SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
Ik vind Carlos hoe hij zich ook kleed, etc er niet echt leuk uitzien, niet mijn type. Dan zal ik eerder voor Mike gaan ^^.quote:Op maandag 27 september 2010 22:43 schreef BaRdmann het volgende:
Ik vind de baardloze Carlos maar niets...
zou daat het zijnquote:Op maandag 27 september 2010 19:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ah, zou het iets met de baardgroei van Carlos te maken hebben. Ik vind hem er ook heel anders uitzien. Facelift ofzo?
LOL , wie volgt dat nou nog ?? maar idd nu je het zegt, zn hoofd kwam me al bekend voor , ik kon het alleen niet plaatsenquote:Op maandag 27 september 2010 19:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
En ik was al heftig aan het verzinnen over die klusjesman, blijkt het Brian Austin Green te zijn. Ik had dat moeten weten want ik ben de oude 90210 aan het kijken op t moment. Bizar, die mode van bijna 20 jaar geleden![]()
Ja erg he, ik had deze zomer niets meer te kijken en ik kreeg ineens het idee om uit te vogelen hoe het nou eigenlijk afgelopen was met al die lui na de eerste 4 seizoenen die ik heb gezien. Toch is het best vermakelijk als je er weer eenmaal inzit.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:01 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
LOL , wie volgt dat nou nog ?? maar idd nu je het zegt, zn hoofd kwam me al bekend voor , ik kon het alleen niet plaatsen
Wel makkelijk dat je dan helemaal door kan kijken. Heb ik tijd geleden met Buffy gedaan waarbij ik de gehele serie kon bekijken ; en bij Smallville tot het 8e seizoen en E.R. zelfs 15 complete seizoenenquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja erg he, ik had deze zomer niets meer te kijken en ik kreeg ineens het idee om uit te vogelen hoe het nou eigenlijk afgelopen was met al die lui na de eerste 4 seizoenen die ik heb gezien. Toch is het best vermakelijk als je er weer eenmaal inzit.
Opgenomen? Is toch nog niet in NL op tv?quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:52 schreef candygirl het volgende:
vertel eens wat meer, hoe en wat!
Heb et opgenonmen maar speelt niet af
aan downloaden heb je meer hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:52 schreef candygirl het volgende:
vertel eens wat meer, hoe en wat!
Heb het opgenomen maar speelt niet af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder vindt ik het wel erg leuk allemaal, ben benieuwd hoe het Carlos - Gaby verhaal verder zal worden uitgewerkt en volgens mij krijgt Bree eindelijk ook eens een wat minder nette verhaallijn
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
Dat huis zag er ook niet erg uit, maar wel als je zo opgevoed bent als MJ, in een nette wijk met grote huizen en dan ook nog op een privéschool waar waarschijnlijk vooral rijke kinderen zitten...quote:Op woensdag 29 september 2010 20:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ja, die MJ deed wel verwend vond ik joh...zo erg zag dat huis er nu ook niet uitOverdrijven is ook een kunst ^^
Ik wil best dames in beeldquote:Op dinsdag 28 september 2010 08:40 schreef Natalie78 het volgende:
Carlos ziet er echt heel anders uit zeg inderdaad. Met een beetje fantasie en wanneer je kijkt door je wimpers heeft hij wat weg van Ruud Gullit.
Oh...en die monitoren, wil ik ook!Zonder de dames op beeld he, don't get me wrong.
![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat dat nog wel een staartje gaat hebben. Het is als een soort van cliffhanger gebruikt in seizoen 6 dus dan denk ik dat het wel een iets grotere rol gaat spelen dan die paar minuutjes in aflevering 1!quote:Op woensdag 29 september 2010 21:12 schreef Viking84 het volgende:
Oh en die verhaallijn van Susan vind ik ook niks. Ik hoop trouwens niet dat de wisselbabyaffaire nú al voorbij is. Ik wil weten met wie Juanita verwisseld is!
Dat weet ik wel zeker ja!quote:Op woensdag 29 september 2010 22:52 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog wel een staartje gaat hebben. Het is als een soort van cliffhanger gebruikt in seizoen 6 dus dan denk ik dat het wel een iets grotere rol gaat spelen dan die paar minuutjes in aflevering 1!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |