quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ben ook benieuwd of Orson nog regelmatig blijft opduiken en tof dat Bree een toyboy krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door BaRdmann op 02-10-2010 17:47:20 ]#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:21 schreef BaRdmann het volgende:
[..]Is dat speculatie of spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]VoilaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
Jep.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:29 schreef Viking84 het volgende:
Wie is Renee? De vriendin van Lynette, toch?.
Martha Huber is dood. Je bedoelt die Felicity ( of hoe ze ook heet ) die haar eigen moord in scene zetten doordat Paul daardoor naar de gevangenis moest. Omdat Paul dus Martha ( haar zus ) had vermoord maar daar niet voor werd gepakt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, ik las ergens (als comment, dus niet dat dit gaat gebeuren..) dat Paul's vrouw ingehuurd door Martha zou kunnen zijn om hem te vermoorden. Klinkt als een logische theorie.
Jaja, die bedoel ik. Potato Potatoequote:Op maandag 4 oktober 2010 20:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Martha Huber is dood. Je bedoelt die Felicity ( of hoe ze ook heet ) die haar eigen moord in scene zetten doordat Paul daardoor naar de gevangenis moest. Omdat Paul dus Martha ( haar zus ) had vermoord maar daar niet voor werd gepakt.
Vond die huidige vrouw van Paul al zo raar doen, dus ik dacht ook al zoiets ja...vooral aangezien die Felicity ( als ze zo heet) vorige week zei dat ze een contactpersoon had daar op Wisteria Lane.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Jaja, die bedoel ik. Potato Potatoe.
Aan de andere kant is dat wel heel voor de hand..quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:27 schreef BaRdmann het volgende:
Ze heet Felicia Tilman (Harriet Samson Harris speelt die rol overigens, geweldige actrice)... en het ligt er wel vingerdik op dat de 'mama' van Beth Young Felicia is (remember haar laatste zin vorige week: i've got friends on wisteria lane.)
En Susan's camsessie was hilarisch.
True. Maar kijk eens terug naar de vorige seizoenen: daar wist je (meestal) ook al na 3 afleveringen hoe het (ongeveer) ineen zat. En Felicia heeft vorige week duidelijk gezegd dat zij vrienden heeft op Wisteria Lane. Welke vrienden? Zij woonde daar niet, haar zus ja. Dus ik zie niemand op straat voor haar Paul vermoorden eigenlijk. En dan ineens staat daar plots in aflevering 2 zijn vrouw, die geen sex met hem wil, en haar 'mama' heeft gezegd dat hij dat wel zou begrijpen. Dan is het toch wel duidelijk dat Felicia eigenlijk die brieven heeft geschreven in haar plaats en dat zij Paul moet vermoorden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:56 schreef EllaN het volgende:
[..]
Aan de andere kant is dat wel heel voor de hand..
Ach ja, ik kan er ook mijlenver afzitten natuurlijk... we shall cquote:After surviving a club fire, a tornado and a block party plane crash, Desperate Housewives will next be rocked by an earthquake that'll unleash prehistoric creatures on Wisteria Lane! Just joshin'. Seems series creator Marc Cherry realizes he's run out sweeps stunts and is getting back to basics.
"I'm not doing another big gimmicky natural disaster this year; I'm trying something different," reveals Cherry. "My big cliffhanger right before we take our Christmas break will have to do with Paul Young. He has a plan for destroying the neighborhood. There will a shocking cliffhanger that effects everyone's lives, and then right before February sweeps, we're going to kill off one of our characters." You know he wishes he could take out Edie again.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |