Ik woon in de VS, ik denk dat ie hier een en ander wel vol krijgtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:34 schreef bibian het volgende:
Zolang hij de Ahoi nog niet kan vullen zullen de prijzen toch wel meevallen? Of zie ik dat verkeerd.
Oh dat wist ik niet. Ja, ik zou toch kijken of het te doen is om naar zijn Glam Nation tour te gaan. Super tof! Ik denk wel dat je waar voor je geld krijgt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik woon in de VS, ik denk dat ie hier een en ander wel vol krijgt
Bijna twee uur rijden is het dichtst bij en ik heb even bij de tickets gekeken...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:43 schreef Glambert het volgende:
^ Hij doet al een tour in de USDie begint volgende maand
Ik denk dat ie de Ahoy of HMH zal doen hier, maar ik zit er aan te denken om ook een concert in ergens anders te doen als ie hier komt met de tour
Wauw!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:09 schreef Glambert het volgende:
Hopelijk kijken jullie nu Jonathan Ross.
Goed nieuwsAdam is op nr. 25 met zijn album in de album top 100 gekomen
[ afbeelding ]
Ik ook. Maar ik wilde stiekem juist die lelijkequote:Op maandag 10 mei 2010 15:14 schreef Anita303 het volgende:
Ik vind deze ook veel mooier dan die andere.
Ik zag het, ik dacht "Hey dat is Glambert van Fok!" Gefeliciteerd meid, join the Adam twitter club.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:28 schreef Glambert het volgende:
Adam heeft tweetde net een video die ik geupload hebt op youtube
Welke video ist eigenlijk?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:52 schreef Glambert het volgende:
BedanktDe view count van de video is bijna over 10,000 sinds Adam de video tweetde.
oh dank je! helemaal overheen gelezen toenquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:07 schreef Glambert het volgende:
Adam heeft die foto een tijdje geleden getweetHet is de cover van zijn nieuwe single If I Had You.
http://twitpic.com/1keviy
*ook Adam wallpaper heeft nu*quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:46 schreef bibian het volgende:
http://www.essell.mattijarvenpaa.com/newest.htm
Ik had precies dezelfde reactie!!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:14 schreef bibian het volgende:
Chat??? Wat voor chat???
Amsterdam FTW?? Wat bedoel je daarmee?
Ik wou naar bed gaan toen hij een tweet maakte dat iedereen naar ustream moest komen en ze waren daar aan het repeteren, maar zonder Adamquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:14 schreef bibian het volgende:
Chat??? Wat voor chat???
Amsterdam FTW?? Wat bedoel je daarmee?
adam goes mcHammerquote:Op zondag 16 mei 2010 12:30 schreef bibian het volgende:
http://www.kiisfm.com/cc-(...)html?album_id=231428
Wat heeft ie nou weer voor zakbroek aan?
Ik geloof dat ik het dit keer niet zo geweldig vind wat ie aan heeft.
Dat is goed en hopelijk kopen veel mensen de album vanwege datquote:Op zondag 16 mei 2010 09:41 schreef dollce het volgende:
for your entertainment krijgt in de veronicagids 4 sterren
Ik vind die broek ook niet geweldig..quote:Op zondag 16 mei 2010 12:30 schreef bibian het volgende:
http://www.kiisfm.com/cc-(...)html?album_id=231428
Wat heeft ie nou weer voor zakbroek aan?
Ik geloof dat ik het dit keer niet zo geweldig vind wat ie aan heeft.
quote:We recently posted a list of all the movie musicals we think you should star in, like a remake of The Rocky Horror Picture Show or the American Idiot movie currently in development. Are you on the lookout for a film role?
I think right now I’m just focusing on my music and making videos and touring. I start the Glam Nation tour in June. It’s gonna be all over North America for the next three months, then I think I have some dates in Europe.
ziet er leuk uit al!quote:
zo hehe nu pas tijd gehad om dit te bekijkenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:41 schreef _daphne het volgende:
Woesh woesh!
Nog 3/4 weken tot de video komt! =D
quote:
I have great news! Although no details can yet be confirmed, the Glam Nation Tour WILL be going international in the Fall!!! Stay tuned!
Er staat toch maar 1 blz. van hem in? Heb het in de winkel staan lezen..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:46 schreef Marèse het volgende:
We gaan lekker deze week!
Ik zie net dat er ook een interview met Adam in de hitkrant van deze week staat!
Ik wist het al, maar je moet gewoon naar de radio luisteren 's avonds en dan roepen ze om wanneer de prijsvraag komt. Dan laten ze een fragmentje horen en als je denkt te weten of degene die in het fragmentje zingt, Adam is, moet je 'Adam' sms'en naar 3-nogwat. En dan heb je kans dat ze je terugbellen. Als je het goede antwoord zegt, wordt je naam in een grote hoed gegooid en daar gaan ze aanstaande zaterdag uit grabbelen en als ze je naam uit de hoed toveren, heb je gewonnen. Of het moet zijn dat je dan nog een vraag goed moet hebben, at weet ik niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:42 schreef Marèse het volgende:
Jongens!
dit is groots!
http://www.q-music.nl/page/acties/869
Je kunt nu een reis winnen naar NY om naar een concert van Adam te gaan!
Ik heb alleen geen tijd om te luisteren naar de radio, om te horen wat je ervoor moet doen!
Dus in die hoge hoed zitten straks zo'n 50 namen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:17 schreef Glambert het volgende:
Don't bother met dat.
Q-Music heeft mij gisteren gebeld, maar ook nog 9 andere mensen. En dan moet je nog geluk hebben om van die 10 mensen weer gebeld te worden.
Nee 10 namen. Want van de 10 die worden gebeld, dan bellen ze 1 iemand een paar minuten later weer.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Dus in die hoge hoed zitten straks zo'n 50 namen?
Ik heb precies het zelfde dus. Het is ook best een onderneming, moet er een aantal dagen (vrijwel een hele week) vrij voor nemen, het lijkt me ongelofelijk supergaaf om hem in NY te zien maar hopelijk komt hij over een paar maanden deze kant op. New York is geweldig maar daar ben ik vorig jaar voor de 5e keer geweest dus dat is ook al een gevalletje 'been there done that'.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:32 schreef bibian het volgende:
Sjesus, nou dit is meer geluk dan wijsheid dus.![]()
Ik heb al een keer geluk gehad, ik denk niet dat het universum het nog eens voor me in petto heeft.
Bovendien heb ik tot nog toe geen tijd gehad om te luisteren. Is alleen 's avonds toch?
Misschien dat ik morgen kan luisteren en anders is het jammer. Ik wacht wel tot ie naar NL komt.
Ik vind hem superleuk, de video! Die twitter icons zijn ook z'n twittervrienden-icons in real life.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:40 schreef Anita303 het volgende:
Hebben jullie de clip van IF I HAD YOU al gezien hij is echt geweldig![]()
Hier kun je hem zien http://adamlamberttv.blogspot.com
Wat is het trouwens al een lange tijd stil hier.
Irene, op onze groepsfoto staat ze voor Adam (achter Carlien).quote:Op maandag 7 juni 2010 22:56 schreef bibian het volgende:
Neeee, serieus?? Ohh boft die even. Weet je ook wie?
Dat dus. Geen hoogstandje met een diep verhaal, maar gewoon lekker woeiquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:15 schreef Marèse het volgende:
Ik vind de clip zelf een beetje saai-ig, maar de outfits van Adam des te beter!
Hij ziet er top uit!
Tja daar ben ik het helemaal mee eens, zijn muziek blijft geweldig al vond ik hem er in het begin wel veel leuker uitzien.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:13 schreef Franneh het volgende:
Dat overdreven kleding/haar/wijf gedoe hoeft van mij sowieso niet zo, maar dan nog blijf ik genieten van zijn stem en hoe hij als een super sympathieke gozer overkomt.
En als hij zich er maar lekker bij voelt. Ik blijf wel van hem houden.
Dat denk ik ook idd..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:48 schreef Cee het volgende:Hij zingt wel "I'm here for your entertainment" maar als dat betekent dat hij concessies moet doen aan zijn kleding, zijn stijl, zijn gedrag, dan denk ik dat hij het snel beu zal worden en dat dat aan hem te zien zal zijn.
Wat dat betreft lijkt het me een goede zet van Adamquote:maar kan wel een aanleiding zijn om iets minder hysterisch fan te zijn.
Hij doet me steeds meer denken aan Tony Neefquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:36 schreef angel_A het volgende:
Ik weet niet of dit is wat je bedoelt, maar het is wel damn lief! Tommy wou een knuffel. Ongeveer bij 2:15.
En ik vind dit korte haar trouwens wel beter dan zijn haar in IIHY! Zijn haar groeit ook snel genoeg weer aan.
Nee, deze bedoel ik niet maar dit is ook super lief zeg! Die had ik nog niet gezien. Maar Tommy is ook een schatje hoor...damnn...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:36 schreef angel_A het volgende:
Ik weet niet of dit is wat je bedoelt, maar het is wel damn lief! Tommy wou een knuffel. Ongeveer bij 2:15.
En ik vind dit korte haar trouwens wel beter dan zijn haar in IIHY! Zijn haar groeit ook snel genoeg weer aan.
Heb je dat filmpje al gevonden? op deze site staat het www.adamlamberttv.blogspot.comquote:Op maandag 21 juni 2010 17:46 schreef bibian het volgende:
En er schijnt een fimpje te zijn waar ie bijna staat te zoenen met Tommy. Heb alleen nog niet ontdekt van welk deel van de tour dat is. Kijk, dat kan ik dan weer wel waarderen hahaha....![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:48 schreef essepluisje het volgende:
Volgens mij is die Tommy niet zo straight als Adam beweert
Ze heeft het erg naar haar zin gehad! Is twee keer naar het concert geweest en heeft (bijna?) vooraan gestaan, mooie filmpjes in ieder geval! Nog een paar dagen NY er achteraan geplakt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:56 schreef bibian het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe onze winnares het in New York heeft gehad.
quote:Op zondag 4 juli 2010 06:36 schreef angel_A het volgende:
Dan moet ik waarschijnlijk wel alleen (dat mag denk ik niet van mijn ouders), want ik ken helaas geen mensen die ook fan zijn van Adam
, om samen mee te gaan.
Hoe zit dat met jullie, kennen jullie mensen die net zo fan van hem zijn als jullie?
Op sommige amerikaanse sites niet maar op de site van TMF staat hij ook al, en de radio;s moeten hem ook gewoon kunnen draaien Michiel Veensta heeft hem al wel gedraaid heb ik gehoord, misschien ben ik gewoonquote:Op maandag 5 juli 2010 12:47 schreef angel_A het volgende:
Het is inderdaad jammer dat hij nog niet op tv en radio te horen is. Maar is de clip hier al officieel uitgebracht? Op de Amerikaanse sites "mogen wij ze nog niet zien".
Ik heb er ook weinig hoop meer voor. Helaas, valt tegen. Vind het 't meest Euro-vriendelijke nummer van het album.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:54 schreef Kworb het volgende:
Het schiet niet echt op met If I Had You. Al twee maanden in de tipparade.
Ikwilook!quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:38 schreef essepluisje het volgende:
Is duitsland dichtbij genoeg? haha
Ik heb 2 kaartjes gekocht voor zijn show in Keulen
Ik wil ook echt heel graag! Ik ben aan het proberen een vriendin van me te hersenspoelen dat ze mee wilquote:Op maandag 13 september 2010 09:34 schreef essepluisje het volgende:
Totaal waren de kaartjes 43 euro geloof ik. Het is geen geld
Ik denk dat ik heengaquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:04 schreef Glambert het volgende:
Adam zal op 20 November optreden in Paradiso in Amsterdam
Oh. Vanaf de 25e pas bestellen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:04 schreef Diconnected het volgende:
OMGOMG IKGAAAAAAAAAAAA
*GAAT NU KAARTEN BESTELLEN*
Haha, zo zat ik ook vanmiddag: "JAAAAAA BESTELLEN!...Ohw..."quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh. Vanaf de 25e pas bestellen.Vanuit m'n werk om 12 uur gelijk kaarten bestellen dus
En mij ook?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:15 schreef Cee het volgende:
Ik krijg constant nieuwsbrieven van die gast en nu dus niet.
Kan iemand mij 't wachtwoord pm'en?
Hier ook!quote:
Had ik ook niet verwacht inderdaadquote:
Ik had het ook niet verwacht, maar het wordt geweldig op 20 November.quote:
Effe een stilte voor de storm. Nog 8 dagen!quote:Op donderdag 11 november 2010 13:44 schreef bibian het volgende:
Goh, een maand lang niemand geschreven?
Haal daar maar 1000 van af hoor. De grote zaal heeft een capaciteit van +/- 1500quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:03 schreef bibian het volgende:
Seriues, helemaal uitverkocht. Shit zeg, dat had ik ook niet verwacht.
Hebben ze het toch goed ingeschat door hem in de grote zaal te zetten. Kunnen 2500 mensen in geloof ik.
Het word heel tof hahaha....
Leuk ook om de andere fans die ik ken weer te zien.
Allison is sowieso niet mee, ik heb zelfs ergens gelezen dat er geen voorprogramma is deze show. Maar zeker weten doe ik 't niet.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:28 schreef bibian het volgende:
Is er eigenlijk een voorprogramma? Heeft ie Allison nog meegenomen?
Ik zou wel willen weten hoe lang het concert zo'n beetje gaat duren!
Let wel, bij laatstgenoemde loop je het risico dat hij je lens gaat likken. Daar gaat je autofocus.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Keuzes, Two Door Cinema Club fotograferen of Adam Lambert
Ik ben echt nog nooit in paradiso geweest hahaquote:Op donderdag 18 november 2010 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Let wel, bij laatstgenoemde loop je het risico dat hij je lens gaat likken. Daar gaat je autofocus.![]()
Gewoon Adam doen D_A!
Ik denk dat ik rond 4, 5 uur in Amsterdam ben. Ik kan wel uren in de rij gaan staan om vooraan te staan maar dat trek ik niet en dat is niet nodig want: Paradiso is nou ook weer niet zo gigantisch groot dat je vanaf een gepaste afstand geen donder meer ziet.
Ja joh, twee verdiepingen.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:21 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik ben echt nog nooit in paradiso geweest hahaalleen melkweg enzulks. Maar in paradiso kan je toch ook boven staan?
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:21 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik ben echt nog nooit in paradiso geweest hahaalleen melkweg enzulks. Maar in paradiso kan je toch ook boven staan?
Tuurlijk, en ja natuurlijk!quote:Op zondag 21 november 2010 01:32 schreef Mama_Mia het volgende:
Als je ze hebt geupload, wil je ze dan linken![]()
Heb je ook die 3e eeuwigdurende tongzoen van Adommy?
Ahhhhh tofquote:
M'n eerste upload is bijna klaar!quote:Op zondag 21 november 2010 01:44 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ahhhhh tof![]()
![]()
mijn cam was vol dus dat heb ik gemist xD
Ik zit nog steeds te stuiteren hier
waar zat/stond jij?
Het was echt veel kleiner dan ik had verwacht jaquote:Op zondag 21 november 2010 01:46 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n eerste upload is bijna klaar!
Ik stond (als je naar 't podium kijkt) helemaal rechts, bovenop een soort bankje, echt super zicht want er stond niemand voor me en het was nog best vooraan. Eigenlijk was alles best vooraan, Paradiso, I love it.
Waar stond/zat jij?
Die mafkezen ja!quote:Op zondag 21 november 2010 01:50 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Het was echt veel kleiner dan ik had verwacht ja
Ik zat op het balkon links, klein stukje voor het podium qua afstand. Echt ideale plek! Dan stond jij vast in de buurt van die groep met al die lichtgevende dingetjes in hun haar, of niet?
We gaan er wel van uit dat het overgrote deel van het publiek de show maar 1 keer gaat zien/zal zien he.quote:Op zondag 21 november 2010 11:41 schreef essepluisje het volgende:
In Keulen hebben Adam en Tommy ook 2 keer flink lopen lebberen hoor
Ik vind dat trouwens een beetje flauw worden ze doen dat echt iedere show dan is het authentieke er wel een beetje af, lijkt eerder staged nu
Hij is niet voor de niks de vaste gitarist van Madonna!quote:Op zondag 21 november 2010 11:41 schreef essepluisje het volgende:
Wij vonden Monty trouwens ook echt zwaar rocken die man kan echt goed gitaar spelen.
Volgens mij heb je ons gesprek afgeluisterd! Als twee druppels water hadden wij deze conversatie gisteravond.quote:Op zondag 21 november 2010 12:37 schreef Hapertje het volgende:
Ik ergerde me kapot aan dat gelebber. Vind het getuigen van weinig professionalisme. Sowieso zijn we in NL en Duitsland er niet echt van onder de indruk. Vind het ook erg Madonna-imiteren (die deed het eenmalig tijdens een show live op tv, heeft toch andere impact!). Vond het de show erg onderuit halen. En ... ik ben zelf homo, dus daar ligt het niet aan ;-)
Ik was overigens teleurgesteld in het optreden. Vocaal erg goed, maar het kwam me allemaal iets te amateuristisch over, terwijl hij juist groots wilde doen. Kwam niet over op een of andere manier. Ook in het begin werden halve nummers aan elkaar geregen. Het leek wel een Idol-show. Ik zie de potentie, maar Adam trapt in een paar valkuilen die op de loer liggen. Daar moet hij echt voor oppassen, anders zie ik die glorieuze toekomst niet komen!
Ik vond het juist enorm invoelbaar. Heb ook geen problemen met het zoenen en de joint of iets dergelijks. Wat ik juist enorm aan hem waardeer is zijn eerlijkheid. Hij is zoals hij is en daar maakt hij geen excuses voor. En dat hóeft ook niet. Het is zíjn concert, en als hij die dingen daar wil doen, dan is dat het enige belangrijke. Heb niet het idee dat het erom gaat iets te bewijzen, of iets duidelijk te maken. M.i. was die joint ook meer zoiets van 'ik mag eindelijk legaal dit doen onstage' dan een kijk mij eens tof wezen. Maar dat was mijn gevoelquote:Op maandag 22 november 2010 01:02 schreef dolfg het volgende:
Het is uiteindelijk toch een dunne lijn waar artiesten op balanceren, ze mogen op en soms over het randje opereren als het maar enigszins invoelbaar blijft voor het publiek.
Dat was nu niet meer het geval.
Als Lady Gaga een disco stick door haar kruis jast kan ik het allemaal moeiteloos hebben, het is een over de top act en met stijl en verve gebracht.
Bij Adam heb ik het gevoel dat hij een hele serieuze "ik ben homo en dat moeten jullie allemaal weten" oorlog aan het voeren is en dan wordt het iets persoonlijks waarvan ik denk: doe dat lekker in je eigen tijd.
Heb je een link?quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:43 schreef essepluisje het volgende:
Oh ja voor diegenen die het leuk vinden Adam was bij E! True Hollywood Story staat op YT.
Ben benieuwd naar zijn Take Two album!
Dit album komt inmiddels bijna uit (19 maart) en heet 'Trespassing'.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:14 schreef iPat het volgende:
In een interview onlangs is hij bezig met een nieuw album, die eind dit jaar moet uitkomen. Het zou gaan om een pop, rockachtige plaat, die zelfs duister is. Beetje a la Can't Let You Go, Sleepwalker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |