In dat geval goedemorgenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:39 schreef DevilsWhore het volgende:
Gelukkig ben ik geen Ajacied, en ook niet simpel.
Niemand in dit topic valt ook onder de titel simpele Ajaciedquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:39 schreef DevilsWhore het volgende:
Gelukkig ben ik geen Ajacied, en ook niet simpel.
En daarom hou ik van je Timquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niemand in dit topic valt ook onder de titel simpele Ajacied
Ik vind jouw homies raar.quote:
Zij jou ook.quote:
Idd, ik heb het gekeken, maar dit is ook wel weer geneog geweest.quote:
Waarom?quote:
quote:
SC is er om over alles te praten maar sinds die wedstrijd gaat het eigenlijk alleen nog maar over voetbalquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Idd, ik heb het gekeken, maar dit is ook wel weer geneog geweest.
AP jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Maar ik vroeg of je al gezien had wie er terug is van een ban?
En als er een meet is geweest gaan de daaropvolgende 10 topics over de meet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
SC is er om over alles te praten maar sinds die wedstrijd gaat het eigenlijk alleen nog maar over voetbal
Hij had het beter niet kunnen doen als speler inderdaad.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:43 schreef timmmmm het volgende:
Je moet toch toegeven. Eze, dat het gewoon een lompe actie was?
Heb je cambuur niet eens gezienquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Idd, ik heb het gekeken, maar dit is ook wel weer geneog geweest.
dit dus. En het gaat zo vaak ergens over wat mij niet interesseert. Dan reageer je daar toch gewoon niet op.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En als er een meet is geweest gaan de daaropvolgende 10 topics over de meet.
Ik onthoud hetquote:
Dan zijn we het eens. Alleen de combinatie Ajacied en Belg kan ook zó'n simpele actie teweeg brengenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij had het beter niet kunnen doen als speler inderdaad.
Jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En als er een meet is geweest gaan de daaropvolgende 10 topics over de meet.
Precies, het is net zoals in ieder ander topic: je hoeft niet te reageren als het onderwerp je geen hol interesseert. Het enige verschil: hier mag je offtopic gaan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
dit dus. En het gaat zo vaak ergens over wat mij niet interesseert. Dan reageer je daar toch gewoon niet op.
Pas op hoor, SWJ, nu sta je op justmatties lijstjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik onthoud het
was tenminste een originele tvp
Ja maar als het alleen nog maar over voetbal gaat, dan is de SC toch niet meer toegankelijk voor iedereen? Want niet iedereen houdt daar van toch?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:47 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Precies, het is net zoals in ieder ander topic: je hoeft niet te reageren als het onderwerp je geen hol interesseert. Het enige verschil: hier mag je offtopic gaan.
Een tvpquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik onthoud het
was tenminste een originele tvp
Dat is ook zo als de SC alleen maar over een meet of elk ander incrowd kusjekroel onderwerp gaat. Je snapt 't eindelijk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar als het alleen nog maar over voetbal gaat, dan is de SC toch niet meer toegankelijk voor iedereen? Want niet iedereen houdt daar van toch?
Het gaat hier sowieso veel te vaak over voetbal, IMOquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
SC is er om over alles te praten maar sinds die wedstrijd gaat het eigenlijk alleen nog maar over voetbal
16.00u word ik opgehaald, dan kunnen we daar nog even eten enzoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het gaat hier sowieso veel te vaak over voetbal, IMO
Hoe laat ga je naar Amsterdam vanavond?
Sleep me mee naar vak noord dan.quote:
Naisquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
16.00u word ik opgehaald, dan kunnen we daar nog even eten enzo
Ik ben nog nooit naar een FOK!meet geweest, niet van ONZ maar ook niet van een ander subforum, dus ik zal nooit over meets pratenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is ook zo als de SC alleen maar over een meet of elk ander incrowd kusjekroel onderwerp gaat. Je snapt 't eindelijk.
Er zijn zoveel dingen waar het hier imo veel tevaak overgaatquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het gaat hier sowieso veel te vaak over voetbal, IMO
Hoe laat ga je naar Amsterdam vanavond?
Nee.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nais
Je weet wel dat je dan tegenover de Arena zit he?
Noem eens iets anders dan? Ik weet misschien wel iets maar da's al echt een stuk minderquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel dingen waar het hier imo veel tevaak overgaat
Bij deze.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:52 schreef timmmmm het volgende:
Zullen we het anders weer over As The World Turns hebben?
Moet jij een fiets op je bakkes hebben?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Dit topic gaat vanaf nu over bakfietsen.
[ afbeelding ]
Bakfietsen zijn voor bazen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Dit topic gaat vanaf nu over bakfietsen.
[ afbeelding ]
Gewoon alle onderwerpen waar ik geen interesse in heb. Wannebee toneelstukjes in de SC bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Noem eens iets anders dan? Ik weet misschien wel iets maar da's al echt een stuk minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |