Ik zou alleen "lockinfo" op Full Screen zetten zodat je niet 2x tijd/datum ziet (De bovenste haalt hij dan weg!) dit is ook een erg tof lockinfo theme! http://theme.eskapism.com/quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:09 schreef Jo0Lz het volgende:
Verder...
Lapo:
Ik heb ook eindelijk mijn iPhone jailbroken. Was al 1 keer eerder, maar toen kwam direct een week daarna een nieuwe versie van het OS uit, en heb ik die geinstalleerd...
Wat leuk zeg, dat customizen. Heb nu haptic toetsen, die vibreren bij aanslag... (Jeuj...)
En ook een zeer leuk lock screen. Moet er nog wat mee prutsen, maar wel erg mooi om te zien.
[ afbeelding ]
Nou wat ik ff snel zag was het een stap of 10... ik zou het iig heel goed doorlezen...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kunnen zelfs leken nu jailbreaken of kan ik het beter laten?
Met Spirit is het 1 klik en 30 seconden werk (excl. downloaden van Spirit), wat gebruik jij danquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou wat ik ff snel zag was het een stap of 10... ik zou het iig heel goed doorlezen...
Ik zou lekker een keer een reservekopie maken en herstellen als ik jou was, jailbreaken met spirit (3.1.3 installen als je dat nog niet hebt, maar NIET wanneer je afhankelijk bent van een unlock) en reservekopie terugzetten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik word er redelijk moe van. Als ik bij hidden icons kijk zie ik 4 keer mboxmail staan. Of ik ze nu uit of aan zet, op het springboard verschijnen ze niet. Ook kan ik nergens een fatsoenlijke versie vandaan halen om erop te zetten. Weet iemand waar deze wel te vinden is?
Ook heeft Cydia wat geupdate waardoor installous niet meer opstart. Verdomme.
Misschien moet ik maar eens updaten naar de nieuwste versie. Is daar al een jailbreak voor uit trouwens?
Ik gebruik nog helemaal niets sjappie, ik was adhv de TT even aan het googlen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:22 schreef chiren het volgende:
[..]
Met Spirit is het 1 klik en 30 seconden werk (excl. downloaden van Spirit), wat gebruik jij dan![]()
Spirit is voor jostiband leden zelfs te snappen.
quote:
ja, maar met fulscreen valt dat unlock icoontje ook weg onderaan. Ik edit thuis gewoon de files, zodat hij de clock onder de bovenste niet laat zien. Calendar gebruik ik toch niet, staat al onderaan. Vind het alleen raar dat die twitter plugin het niet doet...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:13 schreef AardEngel het volgende:
[..]
Ik zou alleen "lockinfo" op Full Screen zetten zodat je niet 2x tijd/datum ziet (De bovenste haalt hij dan weg!) dit is ook een erg tof lockinfo theme! http://theme.eskapism.com/
Hang hem zelden aan de pc maar steeds als hij eraan hangt en een reservekopie wil maken is hij uren bezig. Tot hij bruut wordt gestoord en ik gebeld wordt waardoor hij weer opnieuw kan beginnen. Zal hem 's nachts eens een reservekopie laten draaien. Afhankelijk van een unlock? Wat bedoel je daarmee?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:24 schreef chiren het volgende:
[..]
Ik zou lekker een keer een reservekopie maken en herstellen als ik jou was, jailbreaken met spirit (3.1.3 installen als je dat nog niet hebt, maar NIET wanneer je afhankelijk bent van een unlock) en reservekopie terugzetten.
Of je afhankelijk bent van de sim-unlock. Als je gewoon een sim bij het toestel hebt gekregen, is het niet van toepassing bij jou.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hang hem zelden aan de pc maar steeds als hij eraan hangt en een reservekopie wil maken is hij uren bezig. Tot hij bruut wordt gestoord en ik gebeld wordt waardoor hij weer opnieuw kan beginnen. Zal hem 's nachts eens een reservekopie laten draaien. Afhankelijk van een unlock? Wat bedoel je daarmee?
Ik heb geen sim bij het toestel gekregen maar een iphone met een sim-only abonnement. Kan ik nu niet jailbreaken dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:37 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Of je afhankelijk bent van de sim-unlock. Als je gewoon een sim bij het toestel hebt gekregen, is het niet van toepassing bij jou.
Uhm, volgens mij wel. Heb je nu een sim-lock op je toestel? Als dat wel zo is, kan iig je sim van je sim-only erin. Dus als je jailbreakt haal je geen functionliteit weg.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb geen sim bij het toestel gekregen maar een iphone met een sim-only abonnement. Kan ik nu niet jailbreaken dan?
Geen sim-lock op mijn toestel dus het zit wel prima dan. Dank u. Straks eens kijken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Uhm, volgens mij wel. Heb je nu een sim-lock op je toestel? Als dat wel zo is, kan iig je sim van je sim-only erin. Dus als je jailbreakt haal je geen functionliteit weg.
Je kun niet upgraden naar 3.1.3 en dan jailbreaken met spirit om hem sim-lock vrij te maken.
sjappiequote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gebruik nog helemaal niets sjappie, ik was adhv de TT even aan het googlen.
Laten we het anders vragen, met welke provider bel je nu?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen sim-lock op mijn toestel dus het zit wel prima dan. Dank u. Straks eens kijken.
Terugbrengen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:57 schreef Suuz_ het volgende:
Verdomme, krijg vandaag mijn nieuwe Iphone (oude was stuk en kreeg nieuw toestel van verzekering)
Heb ik m eindelijk weer helemaal in oude staat terug...blijkt de vergrendelknop niet te werken!!!!!
Iemand enig idee wat ik hiermee moet? Kan ik dit zelf oplossen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |