Ik weetsquote:
Citroen DS3quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik weets.. Maar Citroën is toch anders
Trouwens Do, mijn lijstje voorlopig
- Ander tellerhuis
- Elektrisch bedienbare ramen
- Andere uitlaat (slechte staat)
- Remmen vervangen (kunnen beter)
Valt mee.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik weets.. Maar Citroën is toch anders
Trouwens Do, mijn lijstje voorlopig
- Ander tellerhuis
- Elektrisch bedienbare ramen
- Andere uitlaat (slechte staat)
- Remmen vervangen (kunnen beter)
Het gaat om de schijven, die hebben hun beste tijd wel gehad. Gaan dan gewoon originele schijven onderquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:09 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Citroen DS3![]()
Remmen is wel handig, BBK ofzo?
Klopt, alleen moet ik wel die zooi voor de elektrische ramen vinden. Nogal schaars voor een 5-deurs AX. Wil namelijk wel originele knopjes enzoquote:
Daarom is het een mooie taak voor in de zomer, kan je tot die tijd op je gemak zoeken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Klopt, alleen moet ik wel die zooi voor de elektrische ramen vinden. Nogal schaars voor een 5-deurs AX. Wil namelijk wel originele knopjes enzo
mwah, dan wil ik best een vrouw zijn, als ik daarin mag rijden.. Heb er al wel eens ingezeten en hij zit ook super.quote:
Die is wel tof, binnenkort maar eens van dichterbij gaan bekijken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:14 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, dan wil ik best een vrouw zijn, als ik daarin mag rijden.. Heb er al wel eens ingezeten en hij zit ook super.
Of de Peug RCZ< ook een supergafe bak.
Moet denk ik nog maar wat sloperijen gaan afzoeken. Maarja dat valt ook niet meequote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Daarom is het een mooie taak voor in de zomer, kan je tot die tijd op je gemak zoeken.
30 of 40?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:15 schreef Hyman het volgende:
Trouwens, Sjoerd, Als de volvo een cm of 30 a 40 omhoog zou gaan, staat dat ook wel gaaf, zo hoog op de wielen
neuhquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
30 of 40?.. Mag je wel een trappetje gebruiken om in te stappen
Doh........... Niemand is in zijn of haar ogen verkeerd.quote:
Precies.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
Doh........... Niemand is in zijn of haar ogen verkeerd.
Meh, die achterkant is minder, ik heb liever de s80quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:19 schreef Desunoto het volgende:
De enige leuke Volvo is de C30 jongens. De rest is saai.
C30 vind ik juist niks. Sowieso de nieuwe stijl bij Volvo met die grote koplampen is niet om aan te zienquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:19 schreef Desunoto het volgende:
De enige leuke Volvo is de C30 jongens. De rest is saai.
Die achterkant maakt het juist voor het grootste deel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Meh, die achterkant is minder, ik heb liever de s80
Ik zag laatst een geile BMWquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:22 schreef Japsnars het volgende:
Beter kopen jullie een Audi, Volkswagen, Renault of BMW.
Jij bent een neppe Japquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:22 schreef Japsnars het volgende:
Beter kopen jullie een Audi, Volkswagen, Renault of BMW.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |