Rare gast, die Justin Bieberquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Net op het nieuws was die Justin Bieber.
Die puber weet nog niet eens wat het woord German betekent.
Zijn niveau sluit prima aan bij de vele TMF-kijkende tienermeisjes.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:51 schreef Dynd het volgende:
En dat wordt aanbeden door vele tienermeisjes.
BALHAAR BALHAARquote:
Ik weet niet welke ik erger vind.quote:
Thuisscholing.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:52 schreef Aneurysma het volgende:
De scholing van die kindersterren tegenwoordig.
Buiten Europa is dat in verhouding nauwelijks echt een thema geweest. Wij hebben er in Nederland natuurlijk vrij veel mee te schaften gehad, maar de gemiddelde Amerikaan bijvoorbeeld haalt zijn schouders op bij het horen van het begrip 'Tweede Wereldoorlog'.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:01 schreef Fortitude het volgende:
Hoe kan je dat na de 1e / 2e wereldoorlog nou niet weten.
De gemiddelde Amerikaan haalt bij alles wat niet in Amerika plaatsvindt de schouders op m.u.v. datgene waarbij het leger is betrokken...maar die landen kunnen ze dan niet weer op de kaart terugvinden.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:07 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Buiten Europa is dat in verhouding nauwelijks echt een thema geweest. Wij hebben er in Nederland natuurlijk vrij veel mee te schaften gehad, maar de gemiddelde Amerikaan bijvoorbeeld haalt zijn schouders op bij het horen van het begrip 'Tweede Wereldoorlog'.
Maar de gemiddelde Amerikaan haalt zijn schouders op bij heel veel begrippen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:07 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Buiten Europa is dat in verhouding nauwelijks echt een thema geweest. Wij hebben er in Nederland natuurlijk vrij veel mee te schaften gehad, maar de gemiddelde Amerikaan bijvoorbeeld haalt zijn schouders op bij het horen van het begrip 'Tweede Wereldoorlog'.
Precies en zo geldt dat voor hele grote delen van de wereld. Ik vind de wereldvreemdheid van de gemiddelde Amerikaan of Irakees niet zo verrassend.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:10 schreef trovey het volgende:
[..]
De gemiddelde Amerikaan haalt bij alles wat niet in Amerika plaatsvindt de schouders op m.u.v. datgene waarbij het leger is betrokken...maar die landen kunnen ze dan niet weer op de kaart terugvinden.
Ik ben 14 en jij bent niet grappig.quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:56 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Zijn niveau sluit prima aan bij de vele TMF-kijkende tienermeisjes.
Die baas heeft dan ook op het vmbo gestudeerd.quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:30 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Die debiel heeft dan ook met moeite het VMBO afgemaakt.
de gemiddelde Amerikaan kan zijn of haar schouders niet ophalen door de obesitasquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar de gemiddelde Amerikaan haalt zijn schouders op bij heel veel begrippen.
Ja srry, weet ook niet wat er op stond. Hoorde die naam en dacht heej dat is die puber waar al die pubermeisjes zo gek op zijn.quote:
Die baas is een Canadees zelfs!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:39 schreef Penisbaard het volgende:
Justin BieberDe Amerikaanse AdvancedPower
Touché.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:33 schreef Salamando het volgende:
[..]
de gemiddelde Amerikaan kan zijn of haar schouders niet ophalen door de obesitas
Vrijwel iedereen die dagelijks meerdere burgers van een bord naar de mond weet te brengen, is fysiek ook wel in staat om een keer zijn schouders op te halen. Al is het maar voor heel even.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:33 schreef Salamando het volgende:
[..]
de gemiddelde Amerikaan kan zijn of haar schouders niet ophalen door de obesitas
Canada is een land op het continent Noord-Amerika ja, maar we noemen dat ventje toch een Canadees. Ik heb het ook niet verzonnen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |