haha.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:49 schreef Bragi het volgende:
Wel heeeeel toevallig dat wd haar puntige elleboog niet op de foto heeft gezet. Just saying.
Haar bovenarm lijkt wel dun.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:49 schreef Bragi het volgende:
Wel heeeeel toevallig dat wd haar puntige elleboog niet op de foto heeft gezet. Just saying.
Maar je bent 17 jaar.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
21 april. Bitch.
[..]
Nee, Sarina van X Factor.
Of mijn scherpe knieën.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:49 schreef Bragi het volgende:
En jouw hoofd lijkt op een gesmolten Barbie.quote:
Wie is die bovenste?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:46 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom zegt iemand dit over mij.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
En jouw hoofd lijkt op een gesmolten Barbie.
Vrouwen met puntige ellebogenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
what thequote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Clarkson?quote:
Wat zegt iemand dan? Dat je lijkt? Ja beetje wel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:46 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom zegt iemand dit over mij.
Ja.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat zegt iemand dan? Dat je lijkt? Ja beetje wel. [ afbeelding ]
Zomg gefeliciteerd, je bent zo'n beetje de laatste die mijn hyves gevonden heeft.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:51 schreef Potloodvis het volgende:
Pokemon Yellow is harstikke aan trouwens.
Mag ik haar telefoonnummer?quote:
Ik heb die al lang, stiekem elke dag kijken en zo.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zomg gefeliciteerd, je bent zo'n beetje de laatste die mijn hyves gevonden heeft.
Nee maar je lijkt meer een soort zusje ofzo.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja.En ik dacht whut. I look like 30?!
Ben je nog de laatste.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb die al lang, stiekem elke dag kijken en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |