Wil ik net gaan betalen voor mijn apps en de oude troep eraf gooien, plaats je zo'n reactie..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:17 schreef Skv het volgende:
Betaal gewoon voor je apps in plaats van te janken dat je gratis gedownloade zooi niet goed werkt.
30 euro is 150 belminuten/smsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:26 schreef D. het volgende:
Mis ik iets, of probeert T-Mobile mijn vrouw te naaien? (figuurlijk)
Ik betaal 30 euro p.m. voor mijn iPhone abo, en volgens mij is iedereen dit bedrag kwijt.
Bij verlenging van een abo lijkt het me dat T-Mobile een mooie aanbieding doet om ons als klant te houden.
Mijn vrouw heeft een N95 en wil straks ook een iPhone
Nu krijgt ze met de post een aanbieding van T-Mobile, een iPhone abo voor 45 euro p.m.
En dan moet ze haar oude toestel nog inleveren ook
Mis ik iets?
Dat zou kunnenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:37 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
30 euro is 150 belminuten/sms
45 euro is 300 belminuten/sms
dacht ik zo
Mischien even vragen of het kan? Of misschien hebben ze haar huidg belgedrag/gebruik gekeken en is dit het beste abo?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:49 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zou kunnen
Maar een beetje flauw dan dat ze geen 30 abo kan nemen dan
En van dat men het oude toestel in moet leveren had ik ook nog nooit gehoord
Oke gewoon verder kijken dan je neus lang is en zien dat er een leuk Cydia icoontje bij is gekomenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:39 schreef VancouverFan het volgende:
oke. Met spirit is de jailbreak gelukt. Althans, ik kreeg een vaag hemellichaam schermpje na het herstarten
Wat moet ik nu nog doen om zo'n lockinfo scherm ala Elements of uit de OP te krijgen?
Probeer het?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 05:04 schreef ScarFace- het volgende:
Werkt de iphone ook als je je simkaart eruit haalt?
Dat je um als navigatie gebruikt, maar geen zin hebt om te betalen voor data informatie, deze kan je weliswaar uit zetten, misschien "negeert" tomtom deze setting wel, en bovendien moet je ook betalen als je gebeld word / een sms ontvangt.
Nou, dan blijf je met je gratis spul werken, dat zal ze leren! Zomaar de waarheid vertellen op een forum, dat dat kan in Nederland!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wil ik net gaan betalen voor mijn apps en de oude troep eraf gooien, plaats je zo'n reactie..
Ik heb ook een 3G, en de nieuwe iPhone wordt in juni/juli verwacht. Mijn abbo loopt ook in augustus af.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:12 schreef Skaai het volgende:
Ja en wanneer komt die uit en krijg ik dan weer een i-300 aanbieding voor het zelfde geld bij T Mobile?. In augustus loopt mijn abbo af en ik blief niet te lang met die Samsung rond te lopen
.
Ik vermoed niet dat de 4G voor mij een verrijking zal zijn, voorlopig red ik het wel met de 3G lijkt mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
neem dan de 3GSquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:12 schreef Skaai het volgende:
Ja en wanneer komt die uit en krijg ik dan weer een i-300 aanbieding voor het zelfde geld bij T Mobile?. In augustus loopt mijn abbo af en ik blief niet te lang met die Samsung rond te lopen
.
Ik vermoed niet dat de 4G voor mij een verrijking zal zijn, voorlopig red ik het wel met de 3G lijkt mij.
Staat ook in de planningquote:
Viel mij ook al op. Gelukkig heb ik in het centrum bijna overal Wifi van de UT. Maar in de buitenwijken is het ook kut. Bij mijn vriendin thuis schiet 'ie de hele tijd van GPRS naar 3G, waardoor dat kreng met een paar uur leeg is. Bij mijzelf thuis is 3G echter prima.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:26 schreef AssyriskaFF het volgende:
3G bereik in Enschede is de laatste tijd echt dramatisch te noemen. Vooral in het centrum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |