nou en waar wou je de was dan ophangen??? het regent buiten hoor hier tenminste wel.quote:
Dat ik niet fit ben door 160 onnodige autokilometers??quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
...En als hij er niet is krijgen ze de rekening van de schade die je komend weekend natuurlijk oploopt.
quote:
Ik heb er vorige week een gekregen, en sindsdien is 't kutweer en kan ik 'm niet op 't balkon gebruiken.quote:
Ik kan hier makkelijk binnen een droogrek kwijt, toevallig.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou en waar wou je de was dan ophangen??? het regent buiten hoor hier tenminste wel.
scheeld ik heb trap naar boven waar die kinderen een kamer bewonen daar hangt het gezellig te hangen.
wees blij dat jullie een droger hebben een huisvrouw heeft het al zo zwaar
Zet gewoon binnen!?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb er vorige week een gekregen, en sindsdien is 't kutweer en kan ik 'm niet op 't balkon gebruiken.
Een vochtig huis is kut jonguuhquote:
Pffff, je hebt nog verschillende ook!? Wan jedoe.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:15 schreef Leandra het volgende:
Oh, en ik gooi vrijwel alles in de droger.... maar ik vind het idd vervelender als het in de condensdroger gaat dan wanneer het in de luchtdroger gaat, die laatste wordt minder heet en het is toch sneller droog.
Hij heeft zo te zien zo'n lelijke bandplooijeans aan, de nepman.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat gaat die nakende bouwvakert met een end touw doen, vraag ik me dan af.
Zie ook de licht psychotische blik in zijn ogen...
Onheilspellende shizzle, mah dizzle.
Tuurlijk, uit blijk van waardering voor jarenlang crewschap of zoiets.quote:
Fairly Nuts.quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
Duurde beetje te lang om een foto van jou te shoppen love
Klopt, condensdroger = hoop gedoequote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:15 schreef Leandra het volgende:
Oh, en ik gooi vrijwel alles in de droger.... maar ik vind het idd vervelender als het in de condensdroger gaat dan wanneer het in de luchtdroger gaat, die laatste wordt minder heet en het is toch sneller droog.
Het was een beetje popie jopie, het volk vond het prachtig. Beetje dom, maar ook weer geen drama.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou vond het niet netjes dacht huh verpest hij nou de hele avond en gaat het zooitje ophitsen
Met de hartelijke groeten van Remlof ook.quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tuurlijk, uit blijk van waardering voor jarenlang crewschap of zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |