quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:54 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Lust ook wel een tompoes
Maar volgens mij heb ik nog ergens perenijsjes![]()
Hoezo?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:55 schreef iBenny het volgende:
BadBoyz moet vandaag trouwens als eerst...
Ze gaan stemmen mislopen
Wat ergquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:55 schreef iBenny het volgende:
Ze gaan stemmen mislopen
Nee joh.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:55 schreef iBenny het volgende:
Ze gaan stemmen mislopen
Wat, why!?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:56 schreef iBenny het volgende:
Oh ja.. Backstage is vandaag met Milo en Berndt
Die gene die als eerste moet loopt telkens stemmen mis.. Kijk maar naar de vorige liveshows, waar die gene die het spits moet afbijten zeker in de sing-off staanquote:
Danielle is niet altijd eerste geweest.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die gene die als eerste moet loopt telkens stemmen mis.. Kijk maar naar de vorige liveshows, waar die gene die het spits moet afbijten zeker in de sing-off staan
Alleen vorige week ofzo?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die gene die als eerste moet loopt telkens stemmen mis.. Kijk maar naar de vorige liveshows, waar die gene die het spits moet afbijten zeker in de sing-off staan
Donny was toch eerste vorige week? Volgens mij is Maaike nog nooit eerste geweest en 4Granted ook nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
2 weken terug dony en 3 weken terug jaapquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:01 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Donny was toch eerste vorige week? Volgens mij is Maaike nog nooit eerste geweest en 4Granted ook niet
Sarina moest vorige week als eerstquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:01 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Donny was toch eerste vorige week? Volgens mij is Maaike nog nooit eerste geweest en 4Granted ook niet
M.u.v. van Jaap zetten ze gewoon de slechtste act vooraan dusquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:05 schreef bloempje18 het volgende:
[..]
2 weken terug dony en 3 weken terug jaap
zegt dus niks eigenlijkquote:
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:09 schreef iBenny het volgende:
Ik faal... Jaap en Dony hebben natuurlijk nog niet eerder in de singoff gestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |