Heb je wel een goede abonnement die dat ondersteund?quote:Op maandag 10 mei 2010 19:59 schreef Copycat het volgende:
Iemand? Op de een of andere manier lukt het me niet om foto's te verzenden dan wel te ontvangen via sms. Mijn instellingen staan zo te zien gelijk aan die van een andere iPhone die er geen problemen mee heeft. Wat zie ik over het hoofd?
Gewoon een i abonnement van T-Mobile, dus lijkt me wel. Geen jailbreak, helemaal squeeky clean.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:00 schreef VancouverFan het volgende:
Heb je wel een goede abonnement die dat ondersteund?
Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 10 mei 2010 20:24 schreef Crazy Harry het volgende:
Op dit moment (voor hooguit nog een uur) is Ferrari GT Evolution gratis.
Vanaf vandaag, voor 10 dagen lang geeft Gameloft iedere dag een game weg vanwege het 10-jarig bestaan. De betreffende game is dan voor een periode van 2 uur gratis te downloaden.
Op www.twitter.com/gameloft wordt het steeds aangekondigd en kan je in de gaten houden welke game er weggeven wordt en wanneer.
Wat een raar probleem.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:06 schreef Saninl het volgende:
Helemaal gerestored, alles terug gezet met reservekopie. Op andere pc aangesloten, Spirit erop gegooit.
En weer kan ik alleen Cydia openen via de search op de iPhone... jonges, jonges.. jammer hoor
Weet iemand waarom mijn lieve iPhone me opeens zo pest?
Toevallig ook Sbsettings er op staan? Zo ja, kijk even onder 'more' en dan hide icons en kijk of misschien Cydia op hide staat.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:06 schreef Saninl het volgende:
Helemaal gerestored, alles terug gezet met reservekopie. Op andere pc aangesloten, Spirit erop gegooit.
En weer kan ik alleen Cydia openen via de search op de iPhone... jonges, jonges.. jammer hoor
Weet iemand waarom mijn lieve iPhone me opeens zo pest?
Hij viel inderdaad wat tegen. Al vond ik het introfilmpje best vetquote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:44 schreef Trystar het volgende:
[..]
Toevallig ook Sbsettings er op staan? Zo ja, kijk even onder 'more' en dan hide icons en kijk of misschien Cydia op hide staat.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:49 schreef Saninl het volgende:
[..]
![]()
Jij bent mijn God!
Dankjewel!
Wat raar trouwens, nog een aantal Apps zijn "Gehide" zoals een 3tal radio apps? een aantal andere dingenwel 20 in het totaal ofzo. Waarom is dit opeens zo?
de tip over icons die op hide staan in SBS staat zelfs op de vorige pagina, als je even het topic had doorgelezen kon je dat zo vindenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:49 schreef Saninl het volgende:
[..]
![]()
Jij bent mijn God!
Dankjewel!
Wat raar trouwens, nog een aantal Apps zijn "Gehide" zoals een 3tal radio apps? een aantal andere dingenwel 20 in het totaal ofzo. Waarom is dit opeens zo?
Sorry, nogmaals (want dat doe ik al een x-aantal reeksen) het topic doorgelezen, en op pagina 4 kan ik er geen antwoord uithalenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:28 schreef chiren het volgende:
[..]
de tip over icons die op hide staan in SBS staat zelfs op de vorige pagina, als je even het topic had doorgelezen kon je dat zo vinden
Heb ik de laatste tijd wel vaak gehad inderdaad!!! heel irritant..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Meer mensen problemen met T-mobile? Ik hoor geen beltoon en hij zegt de hele tijd tuut tuut gesprek mislukt....
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:49 schreef Skaai het volgende:
Ik heb een witte gehaald en hij is puik!
Paper Brigde is zo moeilijk. Ik zit nog steeds vast!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:30 schreef richbitch het volgende:
Iemand nog leuke Apps? dat Doodle jump is echt fun.. verder werkt mijn Tom2 ook super!![]()
Ik denk niet dat er 1 jarige abonnementen zullen komen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:15 schreef WSquater het volgende:
Wie gaat de iPhone 4G/HD kopen? :p
Ik denk dat ik m'n abo met +1 jaar verleng met een 4G
Die zijn er al.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er 1 jarige abonnementen zullen komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |