quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:54 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Lust ook wel een tompoes
Maar volgens mij heb ik nog ergens perenijsjes![]()
Hoezo?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:55 schreef iBenny het volgende:
BadBoyz moet vandaag trouwens als eerst...
Ze gaan stemmen mislopen
Wat ergquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:55 schreef iBenny het volgende:
Ze gaan stemmen mislopen
Nee joh.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:55 schreef iBenny het volgende:
Ze gaan stemmen mislopen
Wat, why!?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:56 schreef iBenny het volgende:
Oh ja.. Backstage is vandaag met Milo en Berndt
Die gene die als eerste moet loopt telkens stemmen mis.. Kijk maar naar de vorige liveshows, waar die gene die het spits moet afbijten zeker in de sing-off staanquote:
Danielle is niet altijd eerste geweest.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die gene die als eerste moet loopt telkens stemmen mis.. Kijk maar naar de vorige liveshows, waar die gene die het spits moet afbijten zeker in de sing-off staan
Alleen vorige week ofzo?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die gene die als eerste moet loopt telkens stemmen mis.. Kijk maar naar de vorige liveshows, waar die gene die het spits moet afbijten zeker in de sing-off staan
Donny was toch eerste vorige week? Volgens mij is Maaike nog nooit eerste geweest en 4Granted ook nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
2 weken terug dony en 3 weken terug jaapquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:01 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Donny was toch eerste vorige week? Volgens mij is Maaike nog nooit eerste geweest en 4Granted ook niet
Sarina moest vorige week als eerstquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:01 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Donny was toch eerste vorige week? Volgens mij is Maaike nog nooit eerste geweest en 4Granted ook niet
M.u.v. van Jaap zetten ze gewoon de slechtste act vooraan dusquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:05 schreef bloempje18 het volgende:
[..]
2 weken terug dony en 3 weken terug jaap
zegt dus niks eigenlijkquote:
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:09 schreef iBenny het volgende:
Ik faal... Jaap en Dony hebben natuurlijk nog niet eerder in de singoff gestaan
Is niet ergquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:09 schreef iBenny het volgende:
Ik faal... Jaap en Dony hebben natuurlijk nog niet eerder in de singoff gestaan
Wel verdomd vaak andersquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Danielle heeft ook niet elke keer in de sing-off gestaan
Duh.quote:
Ja toen ze de vorige keer door was kon ze het zelf niet geloven: 'oh mai kotk, oh mai kott, oh mai kott!©'quote:
Jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:12 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja toen ze de vorige keer door was kon ze het zelf niet geloven: 'oh mai kotk, oh mai kott, oh mai kott!©'
©Patrique
Dat is het merendeel van de drie afleveringenquote:
Nu faal jijquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het merendeel van de drie afleveringen
Ik heb er maar drie gezien.quote:
Best vaak, zal ze er nu weer in staan?quote:
Voor mij welquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:16 schreef Pheno het volgende:
Ziet stukje Donny met Little Green Bag en wenst hem er uit.
Dat is het nog steeds.quote:
Ik hoop op Badboyz en Kelvin.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoop Kelvin en Dony
Maar ik denk het wel![]()
Das waarquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:15 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nouja als je het vergelijkt met haar collega's heeft ze vaker bij de exit gestaan
Maar ik heb het diep begraven en was niet van plan het nog eens op te rakelenquote:
Wie maakte nou die opmerking vorige week: een grote vuilniszak die zingt over een klein groen zakje?quote:
Badboyz zullen sowieso niet zo snel in de singoff komen denk ik.. Hebben te veel vrouwelijke tienerfans :pquote:
Dat denk ik ook...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Badboyz zullen sowieso niet zo snel in de singoff komen denk ik.. Hebben te veel vrouwelijke tienerfans :p
Ja whahahahaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:17 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Wie maakte nou die opmerking vorige week: een grote vuilniszak die zingt over een klein groen zakje?
Kwam niet meer bij
Weet ik, maar ik mag ze totaal niet.. Dus hoop ik dat ze er zo snel mogelijk uit gaan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Badboyz zullen sowieso niet zo snel in de singoff komen denk ik.. Hebben te veel vrouwelijke tienerfans :p
quote:
Nouja, het zijn ook wel 2 entertainers bij elkaar hoorquote:
Nou ja dat heb ik met iedereen, alleen Jaap kan ik aanhorenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik mag ze totaal niet.. Dus hoop ik dat ze er zo snel mogelijk uit gaan.
O gatverquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:20 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat ik nog maar een keer toetje pak, het moet toch op, anders komen we over twee weken terug en leeft onze koelkast
Ach... voor het (bout)contract doen ze niet meequote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik mag ze totaal niet.. Dus hoop ik dat ze er zo snel mogelijk uit gaan.
Ik zwijg.quote:
Okeequote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach... voor het (bout)contract doen ze niet mee
Nee de beginletter is goed maar ik ben geen jongentjequote:
Same herequote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee de beginletter is goed maar ik ben geen jongentje
Wrom een tvp?quote:
De beginletter?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee de beginletter is goed maar ik ben geen jongentje
Ja dus dat doen we maar niet hahaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:29 schreef Marlalala het volgende:
Zou gek zijn als we nu ineens met onze real life namen gaan posten...
Sallyquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
De beginletter?
Je heet niet echt Kally?
Nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
De beginletter?
Je heet niet echt Kally?
Oh, maar die weten wat mensen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:29 schreef Marlalala het volgende:
Zou gek zijn als we nu ineens met onze real life namen gaan posten...
Dat kon je al en deze is bijna vol, dus tvp de volgende straks maarquote:
Nou Squote:
Dat klopt.quote:
Will doquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kon je al en deze is bijna vol, dus tvp de volgende straks maar
Daar hebben ze machines voorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:32 schreef Pheno het volgende:
Eerst maar eens afwassen.
Ik wel.........Supergirllllllquote:
Dan moeten "ze" maar langskomen, want ik heb er geen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |