Behalve je bans kan ik geen reden bedenken waarom je dat zou zijn.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ben hier gekomen omdat de KLB-SC een eckte eckte nodig had, dus vandaar.
Brabands plaatjesposter.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:34 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben hier gekomen omdat ik de SC heb opgericht en er samen met o.a. Ananas voor geknokt heb.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat je zegt![]()
Ik spreek wel een bandje met geile woordjes voor je in en dan stuur ik 'm op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voel jij je aangesprokenquote:
Omdat NG al lang op fok zit, en veel weet enzo.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Behalve je bans kan ik geen reden bedenken waarom je dat zou zijn.
Ja, maar behalve goed rellen heb ik geen reden om tegen hem op te kijken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Omdat NG al lang op fok zit, en veel weet enzo.
Oke:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik spreek wel een bandje met geile woordjes voor je in en dan stuur ik 'm op.
Ik klik op jouw twitter, zie ik dit:quote:
De_Ananasquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:34 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben hier gekomen omdat ik de SC heb opgericht en er samen met o.a. Ananas voor geknokt heb.
Die vond ik altijd enorm irritant terwijl iedereen er normaal tegen deedquote:
Mensen vinden me de bom.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Behalve je bans kan ik geen reden bedenken waarom je dat zou zijn.
HEY BOSWACHTER!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:34 schreef de_boswachter het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |