Uhh. Ik heb het nooit aangezet. Plus dat ik gewoon op mijn iPhone in iTunes naar het tabje 'movies' ( of hoe dat ook heet, weet ik niet uit mijn hoofd ) gegaan en heb daar op synchroniseren gedrukt. Ik heb nergens op muziek synchroniseren gedrukt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:43 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dan zet je het muziek synchroniseren toch uit
Dat ding is zo dom dat die alleen maar doet wat jij zegt. Dus zolang jij zegt dat die de hele bibliotheek moet kopieren, doet die dat.
Je kunt het in ieder geval ook uitzetten.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Uhh. Ik heb het nooit aangezet. Plus dat ik gewoon op mijn iPhone in iTunes naar het tabje 'movies' ( of hoe dat ook heet, weet ik niet uit mijn hoofd ) gegaan en heb daar op synchroniseren gedrukt. Ik heb nergens op muziek synchroniseren gedrukt.
Hoe zit dat dan met 500 GB (quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:52 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Je kunt het in ieder geval ook uitzetten.
Tabblad 'muziek' vinkje bij "Muziek synchroniseren" uitzetten.
Irritant hé, Itunes..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Mooi. Even doen.
Daar zat ik me ook al over te verwonderen, jailbreak je iPhone dan gewoon niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:17 schreef Skv het volgende:
Betaal gewoon voor je apps in plaats van te janken dat je gratis gedownloade zooi niet goed werkt.
Als je wacht tot het balkje vol begint te lopen, dus niet als je de schuine streepjes ziet staan maar even wacht tot hij begint te lopen, op het kruisje rechts klikken, dan slaat 'ie dat over.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom gaat mijn iPhone élke keer als ik wat wil synchroniseren een reservekopie maken en duurt dit fucking lang.
Tussen gecrackte apps en jailbreaken zit een groot verschil hoor.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Daar zat ik me ook al over te verwonderen, jailbreak je iPhone dan gewoon niet.
Het is beide gewoon mogelijk via Jailbreakquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:02 schreef Terpentin07 het volgende:
Misschien waag ik ook de overstap op de iphone.Heb met de 3gs van mijn moeder gespeeld en het lijkt me echt leuk. Maar even een vraagje, wat stoort jullie het meest aan de iphone.Dat met flash weet ik al en zou het niet als zo een groot probleem zien.Maar klopt het dat je geen bestanden via bluetooth kan versturen en je mp3's als beltoon/wekker kan instellen?
MP3 als beltoon gaat wel. Wekker weet ik even niet.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:02 schreef Terpentin07 het volgende:
Misschien waag ik ook de overstap op de iphone.Heb met de 3gs van mijn moeder gespeeld en het lijkt me echt leuk. Maar even een vraagje, wat stoort jullie het meest aan de iphone.Dat met flash weet ik al en zou het niet als zo een groot probleem zien.Maar klopt het dat je geen bestanden via bluetooth kan versturen en je mp3's als beltoon/wekker kan instellen?
Yes.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:20 schreef D. het volgende:
MP3 als ringtone gaat?
Gewoon de MP3's zoals ze in je iTunes staan?
Nee. Google maar. Is 5 minuten werk om van een MP3 een ringtone te maken.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:20 schreef D. het volgende:
MP3 als ringtone gaat?
Gewoon de MP3's zoals ze in je iTunes staan?
Je hebt gelijk. Maar het gaat wel.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee. Google maar. Is 5 minuten werk om van een MP3 een ringtone te maken.
Hoe?quote:
quote:
quote:
Da's dus niet de bedoelingquote:Google maar. Is 5 minuten werk om van een MP3 een ringtone te maken.
Niet dus.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:23 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe?
Ik zie bij de iPod functie nergens een 'voeg toe aan beltoon', en bij beltoon nergens een 'voeg nieuwe beltoon toe'
Ik wil van mijn MP3 geen ringtone maken, ik wil mijn MP3 als ringtone gebruiken.quote:
Dan moet je maar bij Nokia blijvenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil van mijn MP3 geen ringtone maken, ik wil mijn MP3 als ringtone gebruiken.
Bij mijn Nokia ging dat ook in 2 sec.
Als dat 5 minuten duurt en ik heb 5000 potentiele ringtone kandidaten schiet dat niet op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |