Dus je hebt nu Cydia? Installous kun je ook zo installeren dan, lijkt echt op de appstore lol.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:58 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
M'n 3GS gejailbreakt
Simpel bat-filetje geladen en ik heb die hele installoustroep niet nodig. Gewoon dubbelklik op de pc en klaar is kees.
Heb FM2010 en TomTom er al opgezet, nu op zoek naar Worms![]()
Yep, ik heb Cydia. Maar ik zie niet zo in waarom ik installous nu nog moet installeren. Ik kan .ipa's nu in ieder geval zonder installous installeren.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:01 schreef richbitch het volgende:
[..]
Dus je hebt nu Cydia? Installous kun je ook zo installeren dan, lijkt echt op de appstore lol.
Das ook handig inderdaad, ik gebruik installous ook alleen maar voor onderweg, thuis doe ik het ook gewoon via de macquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:06 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Yep, ik heb Cydia. Maar ik zie niet zo in waarom ik installous nu nog moet installeren. Ik kan .ipa's nu in ieder geval zonder installous installeren.
whehe vet. ff opzoekenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:14 schreef chiren het volgende:
[..]
Das ook handig inderdaad, ik gebruik installous ook alleen maar voor onderweg, thuis doe ik het ook gewoon via de mac
overigens, en leuk speeltje is World 9 via installous (of iets soortgelijks)aanzetten, in je broekzaak doen, springen en je hoort de super mario jump sound wanneer je springt
heel lame, maar erg vermakelijk voor een minuut
hahaha geniaal!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:14 schreef chiren het volgende:
[..]
Das ook handig inderdaad, ik gebruik installous ook alleen maar voor onderweg, thuis doe ik het ook gewoon via de mac
overigens, en leuk speeltje is World 9 via installous (of iets soortgelijks). Aanzetten, in je broekzak doen, springen en je hoort de super mario jump sound wanneer je springt
wow dat is wel heel ernstig zegquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:14 schreef chiren het volgende:
[..]
overigens, en leuk speeltje is World 9 via installous (of iets soortgelijks). Aanzetten, in je broekzak doen, springen en je hoort de super mario jump sound wanneer je springt
Wacht een paar weken, dan komt de 4G/HD uitquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:12 schreef Droathoah het volgende:
Ik ga zo een 2e hands Iphone 3GS halen, maar ik heb nu een KPN abonnement met mobiel internet. Dat kan toch gewoon werken en de Simkaart ook? Want ik lees allemaal rare verhalen over geactiveerde simkaarten e.d. De Iphone is simlockvrij omdat het een zakelijk abonnement was.
Maar reken wel op flinke levertijden a la de 3G(S) destijds...quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wacht een paar weken, dan komt de 4G/HD uit
Klopt, maar nog een bijkomend voordeel is dat de prijs van de tweedehands 3GS toestellen wel eens flink kan gaan dalen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:18 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Maar reken wel op flinke levertijden a la de 3G(S) destijds...
Nou, alles wijst toch wel enorm richting een eind juni introductie:quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:43 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Er is nog geen officiele verklaring van Jobs over een release in juni/juli toch? Heb al wel gelezen dat dezelfde zaal is afgehuurd op 22 juni waar de 3G en 3GS zijn gepresenteerd. Maar heb ook gelezen dat de chip nog niet klaar was en dat het nog wel tot medio 2011 kan duren.
Deze vorm van reclame maken werkt erg goed moet ik zeggen. Er is een enorme 'buzz', de spanning bouwt zich op, wij blijven maar gissen en zij hoeven geen dollar in advertisements te steken. Alleen maar heel toevallig een prototype in een bar te laten liggenquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nou, alles wijst toch wel enorm richting een eind juni introductie:
http://www.tuaw.com/2010/(...)ates-for-new-iphone/
Dit gaat over de renewal mogelijkheden voor AT&T klanten in de US die is aangepast naar 21 juni a.s.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:51 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Deze vorm van reclame maken werkt erg goed moet ik zeggen. Er is een enorme 'buzz', de spanning bouwt zich op, wij blijven maar gissen en zij hoeven geen dollar in advertisements te steken. Alleen maar heel toevallig een prototype in een bar te laten liggenprima viral zeg.
welke chip bedoel je, ze ontwikkelen steeds door en elk jaar zullen ze wel wat nieuws klaar hebben liggenquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:43 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Geinig:
Ga naar 0:22 sec. om intro te skippen.
Er is nog geen officiele verklaring van Jobs over een release in juni/juli toch? Heb al wel gelezen dat dezelfde zaal is afgehuurd op 22 juni waar de 3G en 3GS zijn gepresenteerd. Maar heb ook gelezen dat de chip nog niet klaar was en dat het nog wel tot medio 2011 kan duren.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:39 schreef Sharpdressedman het volgende:
ze hebben trouwens weer een 4G gevonden, nu zonder de schroefjes aan de onderkant:
http://www.engadget.com/2(...)-escapes-in-vietnam/
Wanneer komen ze er nu eens achter er exact in zit.
Een halve dag?quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:18 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Maar reken wel op flinke levertijden a la de 3G(S) destijds...
De chip voor de 4g, geen idee wat de naam daar voor is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:36 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
welke chip bedoel je, ze ontwikkelen steeds door en elk jaar zullen ze wel wat nieuws klaar hebben liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |