Tis gelukt, dankje!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:35 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Met een Mac sync je toch je laatste events of geselecteerde albums via iPhoto?
Ja, dat had ik dus ook gewoon gedaan, maar bij mij werkt het duidelijk nietquote:Op maandag 10 mei 2010 13:20 schreef chiren het volgende:
[..]
Zou je kunnen proberen ja, ik heb voordat ik naar 3.1.3 ging ook hersteld en heb nergens last van wb verdwenen icoontjes
Heb je wel een goede abonnement die dat ondersteund?quote:Op maandag 10 mei 2010 19:59 schreef Copycat het volgende:
Iemand? Op de een of andere manier lukt het me niet om foto's te verzenden dan wel te ontvangen via sms. Mijn instellingen staan zo te zien gelijk aan die van een andere iPhone die er geen problemen mee heeft. Wat zie ik over het hoofd?
Gewoon een i abonnement van T-Mobile, dus lijkt me wel. Geen jailbreak, helemaal squeeky clean.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:00 schreef VancouverFan het volgende:
Heb je wel een goede abonnement die dat ondersteund?
Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 10 mei 2010 20:24 schreef Crazy Harry het volgende:
Op dit moment (voor hooguit nog een uur) is Ferrari GT Evolution gratis.
Vanaf vandaag, voor 10 dagen lang geeft Gameloft iedere dag een game weg vanwege het 10-jarig bestaan. De betreffende game is dan voor een periode van 2 uur gratis te downloaden.
Op www.twitter.com/gameloft wordt het steeds aangekondigd en kan je in de gaten houden welke game er weggeven wordt en wanneer.
Wat een raar probleem.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:06 schreef Saninl het volgende:
Helemaal gerestored, alles terug gezet met reservekopie. Op andere pc aangesloten, Spirit erop gegooit.
En weer kan ik alleen Cydia openen via de search op de iPhone... jonges, jonges.. jammer hoor
Weet iemand waarom mijn lieve iPhone me opeens zo pest?
Toevallig ook Sbsettings er op staan? Zo ja, kijk even onder 'more' en dan hide icons en kijk of misschien Cydia op hide staat.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:06 schreef Saninl het volgende:
Helemaal gerestored, alles terug gezet met reservekopie. Op andere pc aangesloten, Spirit erop gegooit.
En weer kan ik alleen Cydia openen via de search op de iPhone... jonges, jonges.. jammer hoor
Weet iemand waarom mijn lieve iPhone me opeens zo pest?
Hij viel inderdaad wat tegen. Al vond ik het introfilmpje best vetquote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:44 schreef Trystar het volgende:
[..]
Toevallig ook Sbsettings er op staan? Zo ja, kijk even onder 'more' en dan hide icons en kijk of misschien Cydia op hide staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |