HAHAquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:33 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nu. Ik heb niet eens meer trek in eten.
Ik word altijd bang van die Vietnamese filmpjes omdat ik een half jaar geleden ofzo zo'n gast met zes vingers zagquote:
Die updates zijn van programma's die je geïnstalleerd hebt via Cydia. Daar staan ook wat items tussen die zichzelf al installeren zodra je Cydia installeert ( bijv. SSH volgens mij ). De laatste optie ( Ignore - Temporarely ) is er voor om gewoon te cancelen. Je kunt dan updaten wanneer het je wel uitkomt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:37 schreef Skaai het volgende:
De iPhone held/nerd heeft me gebeld en me in alle rust uitgelegd hoe ik Cydia goed moet installeren en hoe die AppSync in elkaar zit en zulks. Morgen gaat ie me verder helpen. *gerustgesteld is*
lees nu op de site dat het fake was?quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:02 schreef Sharpdressedman het volgende:![]()
weer afbeeldingen nu met OS 4 draaiende , en nog eentje gevonden?
http://www.engadget.com/2(...)running-iphone-os-4/
Niet echt...quote:
Ja, als je een reservekopie hebt van 3.1.2. moet het lukken volgens mij?!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:40 schreef chiren het volgende:
Wie weet of het mogelijk is om een iPhone 3G 3.1.2 die volstaat met troep, te restoren is in iTunes met behoud van 3.1.2 (zodat ik nog kan jailbreaken en unlocken)?
Of moet dat met custom firmware en shift+herstel?
Nee, ik niet...quote:
Ik heb de laatste tijd ook dat 3G tergend traag is. Staat het icoontje er inderdaad wel maar het is fucking sloom en soms werkt het niet. T-mobile heeft al aangekondigd dat ze wat aan het 3G bereik gaan doen toch?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:28 schreef boskameel het volgende:
Heb de laatste dagen een probleem met mijn 3g verbinding in Nijmegen en omgeving. Ik zie wel het icoontje staan, maar hij kan gewoon niet connecten (geen safari, mail of apps) met internet.Via wifi en edge heb ik wel internet, ligt dit aan T-Mobile of aan mijn telefoon?
In Enschede precies hetzelfde: erg langzaam.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd ook dat 3G tergend traag is. Staat het icoontje er inderdaad wel maar het is fucking sloom en soms werkt het niet. T-mobile heeft al aangekondigd dat ze wat aan het 3G bereik gaan doen toch?
Schakel het uit?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom gaat mijn iPhone élke keer als ik wat wil synchroniseren een reservekopie maken en duurt dit fucking lang.
Dan zet je het muziek synchroniseren toch uitquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind dat synchroniseren nog steeds kut. Net weer. Wil ik een aflevering Scrubs op mijn iPhone zetten gaat ie mijn hele fucking iTunes library lopen kopiëren. Dat hóef ik niet, heb ik een iPod voor, dom ding.
klagen misschien krijg je korting, bovendien moeten ze het te horen krijgen. Kunnen ze het eens aanpakkenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:47 schreef fotostarter het volgende:
3G loopt al enkele dagen te kutten hier.
Ze moeten dit echt snel op gaan lossen, anders weer een klant kwijt.
Zijn maar 2 abo's maar goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |