Eehhh 11 Art De Lautrec holo'squote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:33 schreef milka82 het volgende:
[..]
Welke heb je besteld?
Hebben jullie ook wel eens het gevoel van: haha, ik heb ze lekker al! (zag vandaag een advertentie in de Stars over de OPI shrek collectie, verkrijgbaar vanf 1 juni)
Link link lnik link linkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
Op twitter net 2 swatches gezien van de nieuwe lakken van CG ik vind ze gaaf!!!
Die vind ik niet mooi, maar Swing Baby..quote:
Ja dies wel heeul meujquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die vind ik niet mooi, maar Swing Baby..*zucht*
Ja ik ook, helemaal geen creme in ieder gevalquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:44 schreef Debsterr het volgende:
Ik had op basis van die color chart trouwens gewoon echte glitters verwacht.
zie je wel dat het niet aan mij ligt!quote:What's With The Cattitude? This one so needs a lolcat to go with it. Anyway. Pastel blue. Looks brighter and more opaque in this picture than it looks to me in real life. It's more whitish and almost jelly finish to my eye. Honestly, I had a tough time applying this one, it was uncharacteristically streaky and unwieldy for an OPI.
oh, dus als scrangie het zegt is het waar?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:31 schreef zoeperzazke het volgende:
SQ!!!!!!! Ik had WEL gelijk haha! Scrangie heeft Shrek swatches en dit schrijft ze over Cattitude:
[..]
zie je wel dat het niet aan mij ligt!![]()
is het ook nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik ook, helemaal geen creme in ieder geval
Jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dus als scrangie het zegt is het waar?ik had er totaal geen problemen mee!
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:17 schreef Daph_ het volgende:
Ben helemaal gaar van de nagellaktocht van vandaag..
Waarom 3? En waarom altijd maar Chanel? Okay als ik rijke ouders had en alles kreeg kocht ik vast ook 3 potjes Chanelquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:20 schreef pumpkinsoup het volgende:
Tvp. Volgende week mn lakjes ophalen, 3 potjes Nouvelle Vague van Chanel
Sodeju zeg, 3 potjes?!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:20 schreef pumpkinsoup het volgende:
Tvp. Volgende week mn lakjes ophalen, 3 potjes Nouvelle Vague van Chanel
Toch wel minstens 4 potjes of nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:36 schreef Nune het volgende:
Overigens staat Nouvelle Vague hier naar me te lonken.![]()
Sjapperdeflapquote:
Ik vind dat als je een lakje echt heel graag wilt hebben je best een keer een duurdere uitgave mag doen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik wil de nouvelle vague echt heel graag. Maar tegelijk vind ik het zo verwend omdat ik ook voor de goedkopere erop lijkende van CG zou kunnen gaan.
Ja maar, het is gewoon ook omdat het Chanel is. En ik heb een zwak voor Chanelquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:42 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik vind dat als je een lakje echt heel graag wilt hebben je best een keer een duurdere uitgave mag doen.Want hij is erg mooi maar het is natuurlijk wel een schandalige prijs haha.
Zou dan wel snel zijn... Meeste parfumeries is die al uitverkocht. Zoals ik al zei maar 5 potjes per filiaal. Misschien in jouw omgeving gewoon langs de parfumerie gaan en je numme achter laten. Amsterdam gaat in ieder geval snellllllquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja maar, het is gewoon ook omdat het Chanel is. En ik heb een zwak voor Chanel. Zag net ook al dat hij vreselijk lijkt op de nieuwe Essie.
Aan de andere kant, 21,5 euro, 10% eraf, 5 euro douglasbon. Hmmmzzzz...
ik vind 't leuk voor je dat je chanellies voor jezelf gekocht hebt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ja jezusVast genoeg interesse voor Nouvelle Vague dan
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:35 schreef RenRen- het volgende:
Hoi dames.
Ik was vandaagi n Amsterdam, wou wat van Herome kopen bij de Douglas.
Zit daar een muts bij de KoHstand. Ik woonde vroegah in Amsterdam, tot ik 8 was, daarna was ik wel vaak bij mijn vader, maar nooit in de stad.
"OOOOOOOoooohohohohohhh, jullie ken ik wel, jullie komen altijd in de Bijenkorf".
Mijn moeder gelijk al; "Maar..."
En ik maar: "Oh wat leuk, ja kan wel, wat leuk!"
"Ja, en jouw hoofd ken ik zekerweten, je komt me zó bekend voor, ja, ik heb je vaak geholpen!"
En buiten dat wijf maar heel hard uitgelachen
Idd! Overigens koop ik verder heel weinig nagellak hoor, ik mag dan misschien alleen maar chanel nagellak hbben, maar ik heb maar iets van 6 kleuren ofzo. Ik houd dan ook niet van felle kleurtjes en glittertjes etc.. Dusja of ik nou 6 potjes van chanel van 20 euro heb of in vergelijking tot anderen hier 100 potjes van CG, OPI of whatever.... Lekker boeiend allemaalquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vind 't leuk voor je dat je chanellies voor jezelf gekocht hebt.
als iemand anders je niet kietelt, moet je het soms zelfs doen he
Welke heb je allemaal?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 @ 01:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Idd! Overigens koop ik verder heel weinig nagellak hoor, ik mag dan misschien alleen maar chanel nagellak hbben, maar ik heb maar iets van 6 kleuren ofzo. Ik houd dan ook niet van felle kleurtjes en glittertjes etc.. Dusja of ik nou 6 potjes van chanel van 20 euro heb of in vergelijking tot anderen hier 100 potjes van CG, OPI of whatever.... Lekker boeiend allemaaluiteindelijk bepaal ik het toch zelf en niet jullie dus ik snap dat gezeik niet helemaal.
niets van aantrekken; maar zuinig zijn op je chanels. Een van mijn favo's is nog steeds mijn 16 jaar oude rouge noir van chanel. Laats een keer verdund en lakt nog steeds goed! Het is gewoon een tijdloos merk en het is een beetje luxe voor jezelf en wij meisjes (sommige dan) vinden dat soms fijn! Geniet ervan!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Lekker boeiend allemaaluiteindelijk betaal ik het toch zelf en niet jullie dus ik snap dat gezeik niet helemaal.
Mijn excuus, ik heb je post verkeerd opgepakt. Zou het wel oprecht leuk vinden als je hier niet alleen losse posts doet maar ook op foto's reageert.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:39 schreef pumpkinsoup het volgende:
Lilac sky, Fantastic, Lotus Rouge en Tendresse ... Het zijn er trouwens maar 4 nu ik zo na tel! Kan je nagaan.. Dus ik snap je opmerking ook niet Debsterr.. Maar goed, en ik wil die bruine nog heel graag, Particuliere, ga morgen even kijken of die hier in de winkels ligt
helemaal mee eens. Niet alleen komen melden dat er weer een chanel is gescoord maar gewoon nagels showen en gezellig meebeppen!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 08:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mijn excuus, ik heb je post verkeerd opgepakt. Zou het wel oprecht leuk vinden als je hier niet alleen losse posts doet maar ook op foto's reageert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |