quote:Op vrijdag 30 april 2010 07:03 schreef pussydeluxe het volgende:
De winnaars zijn:
P4ULuZ, delano.888 en Hetiszover
![]()
Gefeliciteerd!
OW FUCKquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:17 schreef RacerDKB het volgende:
[WIN] Een filmpakket van I love you Phillip Morris
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:19 schreef delano.888 het volgende:
En als ik het had geweten dat het dit was (wat ik had kunnen weten) had ik ook niet mee gedaan
Wel vaag dat ik dan geen pm/email krijg ofzo of tenminste afzender op de envelop
quote:FOK! geeft in samenwerking met Independent Films 5 I Love you Phillip Morris pakketten weg met daarin een shirt, zweetbandje en buttons.
Ze vinden het zelf gewoon een vette prijsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:21 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[..]
En een PM/email is nooit, geen afzender is wel apart ja. Zet dan op z'n minst FOK! Prijsvraag op de achterkant van de enveloppe.
En in dat topic staat dat ze 5 pakketten mogen weggeven, maar er zijn maar 3 winnaars?Whehe.
Er hebben maar 3 mensen mee gedaan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:21 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[..]
En een PM/email is nooit, geen afzender is wel apart ja. Zet dan op z'n minst FOK! Prijsvraag op de achterkant van de enveloppe.
En in dat topic staat dat ze 5 pakketten mogen weggeven, maar er zijn maar 3 winnaars?Whehe.
Ja, en het is al opgelost eigenlijkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:28 schreef Tja..1986 het volgende:
Je naam stond er wel op? Anders misschien gewoon verkeerd bezorgd?
Ken je geen Jim Carrey fans?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja, en het is al opgelost eigenlijk
Maar wat moet ik er in godsnaam mee![]()
Ja.. ik had niet geF5t.quote:
Gebruiken als shirt voor bij het klussen ofzo? En die andere troep, geen idee..quote:Maar wat moet ik er in godsnaam mee![]()
Ja, ik zelf, maar zou dit never nooit dragen natuurlijkquote:
Je vriend noemt je dropjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:44 schreef Japsnars het volgende:
Ik stuur ook altijd rotzooi naar vrienden:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |