Hmm vind het niet passen op de een of andere manier. Alsof ze er meer van willen maken dan het isquote:
Toen stond mijn geluid uitquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:23 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Vond jij Kane niet leuk?!
![]()
Ja, van mij hoeven die artiesten ook niet te komen.....
Nou dat dusquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:28 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hmm vind het niet passen op de een of andere manier. Alsof ze er meer van willen maken dan het is
Volgens mij was die er 3 weken geleden ofzoquote:
Nee tochquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgens mij was die er 3 weken geleden ofzo
Dat was die met die leuke splitten in haar broekquote:
Is er eens een mooie vrouw, ben jij weg. Nou veel plezier met Lady GaGa dan maarquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog bezig met auto regelen voor vanavond, waarschijnlijk ben ik er weer niet.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is er eens een mooie vrouw, ben jij weg. Nou veel plezier met Lady GaGa dan maar
Ik ga toch niet zo vroeg wegquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat was die met die leuke splitten in haar broek![]()
Was jij toen niet vroeg weg omdat je vroeg op moest?
Je was toch een keer weg voor de uitslagen, toen was ze er volgens mijquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga toch niet zo vroeg weg
Of was het pas na de show?
quote:
Of je kunt blijvenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Rauz is er niet? Heb het nog niet meegekregen. Anders moet ik nu even hulptroepen zoeken.
Was Moblo er ook niet vanaaf?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Rauz is er niet? Heb het nog niet meegekregen. Anders moet ik nu even hulptroepen zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |