quote:Op zondag 12 september 2010 13:07 schreef Maartel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
quote:Op zondag 12 september 2010 13:33 schreef Blistering het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 september 2010 13:07 schreef Maartel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
quote:Op zondag 12 september 2010 09:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
quote:Op zondag 12 september 2010 14:39 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 september 2010 13:33 schreef Blistering het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Noot noot.
quote:Op zondag 12 september 2010 16:01 schreef Maartel het volgende:
[..]Whehe, goed puntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
Die link werkt hier niet, deze wel voor mij: http://www.facebook.com/home.php#!/video/video.php?v=425192493203quote:Op woensdag 15 september 2010 20:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoop dat jullie dit ook kunnen zien.. de eerste beelden van aflevering 1! Ik vind het leuk
http://www.facebook.com/#!/video/video.php?v=425192493203
Gewoon een bit.ly van maken:quote:Op woensdag 15 september 2010 23:09 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Die link werkt hier niet, deze wel voor mij: http://www.facebook.com/home.php#!/video/video.php?v=425192493203
Er is nog geen aflevering geweest.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:10 schreef candygirl het volgende:
was vorige week op vakantie, kan iemand me de hoogtepunten vertellen?
Het is aankomende maandag pas zover!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:10 schreef candygirl het volgende:
was vorige week op vakantie, kan iemand me de hoogtepunten vertellen?
Was t maar zo'n feestquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Er is nog geen aflevering geweest.
Ik herkende hem ook amper ja. Zijn baars had hij geschoren ; en zijn hoofd leek juist iets smaller geworden vond ik. Zag er vaag uit.quote:Op maandag 27 september 2010 12:45 schreef EilandjeOnline het volgende:
wat is er met carlos gebeurt, ik herkende hem amper, dikkere kop heeftie gekregen
pardon, hij ziet er in mijn ogen beter uit hoorquote:Op maandag 27 september 2010 12:45 schreef EilandjeOnline het volgende:
wat is er met carlos gebeurt, ik herkende hem amper, dikkere kop heeftie gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |