Dit dus.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:43 schreef BasEnAad het volgende:
Volgens mij moet je de winkelier wel de mogelijkheid geven het probleem op te lossen voordat je gelijk een nieuw paar kan eisen.
Volgens mij staat in elke reactie ongeveer waar je recht op hebt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:45 schreef afterburner het volgende:
Het is gelukkig net niet door het zooltje heen gegaan:
[ afbeelding ]
Ik was gisteren in staat om met de gehele winkel inboedel te gooien...., maar daar heb je niets aan. Ik wil dit gewoon opgelost hebben.
Voor mij staan er 2 opties open of een nieuw paar of mijn geld terug. Iemand enig idee waar ik in dit soort gevallen recht op heb?
Inderdaad,want waarschijnlijk knippen ze die krammen er wel af maar al gaat hij er op lopen komen ze weer een stukje naar boven.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:42 schreef missyB het volgende:
sodeju das niet niks zeg!
Ik zou mijn geld terug eisen want in reparatie zou ik geen vertrouwen hebben plus het feit dat je kind die schoenen blijft asocieren met pijn en ze vast en zeker niet meer aan zal willen ook niet na reparatie.Dit is werkelijk ongelofelijk, schoenen van 95 euro die er zo uitzien!
Even flink stampij maken in de winkel, liefst met andere klanten erbij maar hou het netjes!
Succes.
Waar kan ik dit soort "regels" vinden?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:43 schreef Snarf het volgende:
Je hebt recht op een goed product.
Als je geen goed product hebt dan moet je de winkel in de gelegenheid stellen dit binnen 'redelijke' termijn te regelen. Dan kan de winkel dan doen door het product te repareren of de vervangen voor een zelfde product. (Hoeft dus niet hagelnieuw te zijn).
Je gaat voorbij aan de optie die vooraan hoort te staan:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:45 schreef afterburner het volgende:
Voor mij staan er 2 opties open of een nieuw paar of mijn geld terug. Iemand enig idee waar ik in dit soort gevallen recht op heb?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:43 schreef BasEnAad het volgende:
Volgens mij moet je de winkelier wel de mogelijkheid geven het probleem op te lossen voordat je gelijk een nieuw paar kan eisen.
www.consuwijzer.nl onder andere.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:47 schreef afterburner het volgende:
Bedankt voor de reacties!
[..]
Waar kan ik dit soort "regels" vinden?
Consuwijzerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:47 schreef afterburner het volgende:
Bedankt voor de reacties!
[..]
Waar kan ik dit soort "regels" vinden?
Die waardebon hoef je niet te accepteren.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:48 schreef sanger het volgende:
Kunnen ze dit mogen ze je een waardebon geven of het geld.
4-5 werkdagen is absoluut geen redelijke termijn voor een winkel, als ze het niet op kunnen lossen hoef je ook geen waardebon te accepteren. De koop wordt dan ontbonden en jij krijgt je geld terug.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:48 schreef sanger het volgende:
Geld terugeisen kan niet. Alhoewel het eisen wel kan![]()
De winkel moet je een deugdelijk product leveren. Dat kunnen ze doen door het te repareren (binnen een redelijke termijn= ca. 4-5 werkdagen) of door een vervangend paar schoenen. Kunnen ze dit mogen ze je een waardebon geven of het geld.
Nee hij is niet in een kraam gaan staan:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:46 schreef desiredbard het volgende:
Heeft hij in die kraam gestaan mischien?
Ik zou een stapje verder gaan...de fabrikant aanschrijven ... Die is allengs gevoeliger voor dit soort zaken
(Ooit zoiets gehad met een stuk glas in mijn muesly en zowel de melk producent als de muesly fab aangeschreven daar ik geen enkel idee had waar het stuk glas vandaan kwam (heb ik ze ook allebei geschreven)
Maar als de kleine zelf op die kraam heeft gestaan heb je "geen poot " om op te staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |