'n verschrikkelijk sterke aantrekkingskracht tot konten.
post een voorbeeldenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:35 schreef Mozy het volgende:
Bijna ziek gewoon hoe hard ik op cadetjes geil.
Tetten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gezonde mannen geilen of, op tetten of op konten.
Of? En, en.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kontenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Arme Chaiquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:29 schreef Chai het volgende:
[..]
En ik heb nu wel een die echt goed zit.Alleen die is tekort (moet ook nog lengtemaat zijn
) , dus moet altijd laarzen erbij aan. Nederlandse vrouwen krijgen veel te snel vet op hun heupen/taille.
Joah, maar er is natuurlijk wel een verschil tussen normaal en mooi.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja die vriendin van mij ook hoor.Die heeft echt letterlijk 0,0 kont. Das wel zonde, mja. Over het algemeen hebben de meeste meisjes/vrouwen toch wel een normale kont.
Dan is het goed!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik wil een dikkere kont. Geen harde.
Pics van je bed.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:35 schreef Broekpaling het volgende:
Vanavond nacht 2 in mijn nieuwe bed. Kijken of er vannacht niet uit pleur.![]()
Ik ga bijhouden hoeveel nachten ik in dit bed slaap voor ik weer een nieuwe koop. STATISTIEKEN BIJHOUDEN!
wa zijn daquote:
tip: koop de volgende keer geen kinderbed in de vorm van een prinsessenkoetsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:35 schreef Broekpaling het volgende:
Vanavond nacht 2 in mijn nieuwe bed. Kijken of er vannacht niet uit pleur.![]()
Ik ga bijhouden hoeveel nachten ik in dit bed slaap voor ik weer een nieuwe koop. STATISTIEKEN BIJHOUDEN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |