quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:43 schreef msnk het volgende:
Als je Submersed leuk vindt, vind je dit ook wel leuk denk ik
lekkerder dan een strontboer.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:46 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ooh dat gerecht ken ik nog niet... lekker??
Yooo, oyle demek istemedim, annasi babasi nerden gelmequote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:51 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Dahi Noord Brabant. ayni şehirde als mij. 10 minuten verderop.
Turkiye? Ürgüp.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Yooo, oyle demek istemedim, annasi babasi nerden gelme
Geeft niets, is ook niet belangrijk voor jou dit gesprek.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:54 schreef Rookert het volgende:
Ik begrijp letterlijk niets van de multiculturele samenleving
Ohquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:54 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Geeft niets, is ook niet belangrijk voor jou dit gesprek.
Evet, Cappadocië.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:57 schreef msnk het volgende:
Ürgúp nog nooit van gehoord. Ligt dus in Nevsehir, ook niet onbelangrijk. Zijn wel buren dan
altijd leuk om te weten waar andere Turken vandaan komenquote:
Ja Turken vragen dat áltijd. Maar mijn vader wilde ook meteen weten waar A. vandaan kwam omdat de plaats/streek veel zegt over de mensen. Maar toen hij Cappadocië hoorde vond hij het oké.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
altijd leuk om te weten waar andere Turken vandaan komen
een standaard vraag is dan ook "nerelisin?"
Wij gaan altijd met de auto naar Turkije. Dan gaan we ook zoveel mogelijk plekjes bezoeken binnen Turkijequote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:57 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik heb er foto's van gezien, ziet er écht geweldig uit.
Weet jouw pa zeg maar hoe Turken uit bepaalde streken zijn? Een echte Turk hahahaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:00 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja Turken vragen dat áltijd. Maar mijn vader wilde ook meteen weten waar A. vandaan kwam omdat de plaats/streek veel zegt over de mensen. Maar toen hij Cappadocië hoorde vond hij het oké.Papa is ook in Ürgüp geweest zelf.
Ja haha. Mijn vader heeft veel gerezen (gereisd?) en hij heeft in Turkije ook veel meegemaakt. Hele gastvrije mensen in bepaalde gebieden, en in andere gebieden mocht hij zelfs niet samen reizen met zijn vrouw.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Weet jouw pa zeg maar hoe Turken uit bepaalde streken zijn? Een echte Turk hahaha
Nou nog wat leuke nummers dan, haalt iemand hier nog wat inspiratie uit of ehhh..quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:04 schreef SnakeEater het volgende:
ABI mag ik van jou 1 Turkse pizza met veel knoflook saus, en oja ook een blikje cola graag.
Ik vind jou opeens niet meer zo engquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:06 schreef SnakeEater het volgende:
Ik zie dat je voor Galatasaray bent.
Dikke fail ouwe, Fenerbahce.
Haha, suan o sarkilari dinliyorumquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:11 schreef msnk het volgende:
Ja.
En Ajax?
Julizszzz biraz uyanik kal, check vorige pagina voor wat toffe liedjes
Ik moest gisteren tijdens de bekerfinale van Ajax kotsen, de uit-shirts leken té Fenerliquote:
Ja hé. Daar dacht ik ook al aanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik moest gisteren tijdens de bekerfinale van Ajax kotsen, de uit-shirts leken té Fenerli![]()
![]()
![]()
Ajax, wat doe jequote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:19 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja hé. Daar dacht ik ook al aan. [ afbeelding ]
Inderdaad, op en top kakkerlakken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:18 schreef SnakeEater het volgende:
Ja bah, Fenerbahce is meer het Feyenoord van Turkije namelijk.![]()
Ik moet nu gaan, plicht roept, kom vanavond wel weer.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
selamu aleykummmmm
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
sultana fruitbiscuit naturel
Nou ja het is ook niet mijn intentie er één te starten.quote:
Gerezen is wel heel erg trouwens.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:03 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja haha. Mijn vader heeft veel gerezen (gereisd?) en hij heeft in Turkije ook veel meegemaakt. Hele gastvrije mensen in bepaalde gebieden, en in andere gebieden mocht hij zelfs niet samen reizen met zijn vrouw.
Ik heb het topic niet gelezen, leg uit in één zin!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:08 schreef IHVK het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik nooit aan relatie moet beginnen zojuist.
Ik had het over wat hier buiten gebeurde.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb het topic niet gelezen, leg uit in één zin!
Dat krijg je, hè, in een vogelaarwijk van Zuid. Ik heb hooguit wat lallende studenten of dronken Polen die mijn nachtrust komen verstoren.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:04 schreef IHVK het volgende:
Hierbuiten is het ook leuk, jongeren met relatie problemen die elkaar op straat uitschelden voor hoer en klootzak en huilende vrouwen.
![]()
Volgens mij gebeuren dit soort dingen ook in Hillegersberrrrrgquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat krijg je, hè, in een vogelaarwijk van Zuid.
Poolse mensen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat krijg je, hè, in een vogelaarwijk van Zuid. Ik heb hooguit wat lallende studenten of dronken Polen die mijn nachtrust komen verstoren.
Tja, we hebben het hier al eerder over gehad. Je vriend is dan wel een Turkse moslim, maar alle dingen die een struikelblok zouden kunnen vormen ontbreken bij hem - niet vasten, nooit naar de moskee, enz. Je moeder is gewoon heel erg bekrompen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:12 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Dat is ze ook niet.Ze staat echt totaaaal niet open voor 'gemengde relaties' en sowieso niet voor jongens eigenlijk als het om mijn zusje of mij gaat. Dat laatste begrijp ik ergens wel, we zijn haar dochters en da's nog altijd anders dan een zoon. Maar toch, er zijn gewoon zoveel vooroordelen en die vooroordelen zijn dan gewoon feiten volgens haar. Valt niet over te praten.
Ik begrijp haar angsten ergens wel en ik besef wel dat het is omdat ze het beste voor ons wil, maar misschien maakt wat in haar ogen 'het beste' is, mij niet gelukkig?
je stinktquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
mijn commentaar op jou was een grap.. damn
Geen woorden in mijn mond leggen! Ik heb helemaal niet gezegd dat ze onaardig zijnquote:
Ze zijn ook geen ''quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen woorden in mijn mond leggen! Ik heb helemaal niet gezegd dat ze onaardig zijn.
Goed ezelsbruggetje. Mensen die het verschil niet weten zijn gewoon taalverloederaars!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Deeg:
[ afbeelding ]
rijzen, rees, gerezen
Mensen:
[ afbeelding ]
reizen, reisde, gereisd
http://en.wikipedia.org/wiki/Pioneer_plaquequote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
als ik die geslachtsdelen niet had gezien, had ik niet geweten dat het mensen waren..
bedanktquote:
Niet zo kotsen jij, al dat Turkse eten is niet goed voor je, denk ik. Gekookte aardappelen met jus voor jou, vanaf nu.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:27 schreef Bortecinem het volgende:
Komsi, corba parasi!
Ik ben je vader niet.
Ik ken maar één Poolse. En met haar kreeg ik bijna ruziequote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik heb alleen Poolse mensen in Turkije gesproken, ze waren wel aardig maar een beetje vreemd.
generalisatiequote:
Sowieso, Turkenquote:
Ze zei dat ze bang was voor Turken?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ken maar één Poolse. En met haar kreeg ik bijna ruzie. Dat was in München. Ze zei dat ze de Turken hier raar vond. Ze werd bang. Boehooee. Door de Turken. Boehooe. Die haar niets aandeden. En toen keek ik haar raar aan. En de rest van de groep meteen zo van: "Ja, maar jij bent lief en leuk". Maar toch ging ik op haar in. Ik sprak haar wel normaal aan. Ik weet niet meer wat ik zoal zei
, maar daarna zei ze niets meer. Hah.
Het lijkt me wel leuk om jou ruzie te zien maken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ken maar één Poolse. En met haar kreeg ik bijna ruzie. Dat was in München. Ze zei dat ze de Turken hier raar vond. Ze werd bang. Boehooee. Door de Turken. Boehooe. Die haar niets aandeden. En toen keek ik haar raar aan. En de rest van de groep meteen zo van: "Ja, maar jij bent lief en leuk". Maar toch ging ik op haar in. Ik sprak haar wel normaal aan. Ik weet niet meer wat ik zoal zei
Cool story, sis.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, er liepen een aantal rare Turken rond. Maar hé. Ook heel veel rare Duitsersquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze zei dat ze bang was voor Turken?![]()
Uhahaha, dovseydin.
quote:
Maar woonde ze daar of wat?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, er liepen een aantal rare Turken rond. Maar hé. Ook heel veel rare Duitsers!
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het lijkt me wel leuk om jou ruzie te zien maken.De Polen die ik heb gesproken, vonden Turkije een mooi land en waren verder ook wel aardig enzo, maar zo .. eeh te gare opmerkingen makend.
Je kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het lijkt me wel leuk om jou ruzie te zien maken.De Polen die ik heb gesproken, vonden Turkije een mooi land en waren verder ook wel aardig enzo, maar zo .. eeh te gare opmerkingen makend.
Ik gebruik de goedkope versie van die john friede haar serum.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hoi, zijn er hier meisjes (jongens?) die serum gebruiken voor hun haar?
Uhaha.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:36 schreef IHVK het volgende:
it´s the video a joke or real???
why is the man hit the woman???
Turken en Engelsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:36 schreef IHVK het volgende:
it´s the video a joke or real???
why is the man hit the woman???
Ja, ik. Wat éééénig dat ik een soortgenoot heb gevonden, echt gewoon helemaal toppie, meid. Waar wil je over kletsen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
welke kleur is die?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik gebruik de goedkope versie van die john friede haar serum.
Ja.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
Doe niet zo gemeen!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, ik. Wat éééénig dat ik een soortgenoot heb gevonden, echt gewoon helemaal toppie, meid. Waar wil je over kletsen?
Ja, die heb ik ook, volgens mij.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gewoon een klein doorzichtig flesje.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Serum? Sinds wanneer hebben jullie haar dat ongeneeslijk ziek is?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Serum? Sinds wanneer hebben jullie haar dat ongeneeslijk ziek is?
Ik gebruik het alleen als ik mijn haren niet stijl.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook, volgens mij.Gebruik je m na iedere wasbeurt of alleen als je je haren gaat stijlen? ik las net dat je haar er snel vet van wordt ofzo
En als je je haren stijlt gebruik je niets? ik dacht altijd dat het andersom gedaan werdquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik gebruik het alleen als ik mijn haren niet stijl.
Ook een klein doorzichtig tubetje, met paarse tekst.. Geen flauw idee meer van welk merk het is. Ik stijl mijn haar al een paar maanden niet meer, nu is het echt veel gezonder. Maar ik gebruik het alleen wanneer ik eraan denk, want ik doe al shampoo + creme elke dag, serum meestal 1 keer in de 2/3 dagen.quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:43 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik weet niet of die huilsmileys nou betekenen dat mijn garp garpig was of niet.
Je moet het ook alleen in je puntjes doen eigenlijk hè!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook, volgens mij.Gebruik je m na iedere wasbeurt of alleen als je je haren gaat stijlen? ik las net dat je haar er snel vet van wordt ofzo
Wat bedoel je met serum? Serum om je haar te beschermen tegen de hitte van de stijltang of een serum voor het niet pluizen van je haar? Want ik gebruik alleen die laatste.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
En als je je haren stijlt gebruik je niets? ik dacht altijd dat het andersom gedaan werd
Ik verwacht een reactie van Wik.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:44 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ook een klein doorzichtig tubetje, met paarse tekst.. Geen flauw idee meer van welk merk het is. Ik stijl mijn haar al een paar maanden niet meer, nu is het echt veel gezonder. Maar ik gebruik het alleen wanneer ik eraan denk, want ik doe al shampoo + creme elke dag, serum meestal 1 keer in de 2/3 dagen.
zijn daar aparte serums voor?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat bedoel je met serum? Serum om je haar te beschermen tegen de hitte van de stijltang of een serum voor het niet pluizen van je haar? Want ik gebruik alleen die laatste.
Ik was mijn haar elke dag, dus elke dag shampoo + cremespoeling.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik verwacht een reactie van Wik.
Ik stijl mijn haar al jaren niet, laatst 1x gestijld.. nja dus geen jaren.
gebruik je dus soms als je doucht shampoo + cremespoeling + serum?
Hier een reactie voor jou alleen:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik verwacht een reactie van Wik.
Ik stijl mijn haar al jaren niet, laatst 1x gestijld.. nja dus geen jaren.
gebruik je dus soms als je doucht shampoo + cremespoeling + serum?
Uh... af en toe shampoo en conditioner!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
En wat gebruik jij voor je haartjes Wik?
Awwwwwwwquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ga een leuk verhaal vertellen over haartjes.
Ik heb een vriendin met een hoofddoek en ze begon te praten over dat jongens haar leuker vonden in haar haartjesperiode (toen droeg ze nog geen hoofddoek maar ik begreep dat niet) en ik maar denken dat ze kleding met veel hartjes had en dat ze een "a" te veel gebruikte.
Leuk he?
ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:51 schreef IHVK het volgende:
Ik gebruik: Shampoo, crème spoeling, serum. L'oreal men expert gezichtsverzorging, scheerschuim, hars, en zo'n epileerding.
Het is een complot.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
Oh ik zie net dat mijn tekst ook paars is.
Ah gossiequote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ga een leuk verhaal vertellen over haartjes.
Ik heb een vriendin met een hoofddoek en ze begon te praten over dat jongens haar leuker vonden in haar haartjesperiode (toen droeg ze nog geen hoofddoek maar ik begreep dat niet) en ik maar denken dat ze kleding met veel hartjes had en dat ze een "a" te veel gebruikte.
Leuk he?
Ik ga even herhalen wat ik al eerder zei:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:51 schreef IHVK het volgende:
Ik gebruik: Shampoo, crème spoeling, serum. L'oreal men expert gezichtsverzorging, scheerschuim, hars, en zo'n epileerding.
Fietsenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik heb een probleem, willen jullie mij helpen? Altijd met openbaar vervoer of in de lift krijg ik de slappe lach. Wat kan ik hier tegen doen?
Bek dicht over IHVK! Hij is gewoon een man die zichzelf goed verzorgd ....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ga even herhalen wat ik al eerder zei:
Homoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!
Lichamelijke verzorging heet dat.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ga even herhalen wat ik al eerder zei:
Homoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!
Pics?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik heb leuke kleertjes geshopt hihihihih
Emel, wat doe je me aanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bek dicht over IHVK! Hij is gewoon een man die zichzelf goed verzorgd ....
en als er geen trap is en alleen een lift?quote:
Ja, ik heb ze allebei.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
zijn daar aparte serums voor?
laat ook maar
Mannen die hun benen epileren, dat zijn of verkapte homo's (wielrenners) of echte homo's (homo's).quote:
Trough?:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:55 schreef IHVK het volgende:
Leave IHVK alone.![]()
After all he's been trough!!!11
All you people care about is MONEY !![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mannen die hun benen epileren, dat zijn of verkapte homo's (wielrenners) of echte homo's (homo's).
Okéquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
wacht even op mij ok ik ga wat te eten halen
niet verder gaan
stil zijn
Wel op mijn hardeschijf.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:59 schreef IHVK het volgende:
Ik heb web 2.0 zelfmoord gepleegd. Dus geen pics van mij op het internet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wel op mijn hardeschijf.Bilmiyorem heeft ze vast wel opgeslagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Ze kijkt er elke dag even naarquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bilmiyorem heeft ze vast wel opgeslagen.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wel op mijn hardeschijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
helaas nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bilmiyorem heeft ze vast wel opgeslagen.
aardbeien cornetto is vieesssquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik typ met 1 hand, stomme rot cornetto eigenlijk wilde ik aardbeien maar die waren er niet meer.. stelletje vreetzakken en een cornetto is natuurlijk ongezonder
Wikwakka2 heet Wik!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2010 20:06:53 ]
ach soquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
vind ik ook
ik had het dan ook over gewone aardbeien
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:06 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wikwakka2 heet Wik!!!Hey, hey, wikkie, wikkie, hey!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:06 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wikwakka2 heet Wik!!!mn zusje: abla dit keer serieus jij bent echt raar wat gaan mensen denken als ze jou binnenshuis zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een pure Turk.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
mn zusje: abla dit keer serieus jij bent echt raar wat gaan mensen denken als ze jou binnenshuis zien
Oh die vulkaanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Google.
Damn je krijgt ook gelijk het turkentopic in de eerste hits.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
ayca bedankt voor dat filmpje
ik was dinobabies helemaal vergeten
Is dat het Turkse 'lekker slim'quote:
Nee, de Turkse lekker slim is anders.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Is dat het Turkse 'lekker slim'
Volgens mij is het geacteerd.
quote:
Dinobabies was van voor jullie tijd.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
ayca bedankt voor dat filmpje
ik was dinobabies helemaal vergeten
beauty & the nerd volgens mijquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Is dat het Turkse 'lekker slim'
Volgens mij is het geacteerd.
Neequote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, de Turkse lekker slim is anders.Dit is 'the beauty and the beast'.
neeeee dat was van ons, ik herinner me nog heel veel wat ik met mn broer keek dusssquote:
Dat soort programma's maken mij altijd aan het huilen, zo slecht.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, de Turkse lekker slim is anders.Dit is 'the beauty and the beast'.
ja, met jou?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wik, je huilt wel veel, wil je erover praten?
Idem.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat soort programma's maken mij altijd aan het huilen, zo slecht.
Blijkbaar 'verpest' ik het voor mensen als ik zeg dat het geacteerd is.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat soort programma's maken mij altijd aan het huilen, zo slecht.
Gast, check die puntige ellebogen en knieën dan, ik zou haar dus echt niet geven.quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gast, check die puntige ellebogen en knieën dan, ik zou haar dus echt niet geven.
Dat is ook één van de redenen dat ik erom moet huilenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Blijkbaar 'verpest' ik het voor mensen als ik zeg dat het geacteerd is.
Komop zeg het gaat nergens over.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gast, check die puntige ellebogen en knieën dan, ik zou haar dus echt niet geven.
dat laatstequote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:22 schreef IHVK het volgende:
Vinden jullie het niet beledigend voor vrouwen?
Of denken jullie haha wat een domme vrouwen, gelukkig ben ik heel sim. *mraauw
Daarom vinden vrouwen dat soort programma's leuk, kunnen ze zichzelf verheerlijken. Een egoboost zeg maar.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:22 schreef IHVK het volgende:
Het is (leed)vermaakquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:22 schreef IHVK het volgende:
Jij doet dat bij alles.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daarom vinden vrouwen dat soort programma's leuk, kunnen ze zichzelf verheerlijken. Een egoboost zeg maar.
Ontvangen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:22 schreef Ayca het volgende:
Wat is de vrouwelijke variant op 'geven'? nemen? of is dat ook gewoon geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |