abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81621750
Volgens mij woonde maar een van de twee gezinnen op de Lane. En die dochter van Katherine is ook nog een optie. Want die woonden er ookal toen Susan net Julie had.
pi_81621829
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 13:22 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij woonde maar een van de twee gezinnen op de Lane. En die dochter van Katherine is ook nog een optie. Want die woonden er ookal toen Susan net Julie had.
maar die is al eens verwisseld
  woensdag 19 mei 2010 @ 13:25:07 #103
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_81621888
quote:

Ja das ook een goeie!! En daarbij komt, Katherine heeft rood haar en Julie ook... Suzan heeft bruin haar en Dylan ook
pi_81622353
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 13:24 schreef Maartel het volgende:

[..]

maar die is al eens verwisseld
Bovendien komt Katherine voorlopig niet terug want haar pilot gaat uitgezonden worden . Nouja, het kan wel, maar dan alleen over de dochter. Verklaart wel waarom dan maar een gezin op de Lane woont.
pi_81635737
Mega-excited over de nieuwe WL-bewoonster ! Dit wordt de tofste ooit .

Ik wist bij de finale gelijk dat het om een babywissel ging, waarom weet ik niet. Mijn gedachten gingen ook gelijk naar Julie en Zach, omdat Paul dus weer terugkomt. Maar als Zach ergens anders geboren is kan dat dus niet.
MJ en Lily (?) lijkt me inderdaad logischer, behalve dan dat het om een meisje en een jongen gaat. Ik ben iig wel benieuwd, leuke lijn! En dat Paul terugkomt vind ik ook wel interessant. Zijn vertrek uit de straat is me alleen een beetje ontgaan, hoe dat ook alweer precies in elkaar zat.

Ik hoop ook dat Eddie in de show blijft. Dat de familie Bowlen exit is kan me weer niet zo deren, vond het niet de meeste interessante verhaallijn ooit.
  woensdag 19 mei 2010 @ 18:06:41 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81635948
Jullie zijn echt erg .
Niet meer actief op Fok!
pi_81635992
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:06 schreef Viking84 het volgende:
Jullie zijn echt erg .

Waarom?
pi_81643848
quote:
Dana Delany heeft een nieuwe show, dus komt komend seizoen zeker niet terug met een verhaallijn.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_81644125
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dana Delany heeft een nieuwe show, dus komt komend seizoen zeker niet terug met een verhaallijn.
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 13:34 schreef Tegan het volgende:

[..]

Bovendien komt Katherine voorlopig niet terug want haar pilot gaat uitgezonden worden . Nouja, het kan wel, maar dan alleen over de dochter. Verklaart wel waarom dan maar een gezin op de Lane woont.
Die dochter is gewoon volwassen dus die kan gewoon alleen terugkomen .
pi_81645419
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:52 schreef Tegan het volgende:

Die dochter is gewoon volwassen dus die kan gewoon alleen terugkomen .
Ja, maar het zou toch een hele vreemde verhaallijn zijn als moeders er niet bij betrokken wordt... zeker als dat een bekende is.

Ik denk ook niet dat er twee personages verwisseld zijn, maar gewoon één personage en dat de werkelijke zoon/dochter nieuw gaat zijn.

Maar dat denk ik alleen maar. Het zou wel redelijk ongeloofwaardig zijn dat twee vrouwen op WL op exact hetzelfde tijdstip een kind hebben gekregen. Alles kan, maar wat dat toe voegt?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_81645794
Ook maar een van de twee woonde op de Lane. Het kan wel iemand zijn die we al wel kennen. Zoals Dave's dochter dus. Grote kans dat we diegene al wel kennen, anders is het schokgehalte minder.
pi_81645896
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 21:19 schreef Tegan het volgende:
Ook maar een van de twee woonde op de Lane. Het kan wel iemand zijn die we al wel kennen. Zoals Dave's dochter dus. Grote kans dat we diegene al wel kennen, anders is het schokgehalte minder.
Sam en Andrew zou wat dat betreft wel 'juicy' wezen... Of Eddie en uhm... één helft van de tweeling?
pi_81647314
Ik denk dat de schrijvers het zelf nog niets eens weten. Vorig jaar zou eigenlijk Katherine met Mike gaan trouwen, maar Mark Cherry bedacht zich op het laatste moment en maakte er Susan van. Ik denk dat ze nu eens 1,5 gaan brainstormen ofzo.

Het zal wel weer Susan worden (MJ dus), want die is altijd betrokken bij het mysterie.
pi_81647852
Ik vraag me nog steeds af of het toeval was dat Katherine in die eerste aflevering in de kast zat

Wat betreft Susan/MJ: ik betwijfel me of die kinderlijn een vol mysterie gaat worden..
Wat mysterie betreft zou het véél interessanter zijn om een kind van Gaby/Lynette te kiezen omdat we daarvan de geboorte/voorgeschiedenis niet hebben gezien.
pi_81650852
Marc Cherry heeft iig al laten weten dat de (hysterisch geweldige) nieuwe bewoonster van WL geen onderdeel zal uitmaken van het mysterie.
pi_81650978
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 22:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Marc Cherry heeft iig al laten weten dat de (hysterisch geweldige) nieuwe bewoonster van WL geen onderdeel zal uitmaken van het mysterie.
Ik hoop dat dat een dwaalspoor is... ik hoef geen nieuwe Betty Applewhite, maar als ze eindigt als een soort overbodige Bob & Lee word ik ook niet blij
pi_81651353
Andrew en Sam, dat zou wel gaaf zijn. Had niet het idee dat het nu exit was met Sam... En verder is het onwerkelijk dat een jongen en meisje verwisseld zijn, na een geboorte is het eerste wat je hoort of het een meisje of jongetje is. Mocht je een ander geslacht mee naar huis krijgen gok ik dat je het snel merkt...
pi_81653996
Nieuw spoiler over de cast van volgend jaar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_81672696
Uhm, maar Zach was toch de zoon van Mike? Of haal ik nou alles door elkaar... Paul had de verloofde van Mike vermoord, en de baby opgevoed als z'n eigen kind. Aargh... het is ook al zo lang geleden..

En Zach (Dana) was toch niet in Fairview geboren, dus een verwisseling met Julie lijkt me niet...
pi_81673605
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:12 schreef emss het volgende:
Uhm, maar Zach was toch de zoon van Mike? Of haal ik nou alles door elkaar... Paul had de verloofde van Mike vermoord, en de baby opgevoed als z'n eigen kind. Aargh... het is ook al zo lang geleden..

En Zach (Dana) was toch niet in Fairview geboren, dus een verwisseling met Julie lijkt me niet...
Klopt helemaal.
pi_81673779
Misschienj is Eddie verwisseld... en is Lynette toch z'n moeder.
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:09:32 #122
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81675368
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:34 schreef emss het volgende:
Misschienj is Eddie verwisseld... en is Lynette toch z'n moeder.
Met wie? Een tweeling zeker?
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_81690319
Misschien is het wel de zoon van Edie, je weet het maar nooit!
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_81690887
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 22:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
De artikelen die ik heb gelezen zeggen juist dat ze verbonden zal zijn met Paul, die aan het einde van het 6e seizoen dus terugkeerde. En beiden horen ze wel bij het mysterie. En een van die bronnen was ook Marc Cherry.

Ben dus benieuwd
pi_82368481
Misschien een hele domme vraag en ben ik t vergeten, maar wat was het geheim van Bree, dat ze aan Gaby wou vertellen? Kan zijn dat ik een black out heb gehad hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')