Doe je goed Kaat!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:58 schreef Kaat_84 het volgende:
yeahhh...we hebben het met het hele blokje gedaan..allemaal dezelfde...buurman van nummer 29 wist een meneer die dat in zn vrije tijd leuk vind om te doen..
(ik vind het ook leuk dat hij dat leuk vind)
succes zaterdag in de hitte !!!!!(pffff)
Goede gedaan joh! Bij ons is iedereen nog druk bezig of zitten net de in de woning. Binnenkort maar eens een balletje opgooienquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:58 schreef Kaat_84 het volgende:
yeahhh...we hebben het met het hele blokje gedaan..allemaal dezelfde...buurman van nummer 29 wist een meneer die dat in zn vrije tijd leuk vind om te doen..
(ik vind het ook leuk dat hij dat leuk vind)
succes zaterdag in de hitte !!!!!(pffff)
ja het magische zwarte duo moet nog wel even naar de zolderquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:10 schreef samara het volgende:
wow mooie spulletjes heb je toch maar weer! Dat zwarte duo is inderdaad errug.
Bleu wanneer komt je keuken?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:55 schreef Dichterbijer het volgende:
Volgens mij jeukt het om in te trekken
luchtankersquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:25 schreef liquid-orange het volgende:
Mag ik vragen hoe je die lack kastjes aan de muur gehangen hebt?
zal er morgen een foto van maken. Goed?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:25 schreef liquid-orange het volgende:
Mag ik vragen hoe je die lack kastjes aan de muur gehangen hebt?
al een foto gevonden. Met van die ijzeren driehoeken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:39 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
zal er morgen een foto van maken. Goed?
drie aan de onderkant doen het best goed. Wij hebben alleen ook nog aan de zijkant binnen in van die kleintjes gehangen. (je krijgt ze standaard bij elke Ikea kast om ze vast te zetten aan de muur) Zo hangt hij wat vlakker tegen de muur aan en het is net even wat steviger.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:45 schreef liquid-orange het volgende:
Ja, bedankt. Daar kan ik wel wat mee.
Ik liep zelf ook al een tijdje met het idee twee van die lack kastjes naast mekaar aan de muur te hangen.
Nu heb ik ook een idee hoe.
tv, UPC mediabox, Cinemasetje, Wii, Playstation, Popcornhour, Xbox, Telefoon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |