quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:43 schreef msnk het volgende:
Als je Submersed leuk vindt, vind je dit ook wel leuk denk ik
lekkerder dan een strontboer.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:46 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ooh dat gerecht ken ik nog niet... lekker??
Yooo, oyle demek istemedim, annasi babasi nerden gelmequote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:51 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Dahi Noord Brabant. ayni şehirde als mij. 10 minuten verderop.
Turkiye? Ürgüp.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Yooo, oyle demek istemedim, annasi babasi nerden gelme
Geeft niets, is ook niet belangrijk voor jou dit gesprek.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:54 schreef Rookert het volgende:
Ik begrijp letterlijk niets van de multiculturele samenleving
Ohquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:54 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Geeft niets, is ook niet belangrijk voor jou dit gesprek.
Evet, Cappadocië.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:57 schreef msnk het volgende:
Ürgúp nog nooit van gehoord. Ligt dus in Nevsehir, ook niet onbelangrijk. Zijn wel buren dan
altijd leuk om te weten waar andere Turken vandaan komenquote:
Ja Turken vragen dat áltijd. Maar mijn vader wilde ook meteen weten waar A. vandaan kwam omdat de plaats/streek veel zegt over de mensen. Maar toen hij Cappadocië hoorde vond hij het oké.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
altijd leuk om te weten waar andere Turken vandaan komen
een standaard vraag is dan ook "nerelisin?"
Wij gaan altijd met de auto naar Turkije. Dan gaan we ook zoveel mogelijk plekjes bezoeken binnen Turkijequote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:57 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik heb er foto's van gezien, ziet er écht geweldig uit.
Weet jouw pa zeg maar hoe Turken uit bepaalde streken zijn? Een echte Turk hahahaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:00 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja Turken vragen dat áltijd. Maar mijn vader wilde ook meteen weten waar A. vandaan kwam omdat de plaats/streek veel zegt over de mensen. Maar toen hij Cappadocië hoorde vond hij het oké.Papa is ook in Ürgüp geweest zelf.
Ja haha. Mijn vader heeft veel gerezen (gereisd?) en hij heeft in Turkije ook veel meegemaakt. Hele gastvrije mensen in bepaalde gebieden, en in andere gebieden mocht hij zelfs niet samen reizen met zijn vrouw.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Weet jouw pa zeg maar hoe Turken uit bepaalde streken zijn? Een echte Turk hahaha
Nou nog wat leuke nummers dan, haalt iemand hier nog wat inspiratie uit of ehhh..quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:04 schreef SnakeEater het volgende:
ABI mag ik van jou 1 Turkse pizza met veel knoflook saus, en oja ook een blikje cola graag.
Ik vind jou opeens niet meer zo engquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:06 schreef SnakeEater het volgende:
Ik zie dat je voor Galatasaray bent.
Dikke fail ouwe, Fenerbahce.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |