maar die is al eens verwisseldquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:22 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij woonde maar een van de twee gezinnen op de Lane. En die dochter van Katherine is ook nog een optie. Want die woonden er ookal toen Susan net Julie had.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:22 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij woonde maar een van de twee gezinnen op de Lane. En die dochter van Katherine is ook nog een optie. Want die woonden er ookal toen Susan net Julie had.
Bovendien komt Katherine voorlopig niet terug want haar pilot gaat uitgezonden wordenquote:
Dana Delany heeft een nieuwe show, dus komt komend seizoen zeker niet terug met een verhaallijn.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:22 schreef Tegan het volgende:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dana Delany heeft een nieuwe show, dus komt komend seizoen zeker niet terug met een verhaallijn.
Die dochter is gewoon volwassen dus die kan gewoon alleen terugkomenquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bovendien komt Katherine voorlopig niet terug want haar pilot gaat uitgezonden worden. Nouja, het kan wel, maar dan alleen over de dochter. Verklaart wel waarom dan maar een gezin op de Lane woont.
Ja, maar het zou toch een hele vreemde verhaallijn zijn als moeders er niet bij betrokken wordt... zeker als dat een bekende is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:52 schreef Tegan het volgende:
Die dochter is gewoon volwassen dus die kan gewoon alleen terugkomen.
Sam en Andrew zou wat dat betreft wel 'juicy' wezen... Of Eddie en uhm... één helft van de tweeling?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:19 schreef Tegan het volgende:
Ook maar een van de twee woonde op de Lane. Het kan wel iemand zijn die we al wel kennen. Zoals Dave's dochter dus. Grote kans dat we diegene al wel kennen, anders is het schokgehalte minder.
Ik hoop dat dat een dwaalspoor is... ik hoef geen nieuwe Betty Applewhite, maar als ze eindigt als een soort overbodige Bob & Lee word ik ook niet blijquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Marc Cherry heeft iig al laten weten dat de (hysterisch geweldige) nieuwe bewoonster van WL geen onderdeel zal uitmaken van het mysterie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt helemaal.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:12 schreef emss het volgende:
Uhm, maar Zach was toch de zoon van Mike? Of haal ik nou alles door elkaar... Paul had de verloofde van Mike vermoord, en de baby opgevoed als z'n eigen kind. Aargh... het is ook al zo lang geleden..
En Zach (Dana) was toch niet in Fairview geboren, dus een verwisseling met Julie lijkt me niet...
Met wie? Een tweeling zeker?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:34 schreef emss het volgende:
Misschienj is Eddie verwisseld... en is Lynette toch z'n moeder.
De artikelen die ik heb gelezen zeggen juist dat ze verbonden zal zijn met Paul, die aan het einde van het 6e seizoen dus terugkeerde. En beiden horen ze wel bij het mysterie. En een van die bronnen was ook Marc Cherry.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Marc Cherry heeft iig al laten weten dat de (hysterisch geweldige) nieuwe bewoonster van WL geen onderdeel zal uitmaken van het mysterie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |