Heb nu Chaos Rings, ook erg nicequote:Op woensdag 12 mei 2010 14:51 schreef Rijstkoker het volgende:
Ben verslaafd aan Inotia 2: Wanderer of Luone.
Toffe RPG
klopt, het werkt wel, maar mis gewoon fysieke knoppen... Zo'n controller met echte knoppen waar je je iphone in kunt klikken is niet eens zo'n slecht idee als je er veel games op speeltquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik nog geen spel ben tegen gekomen waar ik daadwerkelijk de besturing fijn vond werken. Natuurlijk bedoel ik dan niet de spelletjes als Angry Birds, Doodle Jump etc. maar spelletjes zoals GTA, en Chrono Trigger.
Pff man. Als m'n werk belt en we spreken af dat ik om half 11 begin, we praten nog even door waardoor ik het niet direct noteer en ik hang op. Als ik me dan afvraag of we nou half 11 of half 10 hadden gezegd. Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:55 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Waarvoor wil je het gebruiken dan? Ik vind het naar klinken
Daar waren ze toch al mee bezigquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:07 schreef chiren het volgende:
[..]
klopt, het werkt wel, maar mis gewoon fysieke knoppen... Zo'n controller met echte knoppen waar je je iphone in kunt klikken is niet eens zo'n slecht idee als je er veel games op speelt
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:39 schreef Sharpdressedman het volgende:
ze hebben trouwens weer een 4G gevonden, nu zonder de schroefjes aan de onderkant:
http://www.engadget.com/2(...)-escapes-in-vietnam/
Wanneer komen ze er nu eens achter er exact in zit. (Welke chip)
update: ze hebben er een video bijgezet. Houden het toestel naast een 3G(S)
Echte nadelen zijn er niet echt, je kunt vrij gemakkelijk je wachtwoord weer resetten als je hem bent vergeten.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:52 schreef fransbreda het volgende:
Je root password veranderen, welke voor/nadelen heeft dit?
Castle of Magic.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Echte nadelen zijn er niet echt, je kunt vrij gemakkelijk je wachtwoord weer resetten als je hem bent vergeten.
Voordelen zijn dat als je SSH aan hebt staan en er is toevallig een wizzkid in de buurt hij niet in je telefoon kan komen met het standaard wachtwoord.
Wat was trouwens game van de dag van Gameloft? Of is die niet voorbij gekomen nog?
Dat was gisterenquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Castle of Magic.
http://www.twitter.com/gameloft
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:09 schreef Skaai het volgende:
Ik zo dat Cydia meuk activeren, slaat mijn telefoon vast. Ik ben in paniek.
Nou hij doet niks meer, echt ik kan nu wel jankenquote:
Precies de reden waarom ik die shit niet op mijn mobiel zet. If it ain't broke, don't try to fix it.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:09 schreef Skaai het volgende:
Ik zo dat Cydia meuk activeren, slaat mijn telefoon vast. Ik ben in paniek.
Ja dat weet ik nuquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:32 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ik die shit niet op mijn mobiel zet. If it ain't broke, don't try to fix it.
Staat hijnog steeds vast of gaat ie niet meer aan nu?quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:33 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nu. Ik heb niet eens meer trek in eten.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:41 schreef Skaai het volgende:
Hij doet weer iets, dankjewel. Ik was echt in paniek zeg, om een telefoon. Wel een retedure. Damned.
Nu blijf ik er met mijn poten vanaf en geef ik hem aan mijn iPhone nerd collega morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |