MDMA heeft nog wel wat mayo voor jequote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee man, ik haal m'n patat in de mare!
Oh sorry, ik wist niet dat je daar niet aan deedquote:
2 keer gehaald. Viel toen wel mee. Hij is alleen 's avonds te vroeg dichtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:38 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Hallo meisje van 23![]()
en waar haal jij je patat? De snackbar aan het kanaal? die`s vies jongen!
Toen Bobby er zelf nog inzat was 'ie prima, tegenwoordig is 'ie echt véél minder lekker.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
2 keer gehaald. Viel toen wel mee. Hij is alleen 's avonds te vroeg dicht
Zoiets ja. Geen idee waar het precies vandaan komt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:29 schreef Bart het volgende:
Nu zit er zeker een Chinees in?
gadverdamme man, vlees van de kiloslager met een boel kruiden erop.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:16 schreef Bart het volgende:
De Griek achter de waag is ook goed, volgens mij is dat Irodion?
Ja echt onwijs.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:53 schreef Bart het volgende:
Waarschijnlijk echt China, die lui nemen overal snackbars over, het is echt niet normaal
waar in Alkmaar woon jij?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
2 keer gehaald. Viel toen wel mee. Hij is alleen 's avonds te vroeg dicht
Krokodil is net kipquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:49 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Schot is OK, Australier nooit geweest.
Binnenkort maar eens proberen
Bart is een post sletquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:55 schreef JanJanJan het volgende:
Heb ik nu al meer posts achter elkaar dan Bart op de eerste pagina?
Vleesquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:46 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
gadverdamme man, vlees van de kiloslager met een boel kruiden erop.
Nee, niets voor mij.
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:55 schreef JanJanJan het volgende:
Heb ik nu al meer posts achter elkaar dan Bart op de eerste pagina?
quote:
Tuurlijk, maar wel graag een beetje lekker.quote:
Niet van alles van de mac. Ik eet eigenlijk alleen mckroket en quarter pounderquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:49 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar wel graag een beetje lekker.
O, je hield ook van de Mac he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |