In dat geval goedemorgenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:39 schreef DevilsWhore het volgende:
Gelukkig ben ik geen Ajacied, en ook niet simpel.
Niemand in dit topic valt ook onder de titel simpele Ajaciedquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:39 schreef DevilsWhore het volgende:
Gelukkig ben ik geen Ajacied, en ook niet simpel.
En daarom hou ik van je Timquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niemand in dit topic valt ook onder de titel simpele Ajacied
Ik vind jouw homies raar.quote:
Zij jou ook.quote:
Idd, ik heb het gekeken, maar dit is ook wel weer geneog geweest.quote:
Waarom?quote:
quote:
SC is er om over alles te praten maar sinds die wedstrijd gaat het eigenlijk alleen nog maar over voetbalquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Idd, ik heb het gekeken, maar dit is ook wel weer geneog geweest.
AP jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Maar ik vroeg of je al gezien had wie er terug is van een ban?
En als er een meet is geweest gaan de daaropvolgende 10 topics over de meet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
SC is er om over alles te praten maar sinds die wedstrijd gaat het eigenlijk alleen nog maar over voetbal
Hij had het beter niet kunnen doen als speler inderdaad.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:43 schreef timmmmm het volgende:
Je moet toch toegeven. Eze, dat het gewoon een lompe actie was?
Heb je cambuur niet eens gezienquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Idd, ik heb het gekeken, maar dit is ook wel weer geneog geweest.
dit dus. En het gaat zo vaak ergens over wat mij niet interesseert. Dan reageer je daar toch gewoon niet op.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En als er een meet is geweest gaan de daaropvolgende 10 topics over de meet.
Ik onthoud hetquote:
Dan zijn we het eens. Alleen de combinatie Ajacied en Belg kan ook zó'n simpele actie teweeg brengenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij had het beter niet kunnen doen als speler inderdaad.
Jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En als er een meet is geweest gaan de daaropvolgende 10 topics over de meet.
Precies, het is net zoals in ieder ander topic: je hoeft niet te reageren als het onderwerp je geen hol interesseert. Het enige verschil: hier mag je offtopic gaan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
dit dus. En het gaat zo vaak ergens over wat mij niet interesseert. Dan reageer je daar toch gewoon niet op.
Pas op hoor, SWJ, nu sta je op justmatties lijstjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik onthoud het
was tenminste een originele tvp
Ja maar als het alleen nog maar over voetbal gaat, dan is de SC toch niet meer toegankelijk voor iedereen? Want niet iedereen houdt daar van toch?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:47 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Precies, het is net zoals in ieder ander topic: je hoeft niet te reageren als het onderwerp je geen hol interesseert. Het enige verschil: hier mag je offtopic gaan.
Een tvpquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik onthoud het
was tenminste een originele tvp
Dat is ook zo als de SC alleen maar over een meet of elk ander incrowd kusjekroel onderwerp gaat. Je snapt 't eindelijk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar als het alleen nog maar over voetbal gaat, dan is de SC toch niet meer toegankelijk voor iedereen? Want niet iedereen houdt daar van toch?
Het gaat hier sowieso veel te vaak over voetbal, IMOquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
SC is er om over alles te praten maar sinds die wedstrijd gaat het eigenlijk alleen nog maar over voetbal
16.00u word ik opgehaald, dan kunnen we daar nog even eten enzoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het gaat hier sowieso veel te vaak over voetbal, IMO
Hoe laat ga je naar Amsterdam vanavond?
Sleep me mee naar vak noord dan.quote:
Naisquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
16.00u word ik opgehaald, dan kunnen we daar nog even eten enzo
Ik ben nog nooit naar een FOK!meet geweest, niet van ONZ maar ook niet van een ander subforum, dus ik zal nooit over meets pratenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is ook zo als de SC alleen maar over een meet of elk ander incrowd kusjekroel onderwerp gaat. Je snapt 't eindelijk.
Er zijn zoveel dingen waar het hier imo veel tevaak overgaatquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het gaat hier sowieso veel te vaak over voetbal, IMO
Hoe laat ga je naar Amsterdam vanavond?
Nee.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nais
Je weet wel dat je dan tegenover de Arena zit he?
Noem eens iets anders dan? Ik weet misschien wel iets maar da's al echt een stuk minderquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel dingen waar het hier imo veel tevaak overgaat
Bij deze.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:52 schreef timmmmm het volgende:
Zullen we het anders weer over As The World Turns hebben?
Moet jij een fiets op je bakkes hebben?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Dit topic gaat vanaf nu over bakfietsen.
[ afbeelding ]
Bakfietsen zijn voor bazen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon alle onderwerpen waar ik geen interesse in heb. Wannebee toneelstukjes in de SC bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Noem eens iets anders dan? Ik weet misschien wel iets maar da's al echt een stuk minder
Jouw bakfiets?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
En de bak is handig voor als je chicks wil hosselen met chloroformquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Praktisch en stoer.
Ja maar dat heeft iedereen toch. Ik bijvoorbeeld als het weer over die auto van Huppelmuts gaat, dat boeit me gewoon niet. Maar anderen wel. Dus, dat hou je toch wel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gewoon alle onderwerpen waar ik geen interesse in heb. Wannebee toneelstukjes in de SC bijvoorbeeld.
Lief dat je aan me denkt, maar dat is toch helemaal geen bakvis?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:58 schreef SuperwormJim het volgende:
En deze is voor stoeprand:
[ afbeelding ]
hihiquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe schattig.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
Kloppend gemaakt. En het gaat vaker over haar (9 van de 10 keer) dan over voetbalquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft iedereen toch. Ik bijvoorbeeld als het weer over die auto van Huppelmuts gaat, dat boeit me gewoon niet. Maar anderen wel. Dus, dat hou je toch wel.
Ja maar hij kwam wel met een kwaliteitstopic.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:00 schreef The_Chosen_1 het volgende:
verdomme hey... AP zijn ban is al weer weg
En weer een sloot bagger en genoeg foto's om KLB voor een jaar van bagger te voorzienquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar hij kwam wel met een kwaliteitstopic.
Dat is mijn punt dus.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft iedereen toch. Ik bijvoorbeeld als het weer over die auto van Huppelmuts gaat, dat boeit me gewoon niet. Maar anderen wel. Dus, dat hou je toch wel.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar hij kwam wel met een kwaliteitstopic.
QFTquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kloppend gemaakt. En het gaat vaker over haar (9 van de 10 keer) dan over voetbal
snelle 3 weken vind je niet?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:00 schreef The_Chosen_1 het volgende:
verdomme hey... AP zijn ban is al weer weg
c0n, geile meneerquote:
Alsje:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:59 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Lief dat je aan me denkt, maar dat is toch helemaal geen bakvis?
Ja en weet je waar?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:06 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
een MAANDen dat allemaal omdat hij met zijn rare hoofd op de foto staat bij een FOK bordje
Bij de Crackstraat?quote:
Deze?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:06 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
HOI SWJ!![]()
Gebruik je nog steeds jouw stoere Worm in slot plaatje als je topics locked?
Die ja,quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Moet ik toch weer eens gaan gebruiken idd
Die is tof ja.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Moet ik toch weer eens gaan gebruiken idd
Weet ik, en daarachter is de crackstraatquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee op Fok. Da's bij het Posthuis Theater.
Woon jij ook in die straat? Anders moet ik AP om een routebeschrijving gaan vragenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee op Fok. Da's bij het Posthuis Theater.
Naar Fok?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:11 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Woon jij ook in die straat? Anders moet ik AP om een routebeschrijving gaan vragen
Nee, maar ik wil daar wel gaan staan hoor.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:11 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Woon jij ook in die straat? Anders moet ik AP om een routebeschrijving gaan vragen
Ik ben bang voor treinenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Naar Fok?
Ga met de trein van Heerenveen, ga richting centrum (uitgang waar de bussen ook zijn), neem de 1e rechts na het water, en je bent op Fok.
Gaan we samen op de foto bij dat FOK bordje en dan overtreffen wij APquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil daar wel gaan staan hoor.
Dan ga je fietsen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik ben bang voor treinenze zijn zo lang... en eenlijnig
Ik zeg doen!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Gaan we samen op de foto bij dat FOK bordje en dan overtreffen wij AP![]()
ib4 het ikzegdoen plaatjequote:
In de vakantie bij mooi weerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:18 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
ib4 het ikzegdoen plaatje
Ik zeg overigens ook DOEN!Zou wat raar zijn als ik nu opeenkeer zou zeggen van, neeee gaat niet door
Inderdaad!!! Maar dan kijkt niemand meer naar mijquote:
Kom hierquote:
Dat kan ook in je voordeel werken he.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:21 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Inderdaad!!! Maar dan kijkt niemand meer naar mijWant dan sta jij daar zo schaarsgekleed
Maar wordt wel een top topic dan
Kloptquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:21 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Inderdaad!!! Maar dan kijkt niemand meer naar mijWant dan sta jij daar zo schaarsgekleed
Maar wordt wel een top topic dan
Feli ratelmilfquote:
LEUK!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat kan ook in je voordeel werken he.
Serieusquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
KloptMaar ze kijken ook wel naar jou want iedereen denkt dat jij een kloon bent van AdvancedPower maar dan niet meer
Rateltjequote:
Met die foto dus wel, want ze weten al hoe AP er uit zietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:26 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
SerieusDat komt alleen omdat ik ook ooit een hege plaatje had
Zo'n image gaat nooit meer van mij af
ja helaas wel jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Met die foto dus wel, want ze weten al hoe AP er uit ziet
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 @ 11:22 schreef D-Shake het volgende:
Ik ben voor Feyenoord, mijn man voor Ajax mijn zoon van 2,5 zegt voor de grap mama is een kakkerlak en papa heeft een grote neus.
Ik zie het probleem niet zo hoor, van die uitspraak.
Die kop van hem ga je nog heel vaak op fok! voorbij zien komenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:28 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
ja helaas wel jaEen unseen plaatje zou daar goed op zijn plek zijn
Vooral als ze die bannen niet aanhoudenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die kop van hem ga je nog heel vaak op fok! voorbij zien komen
Over die uitspraak... Het gaat over wederzijds respect. Alle ajacieden zaten voor de beker finales al te zeuren omdat Feyenoord verloor van Twente...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:28 schreef Ezechielk het volgende:
Tim, speciaal voor jou nog even: Ajax-speler beledigt Feyenoorders op tv
Edit: Met briljante uitspraak:
[..]
Kuthuilie is die APquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:30 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Vooral als ze die bannen niet aanhouden
Over opvoeding gesprokenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:28 schreef Ezechielk het volgende:
Tim, speciaal voor jou nog even: Ajax-speler beledigt Feyenoorders op tv
Edit: Met briljante uitspraak:
[..]
Of misschien is zijn moeder echt een kakkerlak en heeft die kakkerlak zich laten palen door een grote neusquote:
Dat bedoel ik ja. Of als hij er ineens het woordje kanker bij geleerd heeft. Krijg je leuke combi'squote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:35 schreef c0nd0r het volgende:
En vooral lachen als ouders als je kind zoiets zegt.
'Aaaah wat schattig', totdat hij het op z'n 10e nog zegt omdat ie niet beter weet zie ze er dan maar weer eens vanaf te krijgen.
Zal dan vast een supporter worden van ADO den haagquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja. Of als hij er ineens het woordje kanker bij geleerd heeft. Krijg je leuke combi's
Een gerespecteerd lid van de harde kern jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:37 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Zal dan vast een supporter worden van ADO den haag
Brrrr. Dat is echt triest.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja. Of als hij er ineens het woordje kanker bij geleerd heeft. Krijg je leuke combi's
Valt wel mee hoor. Ik spreek geen Fries maar ik kan het toch verstaanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:41 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
In friesland is het nog veel erger hoor!
Daar schreeuwen ze in een taal die niemand begrijpt
Oh wil je het mij leren?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Ik spreek geen Fries maar ik kan het toch verstaan
Ik kan je geen Fries leren, ik kan het zelf niet eensquote:
Heldquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:44 schreef The_Chosen_1 het volgende:
YEAH!!!!
SWJ GEBRUIKTE ZIJN FAMEUZE SLOT
Help me
Maar jij kan wel mijn persoonlijke tolk zijnquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan je geen Fries leren, ik kan het zelf niet eensMaar je moet gewoon goed luisteren
Ik heb wel een hekel aan die lui die Fries spreken op zo'n onduidelijke manier
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:44 schreef The_Chosen_1 het volgende:
YEAH!!!!
SWJ GEBRUIKTE ZIJN FAMEUZE SLOT
Help me
Truequote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:48 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Maar jij kan wel mijn persoonlijke tolk zijn
Gefeliciteerdquote:
Niemand? Dank je, ik ben dus een niemand.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:41 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
In friesland is het nog veel erger hoor!
Daar schreeuwen ze in een taal die niemand begrijpt
Je kan het ook overdrijven hoor!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niemand? Dank je, ik ben dus een niemand.
Ik begrijp Fries tochquote:
Ik ken Boppe de Haanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
Fries? Ik ken alleen Baas boppe baas,
heit en mem, pake en beppe..quote:
Abe Lenstra neit eens?quote:
Tuurlijk welquote:
Wijnaldum. De persoon is niet Fries, maar er is ook een dorp in Friesland dat Wijnaldum heet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tuurlijk welEn Riemer van der Velde. En vast nog wel een hoop anderen van wie ik niet weet dat ze uit Friesland komen
Heerenveen toch wel, Thialf enzo. Abe Lenstra.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
Fries? Ik ken alleen Baas boppe baas,
Domino day gaat niet door vanwege te weinig sponsorsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heerenveen toch wel, Thialf enzo. Abe Lenstra.
Leeuwarden, Domino Day.
Crisisquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
Domino day gaat niet door vanwege te weinig sponsors
Ligt dat in de buurt van Sneek? Daar ergens ben ik ooit op vakantie geweest en het klinkt wel bekend.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wijnaldum. De persoon is niet Fries, maar er is ook een dorp in Friesland dat Wijnaldum heet.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
Waldrock ook nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
In de buurt van Sneek? Ik woon in de buurt van Sneek. Wijnaldum ligt bij Harlingen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ligt dat in de buurt van Sneek? Daar ergens ben ik ooit op vakantie geweest en het klinkt wel bekend.
[..]
Dat vond ik echt vet vroeger.
Alle Frieze evenementen worden afgekaptquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oh dan ben ik bij jou in de buurt op vakantie geweest volgens mijquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In de buurt van Sneek? Ik woon in de buurt van Sneek. Wijnaldum ligt bij Harlingen.
Er is Oerrock of zoietsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waldrock ook nietDa's wel balen, dat was altijd wel een leuk Fries festival
Nog even en ze steken ons losquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alle Frieze evenementen worden afgekapt
Nee ik corrigeer, het was in de buurt van Workum, maar we zijn toen volgens mij wel een dag naar sneek geweestquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh dan ben ik bij jou in de buurt op vakantie geweest volgens mij
Oh echt?quote:
En Dokk'em open air. En nog meer dingen.quote:
Als je met de trein van Workum naar Sneek gaat, ligt er 1 station tussen, waar ik regelmatig opstap.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee ik corrigeer, het was in de buurt van Workum, maar we zijn toen volgens mij wel een dag naar sneek geweest
Is dacht ik volgende week. Wie en wat er speelt weet ik nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh echt?Daar dan maar eens naar zoeken
Dan kijk ik daar wel even naarquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En Dokk'em open air. En nog meer dingen.
Dat is echt geen Waldrock vervangerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Is dacht ik volgende week. Wie en wat er speelt weet ik niet
Jaaaaaaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:06 schreef justmattie het volgende:
wtf is dat diegene van, wat doeeeee jeeeeeeee
Phineas, wat doe je?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:06 schreef justmattie het volgende:
wtf is dat diegene van, wat doeeeee jeeeeeeee
In het Engels zijn de stemmen ook leuker.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:15 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik vroeg me altijd af hoe ze dat in het engels zeiden en die is ook best grappig
Watcha doin![]()
haha maar tis ook een vet stoere tekenfilmquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:35 schreef justmattie het volgende:
Fuuuck ik hoor dat laatste tijd vaker om me heenwat doeee je en watcha doing
gewoon van schone dames van 25+ en zo
je moet dat witte om je neus nog even weghalen!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:46 schreef Ezechielk het volgende:
Waarom vragen collega's of ik gister gesnoven heb?
ow nee nu heb je vast 10 cent boete!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:52 schreef DeLuna het volgende:
Even een boek terug naar de bieb brengen wat 24 maart al terug moest.
Ik heb eerder een rode neusquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
je moet dat witte om je neus nog even weghalen!
Van mijn boobays?quote:
Nee, weg laten halen toen ik hoger kwam in MMA.quote:
Die is nog op vakantiequote:[..]
Van je epic bazin
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, weg laten halen toen ik hoger kwam in MMA.
Bel dr op dat je een sp(r)oe(d/t)je hebtquote:[..]
Die is nog op vakantie
Zeg dat de stempel verkeerd was en dat je hem eigenlijk pas volgend jaar hoef in te leverenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:52 schreef DeLuna het volgende:
Even een boek terug naar de bieb brengen wat 24 maart al terug moest.
En sroetje?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
[..]
Bel dr op dat je een s(r)oe(d/t)je hebt
Een feelende nienja edit.quote:
Ja uitstekendquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Alles is prima
Verder een druk weekend voor de boeg
En met u ?
Ik moet toegeven dat het in het engels wel grappig klinktquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:28 schreef The_Chosen_1 het volgende:
engelse versie:
Ik zoek de nederlandse wel even
Haha dat faalt meestalquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat het in het engels wel grappig klinkt![]()
![]()
Alleen het nederlands
Morgen krijg ik bezoek voor mijn verjaardag.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:07 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ja uitstekendWat gaat u komend weekend doen dan?
Dat faalt 9/10 keer ja. Maar de duitsers zijn nog triester.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:09 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Haha dat faalt meestalMaar 'wat doe je' vind ik ook nog wel leuk hoor
ugh ja die doen echt op alles voice oversquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat faalt 9/10 keer ja. Maar de duitsers zijn nog triester.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Morgen krijg ik bezoek voor mijn verjaardag.
Zondag belangrijke wedstrijd en dan ben ik echt jarig, dus in de avond nog wat bezoek.
Morgen ook nog stappen
straks naar opa en oma en trainen
Wel wat te drinken als ze morgen naar de stad gaan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oeh krijgen de fokkers ook taart op uw verjaardag?![]()
Welke stad?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wel wat te drinken als ze morgen naar de stad gaan.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wel wat te drinken als ze morgen naar de stad gaan.
Sittardquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Klinkt goedMaar jij woont vast heull ver weg
Ik kom ook zeker een keertje naar jou toequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:24 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik kom ook zeker een keertje naar jou toe![]()
hihihSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Kloptquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mis je wel een leuke stap avond
Doe morgen in de naam van TLK mee aan de nachtbagger.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:30 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
KloptIk huil me die avond gewoon in slaap omdat ik dat moet missen
Haha is goedquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Doe morgen in de naam van TLK mee aan de nachtbagger.
Ik ben er niet dus dan kan je mij vervangen
Jamaar! Het was al 11 uur ofzoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:28 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Serieus?En dan stop je niet eens even om een biertje te scoren bij mij?
Vraag meer zakgeldquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:32 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Haha is goedIk heb toch geen geld om uit te gaan morgen
Dan was ik nooit meer thuis aangekomen dit was al de een na laatste trein ofzoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:34 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dus? Ik ben een fokker... wij slapen niet om 11 uur
's morgens bedoelde hij denk ik. Dan slapen "we" welquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:34 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Fokkers leven 's nachts en komen nooit buitenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:34 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Alles is zo duur hequote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik werk wel hoor!Maar ik moet geld opzij leggen dus houd ik vrij weinig geld over
Nee hoor dat bedoelde hij niet!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
's morgens bedoelde hij denk ik. Dan slapen "we" wel
Ik kom wel buiten hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Fokkers leven 's nachts en komen nooit buiten
om 11 uur in de ochtend slapenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:36 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nee hoor dat bedoelde hij niet!
en om 11 uur 's ochtends slaap ik ook niet hoor
Je hebt ook taxi's enzo! En anders nam je de trein van 6 uur 's ochtendsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan was ik nooit meer thuis aangekomen dit was al de een na laatste trein ofzo
Ik voelde me aangesprokenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje over fokkers
Ook dan voel ik mij aangesprokenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze zeggen op het forum vaker dat fokkers nooit buiten komen
Klopt! Ook ik moet op zondag sporten namelijkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Tuurlijk komen wij wel buiten
Zondag de laatste wedstrijd dus daarna zondags uitslapen !quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:43 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Klopt! Ook ik moet op zondag sporten namelijk
Ow ja!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:37 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Je hebt ook taxi's enzo! En anders nam je de trein van 6 uur 's ochtends
Captain Obvious about FOK!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Fokkers leven 's nachts en komen nooit buiten
Ja voetbalquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:44 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Voetbal? haha inderdaad uitslapen op zondag is ook wel lekker ja
zie dit trouwens
Oude Runescape account doet het niet meer.
zolang jij je lolbroek maar aanhoudtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zal mijn grap jas wel uitdoen
Ik ben nu naaktquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:56 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
zolang jij je lolbroek maar aanhoudt
viespeukquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:57 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
nu heb ik een beeld van beefieworstjes in mijn hoofd
Ieeeuw, neeequote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:57 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Kan ik niet... wil jij dat voor mij doen?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:59 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met je naaktbaarheid
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:01 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Als ik nu naar een meisje kijk kan ik echt zeggen van: WAT ZIE JIJ ER HEET UIT DOOR DEZE OGEN!!!
hmm TLK wel... alleen die is al naakt... dus die doet het andersomquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:04 schreef timmmmm het volgende:
Ik verveel me, wie wil strippen voor de cam?
Verveel je je nog steeds?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:04 schreef timmmmm het volgende:
Ik verveel me, wie wil strippen voor de cam?
Nee ik heb geen camquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:05 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
hmm TLK wel... alleen die is al naakt... dus die doet het andersom
Maar daar krijg ik nog geen tieten van te zien.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Anders kun je een hoop topics sotten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |