Volgende week een dubbelafleveringquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:05 schreef Tegan het volgende:
Hoeveel afleveringen zijn er nog dit seizoen?
Eens, maar er komen nog wel meer lekkere gastrollen hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:42 schreef larry_flynt het volgende:
Ik ben nu bij aflevering 9 van SE 1 en hij heeft net met Lou gedate en het is uit. Ik vind dat Lou er langer in had moeten zitten!!
quote:
In the OC was ze juist altijd het lieve meisje, wat kon jij dan niet uitstaanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:48 schreef Tegan het volgende:
Owja. Ik kan haar niet uitstaan sinds The OC en ik val op mannen, dus ik vond het niet zo sad toen.
Ik heb alleen de eerste twee seizoenen ofzo gezien, en wat een zeurquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:48 schreef Seam het volgende:
[..]
In the OC was ze juist altijd het lieve meisje, wat kon jij dan niet uitstaan?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste twee seizoenen ofzo gezien, en wat een zeur, en die stem
. Dacht dat ze alles had enzo
.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:53 schreef larry_flynt het volgende:
Bilson heeft geweigerd om naakt fotoshoots te doen voor tijdschriften, omdat ze haar lichaam heilig vindt, en niet voor de hele wereld bedoeld is.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:52 schreef Seam het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die Mass Effect 2 gespeeld hebben? Lijkt me prachtig om de stemmen van Yvonne en Adam terug te horen in die game.
Zo'n fantastisch lichaam heeft ze ook niet hoor, wel prachtig slank en slam, maar ook erg weinig curvesquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:53 schreef larry_flynt het volgende:
Bilson heeft geweigerd om naakt fotoshoots te doen voor tijdschriften, omdat ze haar lichaam heilig vindt, en niet voor de hele wereld bedoeld is.
Ik moet hem binnenkort echt eens kopenquote:
Is deel 1 ook tof?quote:
Fantastisch zelfs, op het einde zit een twist die het niveau van Fight Club en Usual Suspects wel haalt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |