"Amersfoort, klap zo sexy mogelijk. Klap alsof je er kinderen van kunt krijgen!"quote:Op zondag 23 mei 2010 20:00 schreef k_man het volgende:
Denk dat ik vanavond even bij Giovanca ga kijken. Past wel bij het lekkere weer.
quote:Op zondag 23 mei 2010 23:20 schreef k_man het volgende:
[..]
"Amersfoort, klap zo sexy mogelijk. Klap alsof je er kinderen van kunt krijgen!"
Makkelijk, het is zo ongeveer één lange straat. Ongeveer 10 minuten lopen.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:32 schreef Paul het volgende:
Vraagje: is de binnenstad te belopen vanaf het CS ?
dank alvast
Oh ok zit te denken om een biertje te doen vandaag in Amersfoort, nog tips voor leuke spots?quote:Op maandag 24 mei 2010 10:34 schreef Windigo het volgende:
[..]
Makkelijk, het is zo ongeveer één lange straat. Ongeveer 10 minuten lopen.
Ja heel goed.... ongeveer 10 minuten...quote:Op maandag 24 mei 2010 10:32 schreef Paul het volgende:
Vraagje: is de binnenstad te belopen vanaf het CS ?
dank alvast
Ik zit vaak bij Corrazon (meer lekkere koffies/thee/sapjes)quote:Op maandag 24 mei 2010 10:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh ok zit te denken om een biertje te doen vandaag in Amersfoort, nog tips voor leuke spots?
Nee ik zit op mn werk, maar jesisquote:Op maandag 31 mei 2010 20:57 schreef Merson het volgende:
Heb jij de fik gezien, Drizzt?
Ik niet, wel de uitgebrande ramen. Volgens mn huisgenoot was het een beste uitslaande brand.
Hoi Nathquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vanaf 1 augustus ben ik ook inwoonster van Amersfoort, dus ik zeg alvast hallo!![]()
Hi TheGirlNextDoor (TGNDquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vanaf 1 augustus ben ik ook inwoonster van Amersfoort, dus ik zeg alvast hallo!![]()
Kom je naast mij wonenquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wie weetquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kom je naast mij wonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |