Hij verdiende klappen toch?quote:
Mario Been was toen ook bedreigd met een mes?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij verdiende klappen toch?
Suppoters en volwassen gedrag . Als Pasen en Pinksteren op een dag vallen zekerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:22 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn dat de Feyenoord-supporters zich wel volwassen gedragen ipv Vetonghen.
Dus,er moet toch een korreltje menselijkheid in die hersenen zittenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:49 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Suppoters en volwassen gedrag . Als Pasen en Pinksteren op een dag vallen zeker
Jan Vertonghen #2: Omdat het een goede voetballer is.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:42 schreef firecow het volgende:
Iemand die foto van vertonghen met dat glas bier ??
Zag hem vanochtend ergens op het net staan.. weet alleen niet meer waar
Iemand die DE tweede typt i.p.v. HET tweede neem je toch sowieso als niet serieus, mag ik hopen.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Mertesacker > Vertonghen inderdaad.
Geen idee heb de Puyol, Pique verheerlijking nooit begrepen zet deze 2 onder druk en ze trappen de bal standaard blind weg tel daar hun blessure gevoeligheid bij op en vraag je af of hij geen veel betere vervanger dan een Marcherano is.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:46 schreef sausagin het volgende:
Stel je voor , Barcelona![]()
Voor speeltijd zou hij naar tottenham moeten.
Basisspeler van City kopen zal de clubkas geen goed doen denk ik.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:29 schreef sausagin het volgende:
Als ik Barcelona was zou ik eerder Thiago Silva of Kompany kopen. Vind deze 2 perfect bij Barcelona passen.
Barca is wel de laatste ploeg die voetballende CV's nodig hebben. Als Jantje daar opkomt blijft er letterlijk nog maar 1 CV achterin en hooguit Busquets die inzakt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee heb de Puyol, Pique verheerlijking nooit begrepen zet deze 2 onder druk en ze trappen de bal standaard blind weg tel daar hun blessure gevoeligheid bij op en vraag je af of hij geen veel betere vervanger dan een Marcherano is.
Silva is ook een onmogelijke opgave indien er een Ibrahimovic/Ronaldo bedrag op tafel wordt gelegd.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:31 schreef tech4u het volgende:
[..]
Basisspeler van City kopen zal de clubkas geen goed doen denk ik.
Barca kan Kompany of Thiago nooit het salaris geven wat zij daar verdienen, plus City en Milan zullen wel een extreem hoge transfersom eisen. Jantje is de goedkoopste optie.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:29 schreef sausagin het volgende:
Als ik Barcelona was zou ik eerder Thiago Silva of Kompany kopen. Vind deze 2 perfect bij Barcelona passen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |