Echte nadelen zijn er niet echt, je kunt vrij gemakkelijk je wachtwoord weer resetten als je hem bent vergeten.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:52 schreef fransbreda het volgende:
Je root password veranderen, welke voor/nadelen heeft dit?
Castle of Magic.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Echte nadelen zijn er niet echt, je kunt vrij gemakkelijk je wachtwoord weer resetten als je hem bent vergeten.
Voordelen zijn dat als je SSH aan hebt staan en er is toevallig een wizzkid in de buurt hij niet in je telefoon kan komen met het standaard wachtwoord.
Wat was trouwens game van de dag van Gameloft? Of is die niet voorbij gekomen nog?
Dat was gisterenquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Castle of Magic.
http://www.twitter.com/gameloft
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:09 schreef Skaai het volgende:
Ik zo dat Cydia meuk activeren, slaat mijn telefoon vast. Ik ben in paniek.
Nou hij doet niks meer, echt ik kan nu wel jankenquote:
Precies de reden waarom ik die shit niet op mijn mobiel zet. If it ain't broke, don't try to fix it.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:09 schreef Skaai het volgende:
Ik zo dat Cydia meuk activeren, slaat mijn telefoon vast. Ik ben in paniek.
Ja dat weet ik nuquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:32 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ik die shit niet op mijn mobiel zet. If it ain't broke, don't try to fix it.
Staat hijnog steeds vast of gaat ie niet meer aan nu?quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:33 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nu. Ik heb niet eens meer trek in eten.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:41 schreef Skaai het volgende:
Hij doet weer iets, dankjewel. Ik was echt in paniek zeg, om een telefoon. Wel een retedure. Damned.
Nu blijf ik er met mijn poten vanaf en geef ik hem aan mijn iPhone nerd collega morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |