Uit eten... Waar? Heerlijk bij onze steakhouse of toch eens weer chinees?? Don't know, vriend weet het ook niet
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Brakheid troef hier. Maar ik heb me aardig in weten te houden, qua vraatzucht.
Straks kipfilet met kerrie, rode ui en roombrie uit de oven. Daar overheen een sausje van mango en een rucolasalade. Misschien nog wat sugarsnaps erbij.
Nu maar een rood wijntje, om uit het slop te raken. Na 8 liter thee heb ik 't daar ook wel weer mee gehad.
Wij eten bloemkool,kipfilet, gebakken champ,uo,knof,paprika. Met gebakken aardappelen uit de oven.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Vanavond Livar Procureurstuk, moet de saus nog verzinnen, met bloemige aardappels, courgette in een tempura deegje, en gewokte snijbonen in paddestoelenketjap met gember.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.