Kan best kloppen. Maar ik kan het gelukkig ook houden en 't hoeft niet per sé verkocht te worden. Misschien leuk voor later op mijn studeerkamer ofzo.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:26 schreef Self-Catering het volgende:
Met zulke dingen is het altijd: Als je het wil kopen betaal je 10000¤ en als het wil verkopen krijg je 1¤
Ik spreek uit ervaring
Bedankt voor de tip, maar goed, laat maar weetje. Te veel moeite.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:35 schreef Zwolsboy het volgende:
zoek een 2e handse lichtkap of bouw er zelf 1 op en je vangt 45,-
Zonderlichtkap zijn ze niks waard
Nee. Bieden deden we trouwens volgens mij via PM.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:01 schreef christiaan77 het volgende:
3 euro incl verzenden naar laren voor de vissenvoer en aquasafe?
Steentjes kostten 2 keer 5 euro, vissenvoer en aquasafe ook. Nieuw 20, tweedehands: ik vraag 10 euries.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:33 schreef Chinless het volgende:
an sigh wel interesse in alles behalve de bak.
prijs?
ophalen is geen problem, ik kom uit veldhoven.
Je wilt de hoofdprijs? dat voer is 8 euro ofzo en dat flesje idem.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:12 schreef Enj0y het volgende:
[..]
Nee. Bieden deden we trouwens volgens mij via PM.
[..]
Steentjes kostten 2 keer 5 euro, vissenvoer en aquasafe ook. Nieuw 20, tweedehands: ik vraag 10 euries.
Bij interesse gelieve een PM.
MVG, enj0y.
Ik vraag dus ook ¤10.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:09 schreef Chinless het volgende:
[..]
Je wilt de hoofdprijs? dat voer is 8 euro ofzo en dat flesje idem.
Steentjes weet ik zo niet meer, maar 20 euro voor al die shit is best veel.
lees je OP eens.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:47 schreef Enj0y het volgende:
[..]
Ik vraag dus ook ¤10.Graag of niet he.
quote:Ook bied ik vissenvoer (bijna helemaal vol) en aquasafe aan, nieuw samen 10 euro, nu samen ¤5,- OF ¤2,50 per stuk.
Geef me je telefoonnummer maar via PM, dan bellen we wel en leg ik alles uit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |