Heb die dat überhaupt wel gezegd dan ? Zijn er bewijzen van edquote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Alsof het verboden is om kutkakkerlakken te roepen. Niggah please
Ja en jaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:52 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Heb die dat überhaupt wel gezegd dan ? Zijn er bewijzen van ed
haha ik woon in een goede wijk! Heb ik jou even tuk.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bij jou in de snakbar in de tokkiewijk vast ook
Bron ?quote:
Lijkt me vrij kut om zo'n debiel zoals jij als buren te hebbenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:59 schreef CarolusV het volgende:
[..]
haha ik woon in een goede wijk! Heb ik jou even tuk.
VI van vanavondquote:
Oke heb ik (nog) niet gezien .quote:
Vertonghen die tot 2 keer roept op het podium het zijn toch kutkakkerlakkenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:01 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Oke heb ik (nog) niet gezien .
Maar waren het daadwerkelijk beelden ? Of weer zo'n sensatieverhaal van dhr Derksen ?
ik hoop dat de knvb je schorst voor deze kwetsende uitspraak jankbal.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lijkt me vrij kut om zo'n debiel zoals jij als buren te hebben
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:03 schreef CarolusV het volgende:
[..]
ik hoop dat de knvb je schorst voor deze kwetsende uitspraak jankbal.
Volgens mij heeft het Legioen zich positief gedragen tijdens de laatste finale . Ook geen spreekkoren gehoord . Maargoed dan moet Jan niet raar staan te kijken als dr een paar idioten zijn die hem thuis opzoeken .quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vertonghen die tot 2 keer roept op het podium het zijn toch kutkakkerlakken
Nee. Maar ook weer kut zeker ?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Opmerking van Jol ook nog gezien?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:52 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Heb die dat überhaupt wel gezegd dan ? Zijn er bewijzen van ed
Ligt eraan er zullen vast wel mensen zijn die het smaakvol vindenquote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ligt eraan er zullen vast wel mensen zijn die het smaakvol vinden
Het was zoiets als: In Rotterdam zeiden de mensen dat we die Cup maar in onze reet moesten stoppen, dat hebben we gedaan en we hebben hem zelfs meegenomen naar Amsterdam
Boehoe, kijk eens naar de huldigingen van andere clubs.quote:
Bij PSV gaat het niet verder dan helemaal niks in Amsterdam door Ibiquote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Boehoe, kijk eens naar de huldigingen van andere clubs.
Je bent gewoon gefrustreerd omdat jouw club alleen bij de beloftes wat heeft gewonnen. Gun anderen ook eens wat zeg
En "Kutkakkerlakken" is o zo veel erger?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bij PSV gaat het niet verder dan helemaal niks in Amsterdam door Ibi
Wat een kutkleuter zegquote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En "Kutkakkerlakken" is o zo veel erger?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |