abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86340777
quote:
Op zondag 12 september 2010 13:07 schreef Maartel het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:P
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_86341011
quote:
Op zondag 12 september 2010 13:33 schreef Blistering het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_86343032
quote:
Op zondag 12 september 2010 13:07 schreef Maartel het volgende:
SPOILER
SPOILER
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  zondag 12 september 2010 @ 15:40:30 #204
46613 BaRdmann
Human beings feed on misery
pi_86345274
quote:
Op zondag 12 september 2010 09:35 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
pi_86345869
quote:
Op zondag 12 september 2010 14:39 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_86347071
quote:
Op zondag 12 september 2010 13:33 schreef Blistering het volgende:

[..]

SPOILER
_O- _O- :Y
Noot noot.
pi_86347263
quote:
Op zondag 12 september 2010 16:01 schreef Maartel het volgende:

[..]

SPOILER
Whehe, goed punt :P
Feauteaux
pi_86473730
Hoop dat jullie dit ook kunnen zien.. de eerste beelden van aflevering 1! Ik vind het leuk :)
http://www.facebook.com/#!/video/video.php?v=425192493203
pi_86481543
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoop dat jullie dit ook kunnen zien.. de eerste beelden van aflevering 1! Ik vind het leuk :)
http://www.facebook.com/#!/video/video.php?v=425192493203
Die link werkt hier niet, deze wel voor mij: http://www.facebook.com/home.php#!/video/video.php?v=425192493203
Feauteaux
  donderdag 16 september 2010 @ 18:46:22 #210
46613 BaRdmann
Human beings feed on misery
pi_86507116
quote:
Op woensdag 15 september 2010 23:09 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Die link werkt hier niet, deze wel voor mij: http://www.facebook.com/home.php#!/video/video.php?v=425192493203
Gewoon een bit.ly van maken:

http://bit.ly/aYOGgU
#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
pi_86672888
Over een week hebben we de eerste aflevering alweer gezien en zitten we alweer te wachten op de volgende :o
Feauteaux
pi_86689083
was vorige week op vakantie, kan iemand me de hoogtepunten vertellen?
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
pi_86689689
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:10 schreef candygirl het volgende:
Er is nog geen aflevering geweest.
pi_86690320
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:10 schreef candygirl het volgende:
Het is aankomende maandag pas zover!
Feauteaux
pi_86693082
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:25 schreef Tegan het volgende:

[..]

Er is nog geen aflevering geweest.
Was t maar zo'n feest :D
pi_86694235
Omg, bijna! :D
Noot noot.
pi_86863744
Morgen is het zover!

Alleen, internet doet het niet meer op mijn laptop :( En dat terwijl het morgen eindelijk tijd is voor DH en Dexter ;(

Ik had vandaag lekker willen niksen, maar nu moet ik mijn zondag dan maar wijden aan het repareren van internet, want ik moet die series morgen dus echt wel meteen kunnen kijken!
Feauteaux
pi_86866927
Internet doet het weer *O* Gewoon zomaar ineens, terwijl hij een dag niets deed. Naja whatever, hij doet het :D
Is het al 4 uur? :')
Feauteaux
pi_86867304
Ik kijk ook uit naar de nieuwste ep morgen :D
pi_86895740
Ik ga er zo voor zitten. c_/ Iemand al gekeken? *O*

En ik zit de hele week thuis wegens verbouwingswerkzaamheden, iemand een tip voor soortgelijke series? :)
pi_86895875
Ik ben net klaar met kijken :D

Zeg het wel vaker maar deze aflevering was echt steengoed *O* De oude humor was terug, oude verhaallijnen werden voortgezet uit eerdere seizoenen, Vanessa Williams ( O+ ) , maar ook leuke drama natuurlijk.

Leuk dat Gaby en Carlos nu zonder het te weten tegen elkaar liegen , leuk uitgespeeld ^O^

Leuke humor vond ik vooral met veel one-liners die echt grappig waren *O*

Alleen de verhaallijn van Susan vind ik nogal...tja...minder...maar nog steeds vermakelijk :)

@ Natalie : Desperate Housewives is opzich echt uniek. Ik weet zo geen andere serie te noemen waarbij de humor en de drama zo goed gemixed worden. Je kan Gilmore Girls proberen ( serie is al wel afgelopen een paar jaar ), het is mijn favoriete serie ooit doordat de humor zo goed is, maar er ook veel drama is. Als je wat meer naar drama neigt is Grey's Anatomy misschien iets of Brothers & Sisters.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2010 12:36:43 ]
pi_86896281
wat is er met carlos gebeurt, ik herkende hem amper, dikkere kop heeftie gekregen
pi_86896333
quote:
Op maandag 27 september 2010 12:45 schreef EilandjeOnline het volgende:
wat is er met carlos gebeurt, ik herkende hem amper, dikkere kop heeftie gekregen
Ik herkende hem ook amper ja. Zijn baars had hij geschoren ; en zijn hoofd leek juist iets smaller geworden vond ik. Zag er vaag uit.

Gaby daarentegen O+ :P :Y
  maandag 27 september 2010 @ 13:08:22 #224
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_86896946
quote:
Op maandag 27 september 2010 12:45 schreef EilandjeOnline het volgende:
pardon, hij ziet er in mijn ogen beter uit hoor
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
pi_86898897
Ik ga nu downloaden/kijken! O+
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')