Dat kan AP zelfs nog.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:50 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
Omdat hij Feyenoord persoonlijk heeft verpletterd
Voetbaltopics openen of het zeggen van "Voetbaltopics in KLBquote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Daar stond toch een note en of ban op?
Voetbaltopics openenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:18 schreef Rectum het volgende:
[..]
Voetbaltopics openen of het zeggen van "Voetbaltopics in KLB" ?
ik snap er niks meer van, je was toch een maand geband?quote:
Nee, na een goede mailwisseling is het van de baan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:02 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ik snap er niks meer van, je was toch een maand geband?
OT: Telegraaf meldde dat het voor het eerst sinds 1961 was ofzo dat iemand 4* scoorde in de bekerfinale.... echt zo stom om die vergelijking te maken...
Huh, was Steven er ook?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:03 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind die "het zijn maar kut-kakkerlangen" zingert van Ajax erger, maar kan aan mij liggen.
Proberen de beide clubs hun supporters in toom te houden, gaat een of andere laagdrempelige kutmongool het nog even aanwakkeren.
Maandsalaris boete of hem gewoon laten opdragen voor de gevolgschade van volgende klassieker. Alle politie-inzet bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:06 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Huh, was Steven er ook?![]()
![]()
Nee, dat kan eigenlijk niet nee. Maar is aan Ajax om hem op het matje te roepen. KNVB kan er niet zo veel aan doen volgens mij....
Nee, die gozer was echt slecht.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:10 schreef banapples het volgende:
[..]
Siem![]()
Plantenfiets bakte er niks van gister
Wij hebben heel wat wedstrijden verloren door hemquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:32 schreef Red_85 het volgende:
Goeie voetballer.
Prima gozer.
Heel wat wedstrijden gewonnen door hem.
Uhm.. anders hadden jullie over 2 wedstrijden nog met 2-1 verloren hoor..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:34 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
Wij hebben heel wat wedstrijden verloren door hem
Dus je zat er weer tot je oksel inquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:03 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, na een goede mailwisseling is het van de baan.
Ontopic: ik vind het knap wat deze man presteert. Ook al zit 'ie bij Ajax.
Op het einde zie je Jol ook lachen, en daarna een gezicht trekken van: owh.. dat was misschien niet zo netjes.quote:
Kakkerlangenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:03 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind die "het zijn maar kut-kakkerlangen" zingert van Ajax erger, maar kan aan mij liggen.
Proberen de beide clubs hun supporters in toom te houden, gaat een of andere laagdrempelige kutmongool het nog even aanwakkeren.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:58 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Op het einde zie je Jol ook lachen, en daarna een gezicht trekken van: owh.. dat was misschien niet zo netjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |