Vanaf wanneer kun je reserveren dan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:30 schreef D. het volgende:
[..]
Dan had je een andere winkel moeten proberen
Winkel 1 kreeg ze 2 dagen later binnen, maar wist nog niet of er iets over was na de reserveringen.
Winkel 2 kreeg die middag nog nieuwe binnen, en ik kon 'm gelijk reserveren.
Ik in eerste instantie ook niet. Maar ik begin hem nu toch wel mooi te vinden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:33 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind die nieuwe iPhone echt niet mooi
Veelste hoekig enzo
Ik belde toen ie 2 dagen uit was. Geen idee of je daarvoor ook al kon reserveren.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vanaf wanneer kun je reserveren dan?
Is het geen mule?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:33 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind die nieuwe iPhone echt niet mooi
Veelste hoekig enzo
Waarvoor wil je het gebruiken dan? Ik vind het naar klinkenquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:19 schreef MichielPH het volgende:
Is er ook een programma die met JB ook automatisch elk telefoongesprek kan opnemen? Op verschillende fora kom ik heel veel onzin over jurisdictie tegen, maar dat moet toch bij JB toch niet uitmaken.
Heb nu Chaos Rings, ook erg nicequote:Op woensdag 12 mei 2010 14:51 schreef Rijstkoker het volgende:
Ben verslaafd aan Inotia 2: Wanderer of Luone.
Toffe RPG
klopt, het werkt wel, maar mis gewoon fysieke knoppen... Zo'n controller met echte knoppen waar je je iphone in kunt klikken is niet eens zo'n slecht idee als je er veel games op speeltquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik nog geen spel ben tegen gekomen waar ik daadwerkelijk de besturing fijn vond werken. Natuurlijk bedoel ik dan niet de spelletjes als Angry Birds, Doodle Jump etc. maar spelletjes zoals GTA, en Chrono Trigger.
Pff man. Als m'n werk belt en we spreken af dat ik om half 11 begin, we praten nog even door waardoor ik het niet direct noteer en ik hang op. Als ik me dan afvraag of we nou half 11 of half 10 hadden gezegd. Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:55 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Waarvoor wil je het gebruiken dan? Ik vind het naar klinken
Daar waren ze toch al mee bezigquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:07 schreef chiren het volgende:
[..]
klopt, het werkt wel, maar mis gewoon fysieke knoppen... Zo'n controller met echte knoppen waar je je iphone in kunt klikken is niet eens zo'n slecht idee als je er veel games op speelt
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:39 schreef Sharpdressedman het volgende:
ze hebben trouwens weer een 4G gevonden, nu zonder de schroefjes aan de onderkant:
http://www.engadget.com/2(...)-escapes-in-vietnam/
Wanneer komen ze er nu eens achter er exact in zit. (Welke chip)
update: ze hebben er een video bijgezet. Houden het toestel naast een 3G(S)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |