Voor 10,- excl hebben we n dealquote:Op zondag 13 juni 2010 15:03 schreef acidd91 het volgende:
Dat Geneeskunde Zakwoordenboek, als hij in goede staat is, 10tje inc.
Boek is als nieuw (als niet al niet nieuw is). verzenden kost 6,75 (erg dik boek, dus pakket)quote:Op zondag 13 juni 2010 15:30 schreef acidd91 het volgende:
Hoeveel is het verzenden? En hoe is de staat?
Vanavond zie ik mijn schoonzus, het zijn haar boeken. Ik zal het overleggen.quote:
Das ver.. Woon in Dordrechtquote:Op zondag 13 juni 2010 17:58 schreef acidd91 het volgende:
Enschede. Kom ook nog wel eens in Deventer of Raalte
10,- excl. verzending blijft toch de uiterste prijs. Ik hoor wel of je je nog bedenktquote:Op zondag 13 juni 2010 19:19 schreef acidd91 het volgende:
Dan word langsbrengen / ophalen wat lastiger
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:09 schreef Luc_Nilis het volgende:
Waarschijnlijk aan het tijdstip van de verkoop.. Mensen gaan naar studieboeken zoeken bij het begin van het schooljaar.. Zou over een week of 2 eens verder gaan met kicken
MBOquote:Op maandag 26 juli 2010 13:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zijn de verpleegkundeboeken van mbo of hbo verpleegkunde?
Dan heb ik geen interesse. (heb zelf ooit mbo verpleegkunde gedaan en heb daar nog boeken van)quote:
Gene probleem, thnx voor de kicks danquote:Op maandag 26 juli 2010 13:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan heb ik geen interesse. (heb zelf ooit mbo verpleegkunde gedaan en heb daar nog boeken van)
Goed zo! Thnx voor t kickje en voor het laten weten!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:20 schreef Nevermind.. het volgende:
Verzending aangekomen. Dankje (plus een gratis kickje)
en nog eensquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:41 schreef Symphonic het volgende:
Opgeschoond.
Ik zal van de weke eens vragen of die boeken hier op school ook gebruikt worden. (VP)
Hoi,quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:50 schreef marieanne het volgende:
Hoi
Heb je de 4 boeken nog, De sportleider als........................
Zo ja, wat vraag je ervoor?
Gr.marie-anne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |