* iBenny zet Mr. T inquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Marc, Daniel, Steijn vs Maralalala, Joooo-pi en iBenny
Dat wordt touwtrekken.
Ja, dat weet ik wel zeker! Maar die stond net niet in het v.s.lijstje dat je opnoemde....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Spreekwoordelijk zwaargewicht Kally erbij en die jongens zijn om.
WImperknipperen kan Kally vast ook.
Nee, jullie hadden haar als verrassing nog achter de hand.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:21 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel zeker! Maar die stond net niet in het v.s.lijstje dat je opnoemde....
Ja, heb ook net gegeten. Opgewarmde spaghettiquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten..
Pizza met aardbeiden+slagroom toe
`quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:58 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hoi![]()
Hoe was het gisteren? Eerste dag toch?
Bobotie.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:17 schreef Marlalala het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Ja, voor het geval mijn wimpergeknipper zou mislukken...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, jullie hadden haar als verrassing nog achter de hand.
Ik eet meestal al rond 17.00 uur. Heb toen iets in elkaar gewokt.quote:
Dat was vast heul lekkerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:23 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, heb ook net gegeten. Opgewarmde spaghetti
Zei ik ook alquote:
Komt helemaal goedquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:25 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zei ik ook al
Benny, doe je vanavond wel ff verslag van de backstage show? Ik kan niet kijken ivm die klote internetstoring {:|
Oh fijn! Leuke mensen daar?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
`
Ging wel goed. Lekker op mijn eigen tempo kunnen werken enzo
Sjemig, weer lekker culinair bezigquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:26 schreef Marlalala het volgende:
Yumz! Lekkere dingen allemaal.
Ik heb nu een paprika gevuld met geitenkaas, ansjovis, ketoembar, koriander en honing in de oven.
Ben echt héél benieuwd hoe het smaakt
..en ik dacht dat jij makkelijk wilde etenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:26 schreef Marlalala het volgende:
Ik heb nu een paprika gevuld met geitenkaas, ansjovis, ketoembar, koriander en honing in de oven.
Afgezien van de vis, klinkt het wel lekker.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:26 schreef Marlalala het volgende:
Ja hoor, al heb ik maar met 1 iemand anders echt te maken.quote:
Nu al? Ik moet m'n android zelfs nog opladenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:27 schreef Laysa het volgende:
Zo!...ik zit....kom maar op .....Donny mag dr uit maar ook Kelvin mag wieberen.....en Jaap
Nou viel best mee eigenlijk. Is een recept dat uit zo'n kookprogramma komt en was makkelijk in elkaar te zetten. Alhoewel, korianderblaadjes door kleverige geitenkaas roeren is wel even doorzettenquote:
En ze staat vreselijk te knipperen nuquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, jullie hadden haar als verrassing nog achter de hand.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:26 schreef Pheno het volgende:
Waar gaan de vrouwen voor knipperen dan?
Gewoon in het stopcontact en gaan met die banaanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:28 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nu al? Ik moet m'n android zelfs nog opladen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:28 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nu al? Ik moet m'n android zelfs nog opladen
Beter, des te meer des te gezelligerquote:
Nou fijn om te horen!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Afgezien van de vis, klinkt het wel lekker.
[..]
Ja hoor, al heb ik maar met 1 iemand anders echt te maken.
quote:
Nu nog nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:30 schreef Laysa het volgende:
Ow....iemand een linkje voor de backstage voor mij
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon in het stopcontact en gaan met die banaanLG Gw620, met qwerty!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
Gevondenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:30 schreef Laysa het volgende:
Qwertyquote:
Applehatersquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:30 schreef Laysa het volgende:
Haha nee je moet zeggen dat het de emoties zijnquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:30 schreef Kally het volgende:
Ik heb tijgerbalsem gesmeerd geloof een beetje veel![]()
Mijn ogen tranen ervan
Oja, ik moet eerst ook nog om boodschappen!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou dan wachten we nog even...doe ik ondertussen even koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |