Nee man, ik had zon progamma met de cam waarop je met een knop kon zwaaien enzoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja.
1. Meeten met bewezen persoon
2. Foto met briefje
3. Cam en zwaaien op het moment dat dit gevraagd wordt.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:00 schreef wolvendagen het volgende:
Oja, ik moet namen hebben.
Dame met kind.
Jongeman.
Ik koppel ze later pas.
Daarom meet ik liever niet iemand op afspraak. Straks is die persoon irl echtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar eerst meeten en elkaar daarna af gaan zeiken is opzich ook wel vrij lame.Al weet je dan in ieder geval wel waar je het over hebt.
Dame: Målillaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:00 schreef wolvendagen het volgende:
Oja, ik moet namen hebben.
Dame met kind.
Jongeman.
Ik koppel ze later pas.
Watwatquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarom meet ik liever niet iemand op afspraak. Straks is die persoon irl echten dan zit je daar. Even hoi zeggen omdat diegene toevallig ook ergens is vind ik niet erg.
Foto met briefje bewijst ook al niks meer sinds krentenbol.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja.
1. Meeten met bewezen persoon
2. Foto met briefje
3. Cam en zwaaien op het moment dat dit gevraagd wordt.
Is ook zo. Ik heb wel aantal keren met Fas gemeet en dat was altijd gezellig.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarom meet ik liever niet iemand op afspraak. Straks is die persoon irl echten dan zit je daar. Even hoi zeggen omdat diegene toevallig ook ergens is vind ik niet erg.
quote:
Als iemand van tevoren een random tekst bedenkt die er op moet staan en de foto binnen een uur er op moet staan kan het wel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Foto met briefje bewijst ook al niks meer sinds krentenbol.
wanneer is de volgende meat¿quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Is ook zo. Ik heb wel aantal keren met Fas gemeet en dat was altijd gezellig.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad. Een kansloze (burgerlijke, volgens Bragi) 28 jarige ouwe zak. Het kan er alleen maar beter op worden denk ik zo.quote:
Ja en dan maak je een foto van dat briefje. Doe dan de persoon er bij op.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Als iemand van tevoren een random tekst bedenkt die er op moet staan en de foto binnen een uur er op moet staan kan het wel.
ach, vrouwen maken het nooit af, dus niks FMLquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:03 schreef wolvendagen het volgende:
Ik droomde trouwens dat ik seks had. En halverwege ging mijn wekker. FML.
Ik droom altijd achterlijke dingen die nergens op slaan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:03 schreef wolvendagen het volgende:
Dan heb jij waardeloze seks.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:04 schreef wise het volgende:
[..]
ach, vrouwen maken het nooit af, dus niks FML
Dat had hij/zij ook gedaan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Als iemand van tevoren een random tekst bedenkt die er op moet staan en de foto binnen een uur er op moet staan kan het wel.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja en dan maak je een foto van dat briefje. Doe dan de persoon er bij op.
Met Dario, Otis, Hank Moody, papa of jezelf?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:03 schreef wolvendagen het volgende:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:03 schreef wolvendagen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |