Ze hadden overigens 1,5 uur en ze hebben het zeker niet afgeraffeld vind ik.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:05 schreef JamieC het volgende:
ja t was echt een zwakke finale zeg.. heb je 2 fuckin uur, raffel je het zo af
jammer maarja.. nog wel een extra seizoen.
John Casey heeft een dochterquote:
Orion was zijn vader toch?quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:06 schreef Dawnbreaker het volgende:
Vond het een geweldige finale, mooi een conclusie gemaakt van the ring en shaw, een mooi open einde voor de Buy More (nieuwe locatie, andere winkel, zelfde winkel?) en er is geweldig veel mogelijk met de verhaallijn door alex, casey en morgan. Die 3 kunnen al een half seizoen aan lach momenten opleveren.
Daarnaast vond ik die Rogue base eigenlijk ook stiekem wel cool.
Alleen weer jammer dat het weer om familie van Chuck gaat, nu zijn moeder. Nu is zo'n beetje iedereen betrokken bij de spy-game (chuck, morgan, ellie, devon, casey, sarah, orion, alex) en daar komt nu z'n moeder nog bij.
Ze mogen wat mij betreft wel weer meer de nadruk leggen op chuck en morgan, jeff en lester, big mike en casey (adam speelt echt geweldig imo) ipv 40 minuten alleen chuck en sarah en dan 10 minuten alle andere personages (verspreid over een epi.)
Maar goed, ziet er veelbelovend uit en kan niet wachten tot s04 (iemand al een datum?)
misschien merk ik die ongeloofwaardigheid niet op omdat ik ook series als lost, heroes, bsg, supernatural etc gewend ben, en ivm die is chuck zeer geloofwaardigquote:Op woensdag 26 mei 2010 02:01 schreef Merkie het volgende:
Wel een leuke finale maar het wordt wel steeds ongeloofwaardiger.
De kans was al heel groot dat het na S3 zou stoppen. Langer dan S4 zal het echt niet doorgaan...quote:
Inderdaad maar ik kan me er niet aan storen. Zoals eerder gezegd deze serie is vanaf ep. 1 al onrealistisch dus zoiets merk ik niet eens meer opquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:40 schreef Professional het volgende:
Moest wel ff lachen toen Chuck de kelder in liep en er echt een kilometer aan lichten aan ging. Beetje overdreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |