Net 5 gaat gewoon verder met seizoen 6, maar doet ondertussen alsof dat een geheel nieuw seizoen isquote:Op zondag 5 september 2010 23:09 schreef LeNick het volgende:
Lopen NL en USA dit jaar gelijk ofzo?ik zag net op NET5 reclame voor het nieuwe seizoen...
of hoe zit het?
Ah zoquote:Op zondag 5 september 2010 23:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
Net 5 gaat gewoon verder met seizoen 6, maar doet ondertussen alsof dat een geheel nieuw seizoen is
Jaaa, i love Lynette! Ze kan soms best onredelijk zijn, maar het is wel gewoon een stoer wijfquote:Op zondag 5 september 2010 23:08 schreef emss het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar dat verwisselende baby verhaal...
En Lynette is toch zooo schattig, vooral als ze haar nerveuse lachje doet...En ze heeft humor, en haar man is HOT... mijn favoriet!
Yeah, dus vanaf de 27e weer fijn downloaden voor ons, kan niet wachtenquote:Op zondag 5 september 2010 23:31 schreef Blistering het volgende:
Season 7, Episode 1
Original Air Date—26 September 2010
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zucht, was het maar vast de 27e
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 september 2010 13:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Spoiler, die eigenlijk nog weinig verklapt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 september 2010 13:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 september 2010 13:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Spoiler, die eigenlijk nog weinig verklapt:Dat kan inderdaad nog alle kanten op gaan... Wat niet wegneemt dat het wel mijn nieuwsgierigheid wektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
quote:Op woensdag 8 september 2010 13:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]Of...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op woensdag 8 september 2010 23:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Of...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
quote:Op zondag 12 september 2010 00:13 schreef BaRdmann het volgende:
Heb ik een spoiler gevonden of wat ...
ik weet namelijk welk koppel een geswitchte baby heeft ...
Het zijn ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 september 2010 00:13 schreef BaRdmann het volgende:
Heb ik een spoiler gevonden of wat ...
ik weet namelijk welk koppel een geswitchte baby heeft ...
Het zijn ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |