Dat kun je altijd proberen. Met welk netwerk bel je? Kan zijn dat de netwerkinstellingen niet goed staan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:02 schreef Frishe het volgende:
Anders misschien een idee om een restore uit te voeren, 3.1.3 erop zetten en jailbreaken in de hoop dat het nu wel werkt?
Ik bel met T-mobile met een iPhone contract.... Ik krijg de melding in Safari, de Hyves app, de mail... Bij elke app/gelegenheid waar 3G voor nodig is eigenlijk...quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:08 schreef chiren het volgende:
[..]
Dat kun je altijd proberen. Met welk netwerk bel je? Kan zijn dat de netwerkinstellingen niet goed staan.
Ik neem aan dat je deze melding krijgt wanneer je in Safari iets op wilt zoeken? En krijg je deze melding continu of af en toe?
Netwerkinstellingen resetten kan ook nog wel eens helpen (instellingen/algemeen/stel opnieuw in/herstel netwerkinstellingen)
Dumpert maakt volgens mij gebruik van Silverlight... Geen flash. Correct me if i'm wrong.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:01 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Heb imobilecinema geinstallleerd. Echter bij het bezoeken van sites als dumpert en spitsnieuws krijg ik alleen een playbutton met een streep er door te zien. Is er iemand die het wel is gelukt flash te laten werken?
Ah ok, dat had ik niet door.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:13 schreef Frishe het volgende:
[..]
Dumpert maakt volgens mij gebruik van Silverlight... Geen flash. Correct me if i'm wrong.
Op andere sites heb ik nergens problemen mee.
JA>quote:
Ik 0 dagen. Had 'm op 26 juni (a).quote:
Dan had je een andere winkel moeten proberenquote:
Vanaf wanneer kun je reserveren dan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:30 schreef D. het volgende:
[..]
Dan had je een andere winkel moeten proberen
Winkel 1 kreeg ze 2 dagen later binnen, maar wist nog niet of er iets over was na de reserveringen.
Winkel 2 kreeg die middag nog nieuwe binnen, en ik kon 'm gelijk reserveren.
Ik in eerste instantie ook niet. Maar ik begin hem nu toch wel mooi te vinden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:33 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind die nieuwe iPhone echt niet mooi
Veelste hoekig enzo
Ik belde toen ie 2 dagen uit was. Geen idee of je daarvoor ook al kon reserveren.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vanaf wanneer kun je reserveren dan?
Is het geen mule?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:33 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind die nieuwe iPhone echt niet mooi
Veelste hoekig enzo
Waarvoor wil je het gebruiken dan? Ik vind het naar klinkenquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:19 schreef MichielPH het volgende:
Is er ook een programma die met JB ook automatisch elk telefoongesprek kan opnemen? Op verschillende fora kom ik heel veel onzin over jurisdictie tegen, maar dat moet toch bij JB toch niet uitmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |