eyquote:
egt een KK flikker :S:S:S:S::S:S:Squote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:16 schreef Catch_me het volgende:
[..]
ey
ja ik wort egt schijtziek van die kanker kneus :s neefje van danny ofzo hoorde ik
Nee man, haar laptop is kapot of zo.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:39 schreef Apebeer het volgende:
Hey wanneer gaan we weer seksverhalen voorlezen aan *jeweetwelwieenhetbegintmeteenM* op skype?
Kijk, hier heb ik nou wat aan! Thanks!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:59 schreef Fairydust het volgende:
Ze weet dat je zwakker dan haar in de situatie staat omdat jij degene bent die op z'n knieën weer bij dr is aan komen kloppen. Ze probeert hier dus gebruik (misbruik) van te maken door je wel aan het lijntje te houden maar ook te kwetsen voor d'r eigen lol. Je zit dus niet in de friendszone en al helemaal niet hogerop, volgensmij ziet ze jou nu gewoon nog als een speeltje en als de lol eraf is dumpt ze je. Dus als je slim bent ben je haar voor en dump je haar meteenInclusief blokkeren op msn en smsjes niet beantwoorden (tenzij het op een botte manier is
)
Succes!
Graag gedaan hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:00 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Kijk, hier heb ik nou wat aan! Thanks!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |